SEGUIDOR CULE.
-
En primer lloc, us dono les gràcies per la vostre hospitalitat. Vaig passar un gran dia a la vostre terra. Sou una afició de puta mare i en cap moment, varem voler donar imatge de prepotents ni de xusma.
El que passa es que ahir varem guanyar la lliga i això malauradament, no passa cada any…
Lo de "a segunda, a segunda" no era amb mala llet, sino que era part de la rivalitat del partit...com dirien els jugadors un lance del juego sense cap mala intenció.
Un altre fet del quan ús dono la raó, es amb les critiques que feu cap a una part de Boixos Nois...
Els que sóm socis del Barça, hem pogut comprovar, com el comportament del grup ha anat denigrant, amb l´entrada al grup d´un tipus de Ultra amb tendencies Neo Nazis. Unsw anys enrera, anar amb els Boixos amb una estelada, era una cosa normal. Fer-ho ara et pot costar car segons qui et trobis al davant.
A més heu de saber que aquests personatges són molt perillossos, jo diria que poden arribar a ser pitjor que Ultra Sur...
Alguns em direu que sóc exagerat, pero que jo sapiga, Ultra Sur, no ha sigut capaç mai de plantar-se a A Coruña amb 13 membres i organitzar un caos agredint a Riazor Blues, Los Suaves i a qualsevol grup xungo que se li possava per davant.Tenen els collons molt ben possats i més que ultres, són delincuents habituals del mon del Narco-Trafic i les mogudes de extorció i robatoris.
Amb aquest rollo nomes vull dir que ells no són seguidors del Barça. Ells utilitzen el futbol per organitzar el caos alla on van, sense cap respecte per res ni ningú. Ús haig de dir que aquesta gent en un moment donat li es igual agredir a un seguidors del Llevant o del Barça i això es patetic.
Res amics Valencians, moltes gràcies per la vostre hospitalitat, sou molt grans, com afició i com a poble. Per part meva, sempre sereu ben rebuts a Barcelona.
Una forta abraçada des de Barcelona.
-
sigo pensando ke lo de a segunda sobraba
-
@matte:
Lo de "a segunda, a segunda" no era amb mala llet, sino que era part de la rivalitat del partit…com dirien els jugadors un lance del juego sense cap mala intenció.
Jo pense que guanyaries si directament rectificares. Les excuses que dones són patètiques i no són dignes de l'afició d'un campió.
Jo crec que tot el món no està capacitat per entrar en un camp de futbol. I gent com els que vau (o van, no sé si tu ets un d'ells però pel que has dit he pressuposat que sí) dir allò de "A segunda" no esteu capacitats per entrar a un camp.
I em dóna igual si qui ho diu és del Barça, del Madrid, del Llevant o del València: els impresentables no tenen equip ni color.
-
@Dark City:
@matte:
Lo de "a segunda, a segunda" no era amb mala llet, sino que era part de la rivalitat del partit…com dirien els jugadors un lance del juego sense cap mala intenció.
Jo pense que guanyaries si directament rectificares. Les excuses que dones són patètiques i no són dignes de l'afició d'un campió.
Jo crec que tot el món no està capacitat per entrar en un camp de futbol. I gent com els que vau (o van, no sé si tu ets un d'ells però pel que has dit he pressuposat que sí) dir allò de "A segunda" no esteu capacitats per entrar a un camp.
I em dóna igual si qui ho diu és del Barça, del Madrid, del Llevant o del València: els impresentables no tenen equip ni color.
plas plas
-
Amic,
Pel que veig, has viatjat molt poc amb el teu equip per aquests camps de futbol. Jo m´he hagut d´escoltar des de Polako de Mierda fins a Fill de Puta i en algun que altre he fotut el camp per potes…
Si per lo de " seguda estas" tant tremendament ofeses", et recomano que nomes vegis el teu equip en el teu camp.
A més, et recordo que vaig haver d´escoltar com algun aficionat del teu club hem titllava d´estranger i de que li parlassi amb cristià i no per això renego de l´afició del Llevant.
-
@matte:
Amic,
Pel que veig, has viatjat molt poc amb el teu equip per aquests camps de futbol. Jo m´he hagut d´escoltar des de Polako de Mierda fins a Fill de Puta i en algun que altre he fotut el camp per potes…
Si per lo de " seguda estas" tant tremendament ofeses", et recomano que nomes vegis el teu equip en el teu camp.
A més, et recordo que vaig haver d´escoltar com algun aficionat del teu club hem titllava d´estranger i de que li parlassi amb cristià i no per això renego de l´afició del Llevant.Estàs emmerdant-te més i més. Ja et dic, simplement una disculpa seria més elegant que excusar l'inexcusable.
Només dir-te que espere que gent com tu no torne al nostre camp. No només sou impresentables sinó que no sabeu eixir de casa. Què hi ha gentola a totes bandes? Clar que sí, però a mi no em tranquilitzaria no ser l'únic que soc impresentable, cosa que a tu pareix que sí ho fa.
-
El que diu aquest home no té ni cap ni peus. QUé dius de viatjar oq uedarse a casa?? Es q nosaltres estavem a casa, noi. O t'agradaria que anaren els madridistes a dir-te polaco de merda a ta casa?
És una manca d'educació i sensibilitat, incompatuble amb la celebració de la Lliga, per molta eufòria que duguereu, i només porta als demés a pensar que els anormals dels BN no són un grupúscul aïllat en la seua calitat d'energúmens.
En qualsevol cas, com el president Laporta anava a pregonant que estava a casa, i el nostre li feia la rosca…
Una extranya manera de interpretar la coincidència de colors
-
pos no pots parlar molt,al bronx nou encara recorde el partit de copa,i aixo ke estavem en segona pero jo si recorde el tracte de la aficio cule els crits de a cascarla oe,o valencianos hijos de puta,o el uh uh uh de gran part del camp nou cuan la tocaba congo,…
-
@matte:
Amic,
A més, et recordo que vaig haver d´escoltar com algun aficionat del teu club hem titllava d´estranger i de que li parlassi amb cristià i no per això renego de l´afició del Llevant.Somos a pesar de cierto sanbenito que nos quieren colocar, por lo general, una afición pacifica. Por eso nos duelen esos gritos, pero ya veis los poco que reacciamos y lo indiferente que nos tomamamos la cuestion. A mi me sorprendieron los gritos, denota que vosotros tampoco estabaís acostumbrados a ganar. De todas maneras, gracias, y felicidades por el campeonato, teneis un gran equipo, y espero, si la suerte nos acompaña, vernos de nuevo en Primera.
-
I quina necesitat tenieu, paios??
-
Te agradezco tu consideración por nosotros pero lo siento; la imagen que me llevo de vosotros es pésima.
No disteis en absoluto un comportamiento digno de una afición que se supone que es más que un club.
Está claro que no se puede generalizar pero…..................que quieres que te diga? sigo teniendo en mente como tuve que salir por patas de mi propio asiento, ante el avasallamiento culé y sigo teniendo en mente ese "sois unos pordioseros" que alguien nos dirigió.Seguid festejando vuestra Liga que os la mereceis pero espero que NUNCA MAIS la tengais que celebrar en el Ciutat de València.
-
Jo crec que matte ha vullgut disculpar-se pel comportament de part dels cules (els radicals), ia això almenys ho agraisc.
Lo de a segona, doncs que voleu que us diga, nosaltres, ho hem cantat a alguns equips en 2a, i quan vas perdent i vas en massa es un poc incontrolable. Jo soc el primer que els vaig xiular, però despres pensí que jo l'any passat sense voler i producte de la tensió li vaig cantar al Rayo a segunda b, quan l'afició que va vindre no ho mereixia.(els de rayito, rayito, rayito…)
No hi ha que pegarli mes voltes, van haber molts impresentables, i molts aficionats normals i educats.
salutacions.
-
Mas que por lo de a segunda, a segunda, algunos tendrían que pedir disculpas y tomar medidas por los gritos racistas y por lo de u u u, eso si que da autentica vergüenza.
-
a mi me parecio bueno el comportamiento cule en general, si kitamos a esos cuantos retrasados q los hay en todas partes, el resto de la gente vino a disfrutar y no se metio con nadie, y ya vereis la diferencia este domingo cuando vengan los xotos q esos si q son lo peor y vendran a intentar humillarnos.XOTOS NO GRACIES!!!!!
-
@Ramon 1909:
Jo crec que matte ha vullgut disculpar-se pel comportament de part dels cules (els radicals), ia això almenys ho agraisc.
Lo de a segona, doncs que voleu que us diga, nosaltres, ho hem cantat a alguns equips en 2a, i quan vas perdent i vas en massa es un poc incontrolable. Jo soc el primer que els vaig xiular, però despres pensí que jo l'any passat sense voler i producte de la tensió li vaig cantar al Rayo a segunda b, quan l'afició que va vindre no ho mereixia.(els de rayito, rayito, rayito…)
No hi ha que pegarli mes voltes, van haber molts impresentables, i molts aficionats normals i educats.
salutacions.exacto.
la gente se olvida del año pasado esos canticos de "a segunda b, a segunda b."
-
A mi el comportamiento en general me parecio bueno, por lo menos a mis alrededores, pero lo ke vi fatal, hueron los gritos de "a segunda". la verdad es ke no lo entiendo. Sois un club grande ke ya tenia ganada la liga y no habia necesidad de decir eso, ya que el levante esta en un momento delicado y a nadie le gusta oir eso. Si os hubierais estado jugando la permanencia lo entiendo, pero estando en la posicion que estais no me lo explico. Otra cosa que queria comentar, es ke menos mal que ganais la liga cada 6 años, ya que la esquina del gol orriols kedo despues del partido completamente destrozada, mas que celebrar la liga, parece que os jodia ganarla…..
-
como gusta generalizar.
ya se ha dicho mas de mil veces que esa gente que hizo lo de orriols no representa al barcelona ni a ningun equipo. hay que volverlo a decir?
o todos los cules son asi?
un poco de sentido comun. no hay que generalizar.
que no gusto lo de a segunda a segunda? repito: y a los del rayo les hizo alguna puñetera gracia que les cantasemos a segunda b, a segunda b? y a mas equipos.que no fue solo en un partido.
y lo de uh uh uh… es por "uh uh uh oleguer!". si quereis seguir viendo fantasmas pues venga. alegria.
-
@Ramon 1909:
salutacions.Estoy completamente de acuerdo contigo, nosotros muchas veces también hemos echo esos canticos, y que yo sepa, ninguno de nosotros luego hemos ido a pedir disculpas a la otra afición por el cantico en cuestión.
-
@clara:
A mi el comportamiento en general me parecio bueno, por lo menos a mis alrededores, pero lo ke vi fatal, hueron los gritos de "a segunda". la verdad es ke no lo entiendo. Sois un club grande ke ya tenia ganada la liga y no habia necesidad de decir eso, ya que el levante esta en un momento delicado y a nadie le gusta oir eso. Si os hubierais estado jugando la permanencia lo entiendo, pero estando en la posicion que estais no me lo explico. Otra cosa que queria comentar, es ke menos mal que ganais la liga cada 6 años, ya que la esquina del gol orriols kedo despues del partido completamente destrozada, mas que celebrar la liga, parece que os jodia ganarla…..
Tu nunca has cantado al equipo rival, a segunda a segunda en algún momento??????????
-
@LA_PITIKLYNA:
@clara:
Tu nunca has cantado al equipo rival, a segunda a segunda en algún momento??????????
¿?¿? Pues NO la verdad, y menos estando nosotros en la cuerda floja.....
-
@martin78:
como gusta generalizar.
ya se ha dicho mas de mil veces que esa gente que hizo lo de orriols no representa al barcelona ni a ningun equipo. hay que volverlo a decir?
o todos los cules son asi?
un poco de sentido comun. no hay que generalizar.
que no gusto lo de a segunda a segunda? repito: y a los del rayo les hizo alguna puñetera gracia que les cantasemos a segunda b, a segunda b? y a mas equipos.que no fue solo en un partido.
y lo de uh uh uh… es por "uh uh uh oleguer!". si quereis seguir viendo fantasmas pues venga. alegria.
Yo no estoy generalizando, ya se que esos malnacidos no representan a nadie, y ke hacen lo ke les da la gana….
-
@martin78:
Esta frase és per descollonar-se. Que conste que no tinc res contra el Barça i els que em coneixen ho saben, però coneixia la frase "uh uh oleguer" però quan curiosament se va cantar estava Congo amb el baló i només se sentia "uh uh".
Que no home no, hi ha qui va cridar "uh uh oleguer" però en el moment què parlem el que es va cridar és simplement "uh uh" mostrant el racisme del que molts barcelonistes ja han fet gala en alguna ocasió en el propi Camp Nou.
Jo continue repetint el mateix, és millor dir la veritat, disculpar-se per totes les barbaritats que se van fer i dir, i intentar que no torne a passar. També està clar que no tots els barcelonistes són racistes, ni són tan impresentables com per cantar "A segona", però sí que hi havien molts fent-ho i molt pocs (dels culés) els van xiular o alguna cosa per l'estil.
Per a mi, decebedor.
-
M´alegre veure que almenys algu ha entes el que he intentat reflexionar sobre el comportament de la meva afició. Tantmateix al tornar-ho a llegir he vist algun error d´escriptura…pero es que ho escribia ahir a les 2 de la nit!!!!
Res més nois. Es l´ultim missatge que escric en el foro.
Una abraçada a tots i fins l´any vinent, que per molt que li pessi a algun de vosaltres, tornaré al Ciutat de València i tornaré a conviadar a un trago de vi a qui s´hem possi per davant.
-
@matte:
M´alegre veure que almenys algu ha entes el que he intentat reflexionar sobre el comportament de la meva afició. Tantmateix al tornar-ho a llegir he vist algun error d´escriptura…pero es que ho escribia ahir a les 2 de la nit!!!!
Res més nois. Es l´ultim missatge que escric en el foro.
Una abraçada a tots i fins l´any vinent, que per molt que li pessi a algun de vosaltres, tornaré al Ciutat de València i tornaré a conviadar a un trago de vi a qui s´hem possi per davant.
ojala te passes per este forum l'any que ve, seria bon senyal
salutacions.
-
los que cantaron a segunda a segunda te sigo diciendo que es igual que todas las aficiones, es para picar a la gente y animar el cotarro.puede que siente mal.pero creo que ninguno al final del partido canto lo de a segunda a segunda.o no?
es igual que algunos de la real sociedad que empezaron a gritar barça barça el dia del madrid.
es una cosa normal y natural.
o aqui no se canta ni anima asi?
y lo de uh uh oleguer yo tenia dudas hasta ayer por la noche.me descojone cuando en las celebraciones el publico empezo a cantarle lo de uh uh oleguer. que habria algunos payasos que gritaron ese uh uh a congo? puede ser.