EL SANT ANDREU DE JOAN GASPART EN 2ªB
-
El tercer equip de Barcelona, la UE Sant Andreu, ha pujat a segona B de la mà del seu president i ex-president del FC Barcelona Joan Gaspart.
Joan Gaspar afirma que l'objectiu és pujar l'equip fins a segona a mitja termini on ja va estar el club als anys 60.
Serà el Sant Andreu el Rayo Vallecano de Barcelona?
Temps al temps…
-
Me cau be este equip, i a mes tenen bona afició, es mereixien pujar a 2b
-
Home, això del tercer equip de Barcelona, serà amb permís de l'Europa (per no parlar del meu estimat Jupiter)
-
Tens raó Cullerot.
Per història és l'Europa -felicitats, acava de pujar a tercera enguany- però per entitat i categoria actual és l'equip quatribarrat del barri de Sant Andreu.
-
Con Gaspar de presidente este equipito puede llegar muy lejos.
-
le pasa como a fraga
por no perder el poder
toca retreta en casa
-
En el Sant Andreu enguany hi ha units dos ex-presidents de primera: Joan Gaspart i Ferran Martorell. El seu objectiu és ser el 3r equip de primera català i proposen fer-ho convertint-se en l'Athletic barceloní, és a dir, només amb jugadors catalans.
-
Sin duda es un equipo con solera e historia (aunque no tanta como el Europa).
A ver si es verdad y llega lo más lejos posible.
-
muxas felicidades!!! además en ese ekipo juega un grna amigo mio k se llama MANEL,un gran jugador d 23 años k puede llegar lejos en el futbol.suerte manel os espera la segunda b!!
-
Cual es la capacidad de su estadio?.
-
Cual es la capacidad de su estadio?.
El estadio se llama "Narcís Sala".Y dicen que tiene 18000 espectadores de capacidad.Muchos me parecen a mí.
-
18.000….ni de coña.
El campo es amplio pero no creo que supere los 10.000
-
muchas felicidades al Sant Andreu y a su presidente q me cae de p… madre.
-
Després de 3 mesos… gràcies per les felicitacions!
El Llevant també és un equip que em cau força bé. El Llevant i Sant Andreu (igual que el Rayo Vallecano a Madrid) tenim moltes coses en comú, hem alternat èpoques glorioses amb èpoques a l'infern de la 3ª divisió, hem viscut tota la vida a l'ombra mediàtica d'altres equips i hem forjat al llarg de la nostra història un esperit combatent contra "l'equip gran".
Ser del Sant Andreu en una ciutat com Barcelona és un gran orgull, de la mateixa manera que també ho és ser granota en una ciutat com València.Contestant a altres missatges que he llegit, el Sant Andreu és el tercer equip de Barcelona. El meu pare té 60 anys i ha vist en 44 temporades el Sant Andreu per sobre de l'Europa. A més tenim un camp més gran, una afició més gran i una història recent més gran. L'Europa va estar 3 anys a Primera als anys 30, però allò és una anècdota amb la quantitat d'anys que s'ha passat a categories regionals i malvivint a 3ª divisió.
En resposta a rafius, Manel és un magnífic jugador, de tots els que té la plantilla és el que li posa més collons. No és el millor tècnicament, però amb la seva entrega es té assegurat un lloc tant a l'onze titular del Sant Andreu a Segona B com al cor de tots els quadribarrats.
Capacitat del Narcís Sala? Als anys 70 es van arribar a vendre més de 18.000 entrades, cal dir que el camp no té cadires (només unes 80 a la llotja) i per això si s'omple molt la gent es pot apretar molt més. Si li posessin seients al camp la capacitat es quedaria en 9.500. A més, la tribuna és força gran.
Per desgràcia el camp només s'omple quan és gratis. Actualment el Sant Andreu té 1.150 socis, i aquest diumenge juguem el derbi contra la Grama, es calcula que vindran uns 2000-2500 espectadors al Narcís Sala. De l'afició quadribarrada cal destacar el grup Andreuencs'98, que sempre li donem color al Gol Nord i ens desplacem a tot arreu!
VISCA EL LLEVANT I VISCA EL SANT ANDREU!!!
-
VISCA EL LLEVANT , VISCA EL SANT ANDREU I VISCA EL COR DE LA CIUTAT.
-
Ser de Levante o del Sant Andreu y ¿ NO ESTAR LOCO?
BENDITA LOKURA!!!!!!!
-
joe q aficion parecen los tifosis.
-
segun Worldstadiums estadio narcis sala=18000 espectadores
-
la verdad si es buena aficion,recuerdo hace 3 años un partido de play off contra el levante b,ke vinieron un puñao,y le dieron colorido a la grada y no pararon de animar,eso si la ultima media hora se la pasaron cantando la misma
-
Ramon, impresionants ixes fotos!