Quin ha de ser l'idioma per defecte a portalgranota?
-
@Ramon 1909:
:mrgreen:
seria confuso porque si
castellano =
¿por que ...
valenciano =
y michael jackson no es inocente
-
Movem de moment este post al fòrum de sugeriments i ajuda.
-
@Antinacionalista:
@Pepe Herrero:
Cuando se me estropea algo, el técnico me lo arregla y veo que funciona y le pago.
A los filólogos les paga la universidad y luego veo que no se ajusta a la realidad del todo del pueblo valenciano en lo que enseñan.
Sinó, ¿porque crees que existe el eterno debate sobre la lengua?¿porque? Por que puede que cada uno tenga su razón, o su parte de razón. Sabeis que aunque yo defienda mis ideas, en absoluto me creo en posesión de la verdad de ellas. Simplemente son mis ideas, las que comento y las defiendo.
¡Que aburrido si todos pensáramos igual!Cuando un tecnico va a tu casa es porque sabe de reparar aparatos, para que funcione ha estudiado electronica, tiene experiencia y seguro que sabe mas que tu en estos temas…..... entonces si confias en ese tecnico porque no en los filologos...... les pagan? si, igual que a ti o que a mi y seguro que no aplicamos o nos inventamos lo que nos dé la gana en temas racionales y reales.
La ciencia si tiene una verdad racional al menos, lo que no se puede permitir es ir contra lo racional o pensar cosas sin ninguna base solo por pensamientos infantiles de pertenencia a una nación, en este caso la valenciana. La masa no piensa.@2q7av42q:
Sinó, ¿porque crees que existe el eterno debate sobre la lengua?
Pues porque existe el eterno debate absurdo, repetitivo y cansino sobre lo valencianos que somos y que no nos gusta cataluña y tal y cual. Pero es que no os dais cuenta que hacer politica o lingüistica o economía con los sentimientos nacionales es una *****.
@2q7av42q:
¡Que aburrido si todos pensáramos igual!
Eso nunca pasará, a unos les gustará el verde y a otros rojo, y todos tendremos formas de ser muy diferentes. Lo que se puede decir es para ser diferentes no haya que "pensar" porque decir que Dios existe o que el catalan y el valenciano son lenguas diferentes es ir en contra de la razón.
Tens tota la raó ANTI, el conflicte existeix perquè a determinats polítics de la dreta valenciana els interessa que existeisca i que el valencià desapareisca i perquè determinats polítics de l'esquerra valenciana no van voler solucionar el problema quant podien haver-lo fet.
-
@Moderadores PG:
Movem de moment este post al fòrum de sugeriments i ajuda.
millor, perquè a este ritme anem al dels frikis de cap…
-
Jo crec que si la majoria d'usuaris/es diuen que siga en valencià, allò més lògic és que estiga com a pàgina d'inici en valencià (conegut mondialment com a català, of course).
La gent que entre de el Ejido, Wigan o Benidorm, si veu que està en valencià i no l'entén, veient les banderetes a dalt a la dreta, sap perfectament que clicant damunt la bandereta li canvia l'idioma, o no?, o siga que no passa res.
Jo tot i que defense que la bandera històrica que identifica a la majoria de pobles i ciutadans de tot el poble valencià són les quatre barres, la de la ciutat de valència és amb franja blava de quasi sempre i el Llevant UE és un club nascut a la ciutat de valència així que la bandereta amb franja blava podria acceptar-la. Si es posen denominacions (tot i que crec que és un idioma meyns universal i menys visual, també crec que pot posar-se perfectament "valencià", tot i ser la denominació que jo considere secundària, però majoritària en la tradició popular.
Per evitar ferir susceptibilitats jo deixaria les banderetes (crec que només li molesta a l'Anti) i posari d'inici el valencià.
-
Per evitar ferir susceptibilitats jo deixaria les banderetes (crec que només li molesta a l'Anti) i posari d'inici el valencià.
Jo estic amb anti en este tema.
-
De momento hemos solucionado un problemilla que hacia que la gente al logearse, aun teniendo el valenciano como idioma de su cuenta se le cambiaba al castellano.
Ahora parece que está solucionado, y con tu nombre de usuario, si ves la web el valenciano, al salir y volver a entrar automaticamente se te pone en valenciano.Respecto a lo de los idiomas…vamos a eliminar el inglés.
-
@PortalGranota.COM:
De momento hemos solucionado un problemilla que hacia que la gente al logearse, aun teniendo el valenciano como idioma de su cuenta se le cambiaba al castellano.
Ahora parece que está solucionado, y con tu nombre de usuario, si ves la web el valenciano, al salir y volver a entrar automaticamente se te pone en valenciano.Respecto a lo de los idiomas…vamos a eliminar el inglés.
La verdad es que eso ya es un gran avance, gracias!
-
@PortalGranota.COM:
Moltes gràcies!!!!
En valencià, clar que si!
-
Creo que si es importante el avance pero el tema de si debe estar el valenciano por defecto de inicio sigue ahí, y si democraticamente la mayoría de gente quiere el valenciano de inicio y como no supone ninguna discriminación a nadie pues creo que se debería cambiar si es posible.
@Dark City:
Jo estic amb anti en este tema.
Gracias Dark. ¡¡¡BANDERITAS FUERA!!!
Propuesta:
castellano valencià (english, al parecer ya se ha quitado y se podría dejar, cuantos mas idiomas mejor)
-
@Moderadores PG:
@granota_del_nord:
@Moderadores PG:
S'està intntant que estiga al gust de tot el món. Per això primer de tot anem a intentar que l'idioma triat al perfil es quede per sempre, i no es canvie al borrar l'historial. Poc a poc
A vore, el que es demana en esta enquesta és que es canvie el que un es troba en teclejar http://www.portalgranota.com que ara és la pàgina en llengua castellana. Per mi, com a gest simbòlic de suport a la nostra llengua, el que un s'hauria trobar hauria de ser la versió de la pàgina en valencià, cosa que repeteix, no deixa de ser un gest púrament simbòlic ja que qui no l'entenga clicarà les molt visibles opcions alternatives en les altres llengues. Després evidentment tothom escriurà els seus missatges en la llengua que vol tal i com passa i passarà sempre. Moderadors, quin problema hi pot haver per fer això?
Salutacions!
Força Llevant!!!
Granota del nord, ja haviem entes el significat de l'enquesta, es a dir que aparega la web per defecte en Valencià. Et podem dir de moment que s'està fent un esforç per a que el Castellà i el Valencià estiguen en igualtat de condicions, per això lo de "Poc a poc".
També es de veres que apostar pel Valencià com a idioma predefinit es un risc prou elevat, ja que encara que la població valenciana entén al 100% el valencià, els de fora normalment no l'entenen o els costa prou.
Amb això no vol dir que descartem fer esta aposta, però a curt termini sempla prou dificil.
De moment en l'enquesta es veu una clara preferència del Valencià respecte del Castellà com a idioma predefinit, i això també ho valorarem.
Com deiem avans, Poc a pocOK, moltes gràcies per la vostra faena. Només us pregaria que de veres tinguereu en compte el resultat d'aquesta enquesta a l'hora de prendre en el futur una decissió sobre el tema.
Força Llevant!!!
-
''Nuestros usuarios han publicado un total de 168187 mensajes
Tenemos 1503 usuarios registrados
El último usuario registrado es ELTITO''VOTOS SI: 23.
USUARIOS REGISTRADOS: 1503.VOTOS SI: 1,53%
Mayoria?
-
@ILUSION GRANOTA:
Mayoria?Parles en serio o estàs de broma?
Perquè si és en serio, vaja xorrada…
-
@Dark City:
@ILUSION GRANOTA:
Mayoria?Parles en serio o estàs de broma?
Perquè si és en serio, vaja xorrada…Amb eixa teoria els resultats electorals poden resultar corprenedors i en alguns àmbits aquells que no assoleixen ni el 25% del vots governen amb majoria absoluta.
La gent que es vol carregar el valencià pot utilitzar qualsevol argument, allò més roïn és quan són suïcides valencians que ja han renunciat a la seua llengua i el sentiment de culpabilitat del subconscient els obliga a fer aquestes coses, quan no de pitjors.
-
@ILUSION GRANOTA:
Mayoria?Pues que voten todos…
-
quote]
Quants aficionats del llevant coneixes que no entenguen el valencià?Servidora. no es ke no lo entienda, lo leo y lo entiendo, pero me cuesta mas escribirlo, ya que no soy de aki, pero entenderlo lo entiendo perfectamente, mientras yo pueda escribir en castellano, me da igual en la lengua que este.
-
el valencia tot el mon no sap escriurelo
y per lo tant no es facil de llechir
-
@misterpaco:
el valencia tot el mon no sap escriurelo
y per lo tant no es facil de llechir
mentre que el castellá
l´anten tot el mon
y per lo tant
mes facilet
-
El ingles para ser leidos en todo el mundo.
-
El ingles para ser leidos en todo el mundo.
Sinceramente Lancastrian,no le veo muchas ventajas a que te pueda leer todo el mundo