Quin és l'equip gran dels Llevantinistes????
-
Collons, és que ser del Madrid no vol dir ser fatxa. Jo tinc sis o set amics simpatitzants del R.Madrid i el que és més de dretes és del PSOE!!
-
@Cullerot:
Collons, és que ser del Madrid no vol dir ser fatxa. Jo tinc sis o set amics simpatitzants del R.Madrid i el que és més de dretes és del PSOE!!
Complicado concepto el que expones. Los del Barça son todos nacionalistas y revolucionarios, empezando por ZP y terminando por Carlos Herrera o Luis del Olmo.
-
Sense oblidar a Rodríguez Ibarra!
-
Ja ho se que s'ha de separar futbol i política home, que jo això no he dit que no haja de ser així, però no em direu que el nick "Negu Gorriak" no lliga gaire amb el setiment merengón. No negareu per exemple que no us sobtaria que Fermín Muguruza fora Madridista??? O que Arnaldo Otegui fora del Valladolid????
Vinga Negu, dóna les teues explicacions que ja veus que el tema… té tema!Força Llevant!!!
-
A mi siempre me ha tirado el Real MAdrid, pero ahora con toda la tontería que les rodea que ya dan askete… EL DEPOR!!! Aunque hay equipos que me caen bien, pero siempre me alegro de que gane el Depr (menos contra nosotros claro)
Y el Cádiz y el Málaga B de Segunda.
-
jejejej,no havia lletgit les respostes al post,bueno ve a ser lo ke diu konsul,jo crec ke no te res ke veure una cosa amb l'altra.
-
De primera em cauen be el barça y el osasuna.
De fora em cauen be molts equips alemanys com el werder, karlsruher, schalke, bayern…
-
El mas grande el LEVANTE y despues el CEUTA (Soy de allí), los demas ke se apañen .
-
Pues yo por supuesto soy del Levante, pero como soy Valenciana por los cuatro costados, tambien soy de todo aquel que defienda mi tierra, y el Valencia CF lo hace y muy bien. Por lo tanto yo he votado por el Valencia, espero no molestar a nadie. Amunt Llevant.
-
@negu_gorriak:
jejejej,no havia lletgit les respostes al post,bueno ve a ser lo ke diu konsul,jo crec ke no te res ke veure una cosa amb l'altra.
Doncs jo amb la puta xusma que va venir ahir al Ciutat de València no vaig a un camp de futbol ni que em paguen, contra ells vaig on calga… Ja sabem que tots els clubs tenen indesitjables però pocs com el Madrid tios, hi ha que tenir estomag per ser madridista!!!
Força Llevant!!!
-
@granota_del_nord:
@negu_gorriak:
Doncs jo amb la puta xusma que va venir ahir al Ciutat de València no vaig a un camp de futbol ni que em paguen, contra ells vaig on calga… Ja sabem que tots els clubs tenen indesitjables però pocs com el Madrid tios, hi ha que tenir estomag per ser madridista!!!
Força Llevant!!!
a mi no m'agrada generalitzar,ademes a un ekip com el madrid ke te tanta aficio a tot el mon,no es pot dir ke tots son com US ,jo tb podria dir coses del camp nou,per exemple el dia de la copa,el tracte es va aproximar al dia de la romareda,i tb al camp nou molta gent va xillar el uh uh uh a congo.Aixi ke no generalitze.
-
El día del sopar tienes que venir Negu, Konsul y yo podemos ser devorados como segundo plato. Entre los tres creo que podremos ser suficiente para que se sacien.
-
El día del sopar tienes que venir Negu, Konsul y yo podemos ser devorados como segundo plato. Entre los tres creo que podremos ser suficiente para que se sacien.
Estas llamando gordo a negu?
-
lo siento pero os tendreis ke apañar sin mi jejejej,lo mas seguro ke me ire a ver Ska-P,ke puede ser la ultima vez ke los vea,aunke en principio tampoco tenia pensado acudir jejejeje
-
Escolta que jo de vosaltres no en dic res, això que quede clar, al tanto!! Però no em negareu que costa vore tanta escòria junta!!!
Força Llevant!!!
PD: La veritat és que m'he quedat traumatitzat en vore aquest vergonyós espectacle. Evidentment estic segur que contra la majoria dels madridistes no tindria res, però us torne a dir que jo amb eixa gentola no puc anar ni al WC…
-
@Noirot return's:
Estas llamando gordo a negu?
un poco de curva de felicidad si tengo
-
Nada, tranquilo que conmigo quedaran saciaditos
Llevate la PSP y mientras rajan del madrid nos echamos unas patiditas
-
El meu és el Silla CF.
-
POST COMO ESTOS DISTINGUEN A LOS EQUIPOS GRANDES DE LOS CHICOS
-
@granota_del_nord:
Ja sabem que tots els clubs tenen indesitjables però pocs com el Madrid tios, hi ha que tenir estomag per ser madridista!!!
Força Llevant!!!
Aquest és el problema. A molts madridistes els hi fot que els hi hagin furtat i falsificat els seus colors. Crec que ells serien els primers que es voldrien veure lliures de ombres dictatorials, florentinos, aznars i ultrassur. De fet, com acostumo a recordar, el Madrid era l'equip popular i treballador enfront l'Atlético que era dels militars i les classes altes. Després això cambiar, per obra i gracia del movimiento.
Però compte, nosaltres, amb Catalan i Ruiz i Levantina i signatura de manifest per la llengua torrentina i tota la merda també podrien pensar que hem de tenir estomac per a ser llevantinistes.
-
@Cullerot:
@granota_del_nord:
Ja sabem que tots els clubs tenen indesitjables però pocs com el Madrid tios, hi ha que tenir estomag per ser madridista!!!
Força Llevant!!!
Aquest és el problema. A molts madridistes els hi fot que els hi hagin furtat i falsificat els seus colors. Crec que ells serien els primers que es voldrien veure lliures de ombres dictatorials, florentinos, aznars i ultrassur. De fet, com acostumo a recordar, el Madrid era l'equip popular i treballador enfront l'Atlético que era dels militars i les classes altes. Després això cambiar, per obra i gracia del movimiento.
Però compte, nosaltres, amb Catalan i Ruiz i Levantina i signatura de manifest per la llengua torrentina i tota la merda també podrien pensar que hem de tenir estomac per a ser llevantinistes.
Doncs si, també tenim de que avergonyir-nos, però hòstia no crec que ni de llum donem la imatge d'aquesta xusma recollons!!! En fi, vaig a deixar de banda aquest tema. Perdoneu-me però és que m'he quedat traumatitzat en vore tant de feixista corrent alegrement i damunt escoltat per la pasma
Força Llevant!!!
-
València, Llevant, Villareal, Elx, Castelló…...I qualsevol equip de aquest nostre benvolgut País Valencià.
A nivell internacional, tinc simpatía pel Celtic de Glasgow, pel PSG, l'Inter, el Borussia Dortmund, el Everton, el Manchester United, Racing de Avellaneda i, per supost, el grandísim RIVER PLATE
PD: No ho vaig a negar, el Barça em cau un poquet be. Però només un poquet, eh?
-
@XOTET DE POBLE:
València, Llevant, Villareal, Elx, Castelló…...I qualsevol equip de aquest nostre benvolgut País Valencià.
A nivell internacional, tinc simpatía pel Celtic de Glasgow, pel PSG, l'Inter, el Borussia Dortmund, el Everton, el Manchester United, Racing de Avellaneda i, per supost, el grandísim RIVER PLATE
PD: No ho vaig a negar, el Barça em cau un poquet be. Però només un poquet, eh?
Coincidimos en Celtic y River. Pero yo prefiero el liverpool y en italia siempre me gusto la juve.
-
@DivinoLlevant:
Pues yo por supuesto soy del Levante, pero como soy Valenciana por los cuatro costados, tambien soy de todo aquel que defienda mi tierra, y el Valencia CF lo hace y muy bien. Por lo tanto yo he votado por el Valencia, espero no molestar a nadie. Amunt Llevant.
La valenciana "por los cuatro costados" (y los dos frentes) del teu avatar ets tu?
-
Em sume a la pregunta de Cullerot….Es només curiositat, eh?
-
@Cullerot:
@DivinoLlevant:
La valenciana "por los cuatro costados" (y los dos frentes) del teu avatar ets tu?
Por supuesto que no, no deja de ser un avatar como el tuyo. Pero ya me gustaria a mi, ya. La Naturaleza no se enrollo tanto conmigo, aunque muchos tios se giran al verme pasar, y con esto no quiero decir nada.
-
como se puede ser del levante y del valencia increible
-
EL LLEVANT Y AU!!!!!!!!
-
En definitiva, del Llevant…
i de qui juge contra el balensia
i au
-
En definitiva, del Llevant…
i de qui juge contra el balensia
i au