Presumibles bajas
-
Pinillos, ¿Harte? en la defensa
Cuellar, ¿Celestini? y ¿Rivera?
Jofre, Sergio García ¿Manchev? CongoPresumiblemente de entrada serán nueve bajas a las que se pueden unir o desaparecer de esta lista. ¿No os parecen demasiadas bajas para emprender la temporada de segunda?
-
Esperat a les altes home, així podrem vore si la plantilla està ben compensada.
-
Esperat a les altes home, així podrem vore si la plantilla està ben compensada.
¿Altas? estas de cachondeo o te refieres a los chavales del B? Estamos mas pelaos que la charito
-
dudo q sean tantas, probablemente sean las anuncidas d pinillos y sergio garcia y un par mas, yo creo q jofre y rivera se acabaran kedando y a harte no creo q lo vendan a lo sumo lo cederan.
-
dudo q sean tantas, probablemente sean las anuncidas d pinillos y sergio garcia y un par mas, yo creo q jofre y rivera se acabaran kedando y a harte no creo q lo vendan a lo sumo lo cederan.
al catarroja
por lo de oltra
-
Respecte al tema de les baixes, a mi no m'agrada una revolució total en la plantilla, sempre està bé mantindre la base de la columna vertebral de l'equip.
Però si la revolució és d'homes importants, o al menys que han sigut els titulars, com Pinillos, Rivera, Jofre, Sergio Garcia… Pues pijor encara.
Jo apostava per una revolució dels suplents o els que menos han estat a l'altura i no han demostrat ser jugadors de Primera o de futur (Culebras, Rubiales, Cuellar, Sandro, Ettien, Congo...) o per raons d'edad, que hi ha que pensar en el futur.
Espere que Rivera i Jofre acaben quedant-se, i a vore si podem mantindre el bloc de bons jugadors i pujant als bons del filial, jo crec que amb 2 o 3 bons fitxatges tindriem un equipàs.
Ara falta per vore si Villarroel es tan gran llevantinista i es el mecenas que diu ser i si falten un poquet de diners per a fitxar 2 bons fitxatges per a Segona (no estem demanant-li a Riquelme ni a Saviola) els posa de la seua bujaca. A vorem ara... Si es desmonten totes les teories del gran llevantinista.
-
@maulet78:
Respecte al tema de les baixes, a mi no m'agrada una revolució total en la plantilla, sempre està bé mantindre la base de la columna vertebral de l'equip.
Però si la revolució és d'homes importants, o al menys que han sigut els titulars, com Pinillos, Rivera, Jofre, Sergio Garcia… Pues pijor encara.
Jo apostava per una revolució dels suplents o els que menos han estat a l'altura i no han demostrat ser jugadors de Primera o de futur (Culebras, Rubiales, Cuellar, Sandro, Ettien, Congo...) o per raons d'edad, que hi ha que pensar en el futur.
Espere que Rivera i Jofre acaben quedant-se, i a vore si podem mantindre el bloc de bons jugadors i pujant als bons del filial, jo crec que amb 2 o 3 bons fitxatges tindriem un equipàs.
Ara falta per vore si Villarroel es tan gran llevantinista i es el mecenas que diu ser i si falten un poquet de diners per a fitxar 2 bons fitxatges per a Segona (no estem demanant-li a Riquelme ni a Saviola) els posa de la seua bujaca. A vorem ara... Si es desmonten totes les teories del gran llevantinista.
Maulet, siempre leo tus post. Siempre guardan algo interesante, a pesar de que leer valenciano me cuesta la tira(hablarlo no), pero no peques del defecto que ya hizo alusion el Presidente. ¿Como se te ha ocurrido creer que nuestro Presidente es un mecenas al estilo Fernando Roig? Pero si José Enrique se nos va al Barza o al Madrid, y ni siquiera su salida nos va a aportar un duro, excepto derechos de formación¡¡¡( que no se vaya aún mas cerca..), todavía crees en milongas? Convéncete ya de una vez por todas.No¡¡. Somos vendedores y cuidado porque en la almoneda no tenemos ni siquiera los mejores puestos, y a poco que te descuides, te arramblan con la mercancía.
-
Pinillos, ¿Harte? en la defensa
Cuellar, ¿Celestini? y ¿Rivera?
Jofre, Sergio García ¿Manchev? CongoPresumiblemente de entrada serán nueve bajas a las que se pueden unir o desaparecer de esta lista. ¿No os parecen demasiadas bajas para emprender la temporada de segunda?
Ahora tambien hay que añadir a Alexis?,Mora?,Tito?,Nacho?,Etien?…...puede haber una desbandada.
-
¿quien decia de mantener la columna vertebral del equipo?, a este paso van a jugar raimon y 10 mas.
-
MORA rescindió el contrato, es baja segura.
-
¿quien decia de mantener la columna vertebral del equipo?,
Igual es referien a la part baixa de la columna