Ampa, mucha suerte. ¡¡¡Y MUCHO ANIMO!!!
- 
 Ja se que els xotos no som sants de la teua devoció, però volia desitjar-te sort per l'operació. Molts ànims!!!!!! 
- 
 Aunke solo te conozco de escribir en el foro te deseo suerte y animos guapa que esto esta hecho! 
 y en enseguida a seguir dando guerra!Un besito y animos!  
- 
 Muchos ánimos campeona¡¡¡¡  Esperamos verte por aki enseguida eh?¡¡¡  FORÇA LLEVANT¡¡ 
 FORÇA AMPA¡¡
- 
 sabes que estamos contigo y que vas a estar recuperada muy pronto. 
 te esperamos ansiosos!!!!!!!
- 

- 
 animooo ampaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! ja xarrarem  
- 
 MOLTS ÀNIMS AMPA!!!!!! Saps, a mi també m'operen este estiu(però no del cor) i sé el que són els nervis inicials. A mi em van a fer un implant coclear i també és un rollo xunguete. Tranquila que prompte ja estarem tornant a patir per el nostre LLevant. 
- 
 ALE, WAPETONA, RECUPERA'T PROMPTE QUE HEM D'ANAR A VORE LA PRESENTACIÓ DE MORA EN LA XOTERA!!!!!!JEJEJEJEJE. MOLTS BESETS I CUIDA'T. 
 UNA ABRAÇADA BEN FORTA 
- 
 aunque no te conocemos solo de lo que escribes deseamos que pronto estes por aqui animo y suerte. 
- 
 MOLTS ANIMS AMPA!!! 
- 
 animo ampa q todo saldra bien y pronto te veremos por el estadio con tu bufanda.FORçA LLEVANT 
- 
 Ànimo Ampa! Hasta muy pronto. Un beso.  
- 
 Animo y que te vaya todo muy bien. Esperaremos impacientes tus escritos.Un saludo y suerte.  Toni Granota. 
- 
 Animo guapisima, estamos todos contigo, una vez te salude en el estadio y me pareciste una tia estupenda, ponte pronto buena!!!! 
- 
 Animo Ampa, te deseo una pronta recuperación. Rolf 
- 
 muchos animos para Ampa,  recuperate pronto CRACK 
- 
 Que t'eixca igual que al meu sogre, que té corda per a 150 anys més 
- 
 Que te recuperes pronto Ampa !!!!!!! Besitossssssss y animo wuapa 
- 
 ANIMO Y SUERTE . LEVANTE U.D NERVER WALK ALONE!!!!!!!!!! 
- 
 Animo Ampa!!!!