BUQUE GRANOTA CAMPEON!!!!
-
Muebles Abanico oeoeoeoeoé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buque gRanota!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Eixes càmares per dins de la dutxa!!!!!
Tindrà que pasar la censura abans de publicar les imatges.....
-
Enhorabuena crackssssssssssssssss.
Pero acordaros también de ese foco de animación ehhhh
Por cierto el reportaje de las celebraciones en el vestuario espectacular ehhh, yo quiero mi copia pero yaaaaaaaaaa, jejeje
-
@ampa:
Por cierto el reportaje de las celebraciones en el vestuario espectacular ehhh, yo quiero mi copia pero yaaaaaaaaaa, jejeje
Censura però ja!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
@Xota:
@ampa:
Censura però ja!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jajaja, NO A LA CENSURA, total ya pudimos ver parte ayer
-
la meva aportacio al ekip ha segut decisiva perke foreu campions
minuts jugats 0
-
ale ahi va una instantànea d'anit abans de començar el deciciu partit…
Hi ha que destacar que hi havia importants baixes que no estan presents en la foto...
-
Vaya banda de mercenarios…
-
@ampa:
Ja està a l'e-mule.¡¡¡¡ El tinc quasi baixat del tot ¡¡¡
-
Enhorabona, l´any que ve a la Champions.
-
@ampa:
Ja està a l'e-mule.¡¡¡¡ El tinc quasi baixat del tot ¡¡¡
?
Ja????????????'
Jo el vull
-
Juaga Alonso con vosotros???? Xq el chaval de abajo a la izquierda se parece 1 huevo
-
ke porterazo tuuu!!jejejeje y el puro y la copita?
enhorabuena!!!
-
Mis felicitaciones campeones!!
-
@monkadagranota:
ke porterazo tuuu!!jejejeje y el puro y la copita?
enhorabuena!!!
JEJEJE, EL PURO DE LA VICTORIA VINO DESPUES HOMBRE, DURANTE EL PARTIDO EL ARBITRO NO ME DEJABA
-
Yo sigo pidiendo el video
-
Pues pel que vaig poder observar el dissabte al camp del Llevant a algún "fill de dona pública" que no te res més al cap que nazisme i intolerància, no li sentà massa bé que lis guanyarem la lliga.
Rubio, te fots i a l'altra no et poses tan xulo que les òsties te plouran…
-
@Xota:
Pues pel que vaig poder observar el dissabte al camp del Llevant a algún "fill de dona pública" que no te res més al cap que nazisme i intolerància, no li sentà massa bé que lis guanyarem la lliga.
Al final i gràcies a la exibició que va fer el dissabte va demostrar que Stifler no era el més violent i nazi del campeonat
-
@el carba:
@Xota:
Al final i gràcies a la exibició que va fer el dissabte va demostrar que Stifler no era el més violent i nazi del campeonat
Eiii que les peten, nosaltres som els campions, ¿i ells? merdeta xota amb ganes de provocar no caigueu mai més que es el que volen