Mi opinión sobre el número de abonos
-
En tot cas, els abonaments per als abonats de l'any passat haurien de ser més econòmics.
A mi em sembla molt bé que els donen avantatges a la gent que estava abonada l'any passat, ara bé, suposadament el termini per a renovar l'abonament era avui… i l'han allargat, òbviament, perquè els que se van fer del Llevant per que estava en 1ª no renoven... Jo he estat moltes temporades en 2ª i en 2ªB seguint al Llevant, i ara que torna a estar en 2ª, llavors m'abellia traurem l'abonament i així anar a animar, però vista la situació tinc els meus dubtes, i això que tenia moltes ganes de traurem l'abonament, però els diners són els diners...
-
@Obrersocial:
A mi em sembla molt bé que els donen avantatges a la gent que estava abonada l'any passat, ara bé, suposadament el termini per a renovar l'abonament era avui… i l'han allargat, òbviament, perquè els que se van fer del Llevant per que estava en 1ª no renoven... Jo he estat moltes temporades en 2ª i en 2ªB seguint al Llevant, i ara que torna a estar en 2ª, llavors m'abellia traurem l'abonament i així anar a animar, però vista la situació tinc els meus dubtes, i això que tenia moltes ganes de traurem l'abonament, però els diners són els diners...
Si tienes algún amigo que fuera abonado el año pasado y este año no quiera renovar siempre puedes hacer la "pirula".
Se de mas de uno que se saca el pase con el nombre de su hermano para entrar como joven. -
ehe antixotos
1 cosa solo
CHAPO.
-
@Antixotos:
y no nos engañemos, esa es la masa social del levante, los que estamos siempre en Segunda o donde sea, el resto son granotas que aparecen cuando estamos en primera, xotogranotas, o gente que le gusta el fútbol y se lo saca solo en Primera.quote]
a yente como mi padre y yo que si no hay pasta pos no hay pasta -
@Obrersocial:
sí, aqueixa hauria de ser la lògica, però al meu parer 30 mil de les antigues pessetes és una mica exagerat…
OJO amb la lògica de VILLARROEL. Potser torne a donar la CAMPANADA