ES PARLA DE 12.000 SEGUIDORS CULÉS AL CIUTAT DE VALENCIA.
-
El dissabte que perga el Barça i el Madrid.
-
@Konsul:
gracias, los de orriols somos malos levantinistas
Si estás tu por supuesto, jejeje
-
jajaj , solo falta k el facharoel no deixe portar banderes ni paperets ni res…
-
Como se canta en TODAS las Copas del Rey…
**ESTOY HASTA LOS HUEVOS
DEL BARÇA Y DEL MADRID**
-
ya no os acordais los gritos de ole, ole que nos dedicaron en el nou camp cuando nos clavaron el segundo, verdad? mierda de germanor
-
Me parecen demasiados 12.000, la verdad. Prácticamente la mitad del estadio
-
Segun la pagina web del levante en total las entradas ascienden a 3.050 (las que han reservado) luego si hay gente que viene por su cuenta…pero 12000 me parece mucho no?
-
@clara:
Segun la pagina web del levante en total las entradas ascienden a 3.050 (las que han reservado) luego si hay gente que viene por su cuenta…pero 12000 me parece mucho no?
A lo mejor cuentan a los que se van a cambiar la chaqueta
-
Yo soy de los que se denominan "ganota-cule", pero animare siempre a mi levante, juegue contra el barça, contra el madrid o contra el alcoyano. Y aunque el levante no se jugara nada y el barça algo seguiria animando al levante a muerte. Eso si, si al final del partido a ganao el barça les aplaudire por la liga ganada, y si fuera otro equipo el que ganara la liga aqui tambien le aplaudiria al final.
-
Las 3000 se han pedido en barcelona, pero hay cules por toda españa.
El sabado es una final y va ha llenarse el campo.
-
pues com perga el Madrid i el Barça ja siga campió abans de jugar el partit em sembla que més d'un culé va a tindre que tragar-se l'entrada. Si el Barça ix a vacil.lar-nos sabent que ja tenen la lliga guanyada em semblaria una falta de respete molt gran. Les celebracions i les paxangues en el Camp Nou.
-
pues por mi de pm, si la cosa se pone movidita me pongo en la reventa y me saco medio abono de este año jejeje.
-
pues por mi de pm, si la cosa se pone movidita me pongo en la reventa y me saco medio abono de este año jejeje.
-
yo espero que los granotas cules sean como yo, y animen a los dos equipos.
que si antes de empezar ya somos campeones de liga pues animar todavia mas al levante.
y si. esto sera el nou estadi.
ups, si antes se llamaba asi… que curioso...
-
Jo crec que hi ha una gran diferència entre els granotes-madridistes (sempre feixistes seogns els Ultres Sur) i els granotes-culés i el dissabte es vorà. Molts aficionats amb la samarreta del Llevant UE cantaven els gols del Madrid, pocs molt pocs amb la samarreta del llevant ho faran amb el Barça (això si fixeu-vos ve que s'ha semblen, eh?).
Jo pels que conec (ja sé que e´s dificil generalitzar) la gent del Llevant UE que simpatitza amb el Barça, és la gent que quan no estava en primera, òbviament ens agradava el bon futbol i abans que qualsevol altre volíem que guanyara el Barça (Drean Team, etc). Tal vegada per això de ser el segon equip de la ciutat i el barça era el segon de l'Estat contra el Madrid-València, els primers equips en els distints àmbits i també prepotents.
I els que conec aficionats al madrid i al Llevant UE, és que eren de sempre del Madrid i per dur-li la contraria als del València començaren a seguir al Llevant UE.
Ja dic que les generalitzacions no són bones, però pense dels distints casos que jo conec.
-
otra discusion barça-madrid.lo digo otra vez, el partido de ida nos torearon con oles y todo. recuerdo algun forero decir que nos (os) trataron mucho mejor en madrid que en barcelona pero nos gusta quedarnos con lo que todos los madridistas son fascistas, cuando el cantico era simpre fascistas siempre madirdistas refiriendose a ellos mismos (a US). pero aqui lo que importa es meter mierda para el madrid
-
Val, esborra allò del càntic ( i que conste que no vaig vore als madridistes xiular eixe càntic, però en fi), el que deia, no és posar merda, és dir clarament que a nivell valencià el llevant és el contra poder, el que planta cara a l'establisment, als favors institucionals, el mateix que és el barça contra el Madrid a nivell estatal, en major o menor mesura, i aixì es reflexa en l'afició, és normal que més granotes es troben identificats amb el Barça que amb el Madrid, i si això li afiges els colors ….,
però a la fi l'important és que el dissabte hem d'intentar que no siga el mini estadi, i sé que serà difícil per què vindrà molt de culé (segurament es proclamaran campions per la derrota del madrid a Sevilla).
-
@Konsul:
ya no os acordais los gritos de ole, ole que nos dedicaron en el nou camp cuando nos clavaron el segundo, verdad? mierda de germanor
wua pues porke no estuviste en la copa,el dia de la liga fue un trato exquisito
-
@negu_gorriak:
@Konsul:
No si ara seran dimonis per no animar al nostre llevant….. com de moment en tots el s altres camps ho han fet.... incluint-hi el Carlos Belmonte...
-
@Xota:
@negu_gorriak:
@Konsul:
No si ara seran dimonis per no animar al nostre llevant….. com de moment en tots el s altres camps ho han fet.... incluint-hi el Carlos Belmonte...
jo al Belmonte no vaig estar,pero lo del dia de la copa es comparable a la Romareda,les coses com son.
-
gol alboraia alt, lo millor del estadi
-
Jo vaig estar al Camp Nou i tinc sort d'estar viu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Si ja ho diuen per a vore només fan falta ganes….
-
Súmale unos 5000 xotos que acudirán a animar a su segundo equipo, ya que esta vez podrá quitarle la liga al odiado R.Madrid y casi dejar descendido al vecino pobre.
-
12000?? ostia q exageracion, eso es imposible.
ombre espero q todos los del levante animen al levante no al barça aunq tb sean del barça, me pareceria un gesto muy feo acia el Levante y entonces qedariamos como un club sin identidad propia.
yo creo q los socios del levante animaran al levante y ya esta, vamo no se me pasa por la cabeza un levantnista q anime al barça. eso si q seria de un mal levantinista no?
yo creo q abra 21000 levantinistas y 7000 cules.
y espero q los del ba´ça, ya q tan bien nos llevamos, animen tb un poqito al levante .
y lo de es un xoto el q no bote lo podriamos cantar todos juntos, eso si q estaria bien, porq los del barça no creo q traguen muxo al valencia.
-
Esa zona esta en la parte de la izquierda de tribuna.Cuando llegas a Tribuna,vas rodeando el campo hacia la izquierda,y encontrarás las puestas de entrada.Y verás un paisaje muy bonito de escombros y coches desguazados.Y allí ya te guiarán hacia donde te tienes que sentar.
Y si que me creo lo de 12000.Yo estuve en un Villarreal-Barça que se jugó en la Xotera,y habrian esos 12000 o mas todavia.Y la mayoria valencianos.
-
@Konsul:
otra discusion barça-madrid.lo digo otra vez, el partido de ida nos torearon con oles y todo. recuerdo algun forero decir que nos (os) trataron mucho mejor en madrid que en barcelona pero nos gusta quedarnos con lo que todos los madridistas son fascistas, cuando el cantico era simpre fascistas siempre madirdistas refiriendose a ellos mismos (a US). pero aqui lo que importa es meter mierda para el madrid
Dejalo tete. Siempre fascistas, siempre madridistas. Si es que está más claro que el agua. Me voy, que tengo que leerme el Mein Kampf, quemar unos libros y raparme en la peluquería, que ya casi no se me ve la esvástica de la nuca.
-
@Konsul:
La veritat és que la discussió cansa, perquè cadascú pot sentir inclinació per l'equip que vullga sense que se'l sotmeti a juí sumaríssim. Jo crec que no és incompatible ser del Llevant amb decantar-se per altres equips quan es diputen alguna cosa. Jo, per exemple, sóc incapaç de veure cap esport sense prendre partit (excepte rares excepcions, partits tipus Albacete-R.Madrid, que em limite a no mirar).
Però crec Konsul, que et perd el teu madridisme inflamat i les teues ganes de veure ofenses contra els colors del teu cor. A mí, al Bernabeu, quan van clavar-nos el 4art gol em van dedicar repetits talls de mànigues i uns crits d'Espanya, Espanya. La Poli ens va fer un escorcoll sistemàtic abans d'entrar al camp que semblava que fossim terroristes, i no vaig vore que la gent no aplaudís i cantés quan el partit ja estava 4-0, en contra nostra. En fí, que la prepotència d'equip gran va ser la mateixa a Barcelona que a Madrid.
-
@Cullerot:
@Konsul:
La veritat és que la discussió cansa, perquè cadascú pot sentir inclinació per l'equip que vullga sense que se'l sotmeti a juí sumaríssim. Jo crec que no és incompatible ser del Llevant amb decantar-se per altres equips quan es diputen alguna cosa. Jo, per exemple, sóc incapaç de veure cap esport sense prendre partit (excepte rares excepcions, partits tipus Albacete-R.Madrid, que em limite a no mirar).
Però crec Konsul, que et perd el teu madridisme inflamat i les teues ganes de veure ofenses contra els colors del teu cor. A mí, al Bernabeu, quan van clavar-nos el 4art gol em van dedicar repetits talls de mànigues i uns crits d'Espanya, Espanya. La Poli ens va fer un escorcoll sistemàtic abans d'entrar al camp que semblava que fossim terroristes, i no vaig vore que la gent no aplaudís i cantés quan el partit ja estava 4-0, en contra nostra. En fí, que la prepotència d'equip gran va ser la mateixa a Barcelona que a Madrid.yo hablo de lo que lei, cullerot. creo que fue ramon, cuando a la llegad de barcelona dijo que le jodia decir eso pero que os habian tratado mejor en madrid que en barna. desgraciadamente no pude estar ni en madrid ni en barcelona. y es cierto que estas cosas ya cansan, por mi parte voy a intentar no intervenir mas en estas cosas, aqui venimos a hablar del levante.
en el sopar forero espero seguir la "discusion", espero que ya salvados. y no vale un "no voy" como respuesta.
-
De verdad, no cabe en mi cabeza que uno pueda ser de dos equipos, si eres del Levante, eres del Levante y punto. Entiendo las preferencias que se puedan tener por querer gane uno u otro equipo, pero de ahí a ser de dos equipos no me cabe en la cabeza.
-
La veritat és que jo em senc totalment del llevant, però a banda tinc preferència abans per uns equips q per altres i pense q no es tan difícil de comprendre.
A més,jo vaig estar al barça-llevant i puc dir q almenys a mi i als meus amics ens trataren molt bé, de fet un culé ens va vendre les entrades a 12euros i ens sentarem amb ell i la seua gent tota la 1ªpart i es quedaren sorpresos del joc del llevant i no paraven de preguntar-nos per jugadors. Ara això no lleva q cadascú vuiga q guanye el seu equip. I després ens ajudaren a passar on estava l'afició del llevant la 2ªpart sense cap problema.
I per a mi l'afició del madriz deixa molt q desitjar després de tot el q he vist.