SEGUIDOR CULE.
-
@martin78:
como gusta generalizar.
ya se ha dicho mas de mil veces que esa gente que hizo lo de orriols no representa al barcelona ni a ningun equipo. hay que volverlo a decir?
o todos los cules son asi?
un poco de sentido comun. no hay que generalizar.
que no gusto lo de a segunda a segunda? repito: y a los del rayo les hizo alguna puñetera gracia que les cantasemos a segunda b, a segunda b? y a mas equipos.que no fue solo en un partido.
y lo de uh uh uh… es por "uh uh uh oleguer!". si quereis seguir viendo fantasmas pues venga. alegria.
Yo no estoy generalizando, ya se que esos malnacidos no representan a nadie, y ke hacen lo ke les da la gana….
-
@martin78:
y lo de uh uh uh… es por "uh uh uh oleguer!". si quereis seguir viendo fantasmas pues venga. alegria.
Esta frase és per descollonar-se. Que conste que no tinc res contra el Barça i els que em coneixen ho saben, però coneixia la frase "uh uh oleguer" però quan curiosament se va cantar estava Congo amb el baló i només se sentia "uh uh".
Que no home no, hi ha qui va cridar "uh uh oleguer" però en el moment què parlem el que es va cridar és simplement "uh uh" mostrant el racisme del que molts barcelonistes ja han fet gala en alguna ocasió en el propi Camp Nou.
Jo continue repetint el mateix, és millor dir la veritat, disculpar-se per totes les barbaritats que se van fer i dir, i intentar que no torne a passar. També està clar que no tots els barcelonistes són racistes, ni són tan impresentables com per cantar "A segona", però sí que hi havien molts fent-ho i molt pocs (dels culés) els van xiular o alguna cosa per l'estil.
Per a mi, decebedor.
-
M´alegre veure que almenys algu ha entes el que he intentat reflexionar sobre el comportament de la meva afició. Tantmateix al tornar-ho a llegir he vist algun error d´escriptura…pero es que ho escribia ahir a les 2 de la nit!!!!
Res més nois. Es l´ultim missatge que escric en el foro.
Una abraçada a tots i fins l´any vinent, que per molt que li pessi a algun de vosaltres, tornaré al Ciutat de València i tornaré a conviadar a un trago de vi a qui s´hem possi per davant.
-
@matte:
M´alegre veure que almenys algu ha entes el que he intentat reflexionar sobre el comportament de la meva afició. Tantmateix al tornar-ho a llegir he vist algun error d´escriptura…pero es que ho escribia ahir a les 2 de la nit!!!!
Res més nois. Es l´ultim missatge que escric en el foro.
Una abraçada a tots i fins l´any vinent, que per molt que li pessi a algun de vosaltres, tornaré al Ciutat de València i tornaré a conviadar a un trago de vi a qui s´hem possi per davant.
ojala te passes per este forum l'any que ve, seria bon senyal

salutacions. -
los que cantaron a segunda a segunda te sigo diciendo que es igual que todas las aficiones, es para picar a la gente y animar el cotarro.puede que siente mal.pero creo que ninguno al final del partido canto lo de a segunda a segunda.o no?
es igual que algunos de la real sociedad que empezaron a gritar barça barça el dia del madrid.
es una cosa normal y natural.
o aqui no se canta ni anima asi?
y lo de uh uh oleguer yo tenia dudas hasta ayer por la noche.me descojone cuando en las celebraciones el publico empezo a cantarle lo de uh uh oleguer. que habria algunos payasos que gritaron ese uh uh a congo? puede ser.