NUEVA WEB PENYA SANG GRANOTA
-
@Noirot:
Si claro, cada uno pensara de manera distinta. Pero si cada uno es de diferenete ideologia politica, el conjunto es apolitica.
Por ejemplo, en Cor Granota cada uno tenemos nuestra ideologia, pero somos totalmente apoliticos como penya.
No se si me he explicado.
SI TIENES RAZON PERO KOMO LA WEB LA HACE UNA PERSONA.PUES PONE LO K KIERE Y NO PASA NADA.
-
ets comunista antinacionalista?
però comunista d'eixos amb barba,gorret al estil lenin,xaqueta llarga de pana i ulleres troskystes?
encara queden?ETS UNA RELIQUIA!
JAMAICA SUN!
als waters d'alboria n'hi ha un que no té separació…i facilment el del costat et pot pixar un peu...es veridic?....OoOoOoOo...No pense admetre a un fòrum públic que m'han pixat un peu (si així fora el cas)...Y tu eres un conejo de resaca? de esos que van dando botes y comen zanahorias para bajar el whisky de la noche anterior ¿?,…. , a mi no me gustan los topicos y mas si son topicos absurdos.
Sobre el water, entonces la solución cual es ¿poner separación (en todos los meaderos)?¿poner cadenas (aunque yo creo que si que hay) para mandar ya a la mierda las banderitas? ¿eliminar las sanguijuelas o cucarachas (que no hay)? ¿quien o como se va pagar? ¿estais de acuerdo con que nos suban el precio del pase para pagarlo? Esto si que son reflexiones en el water y lo demas son tonterías.
-
Yeee xiquets, molt bona la pàgina….
Allò de la foto del water ha sigut tot un PUNTAZO...
Però el posar de link, la pilota valenciana més que millor.... encara q no és pot entrar
.......................................................................................................A vore quan fem una partida SANG GRANOTA- CANYA..... aneu calfant la ma....
"Senyors cavallers" VA DE BO..........................................................................................................
i per ultim........ torneu a Alboraia que vos haveu ABURGESAO................
.......................................................
aUpA
-
i continuant amb els waters….,¿us haveu preguntat que és eixe líquid que s'escampa per terra en tot el local de cavallers durant el descans dels partits?
Home antinacionalista, jo tinc un fill de 5 anys i em dóna vomitera portar-lo a eixos waters. Són molt millorables i damunt escassos (costa tot el descans per a poder pixar, com a mínim en els del gol orriols).
-
ESTE WATER COMPARADO CON LOS DEL CAMPO ES UN LUJO
-
subiendo posiciones
-
la peña sang granota tiene el honor de invitaros a un coctel el domingo en los lavabos del estadio.
-
sube
-
semos los pvtos amoooooooosssss!!!!!! va o me xite!!!!!!!
-
ostias el neuras
jajajajajajajVA O ME XITE
-
-
YYYY ESSSSSOOOOOOOOOOOOOOO
-
BUSQUEM UN MANCO DESESPERADAMENTYYYYYYYYYYYESOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
-
VAMOS A LA PRIMERA FILA