Sobre las esteladas
-
-
cuanta razon tenian…..
pues como dicen los força:aquest es el q teniu!!!!!!
PLAS PLAS PLAS PLAS

Me va encantar!!!! -
En fi, lamentable la actució una volta mes de la levantina…
Deixaren entrar banderes feixistes i una gran pancarta que citaba la data i el lloc d'un assasinat (que ells van cometre) i per contra alguns tingueren problemes amb altres banderes...
