Grado de aprecio a Pedro Villarroel: Lo bueno y lo malo
-
Un aprovadet justetet… Un 5.
-
Un 7
-
a repesca
-
un 6,5
-
Ha hecho mucho por este club, pero creo q tbn ha
usado de su poder, en determinadas ocasiones de forma
inadecuada.
Un 4´9
-
6.75
-
por mi, como si le dan.
Como gestor economico, le daria un 8
como social, a la hoguera
-
UN 7.
-
gestor economico : 7
gestor social : 0
gestor deportivo : 310 puntos entre 3 = 3,33
-
4.9981
ja! yo mas decimales que nadie
-
YO LE PONDRE UN 2 POR EL ASCENSO SI NO LE UVIERA PUESTO UN 0 POR QE AORA QIEN ES CLUB DE SEGUNDA EL MALLORC?NO Y ADEMAS SE LE VA LA FUERZA POR LA BOCA
-
@david_9friki:
YO LE PONDRE UN 2 POR EL ASCENSO SI NO LE UVIERA PUESTO UN 0 POR QE AORA QIEN ES CLUB DE SEGUNDA EL MALLORC?NO Y ADEMAS SE LE VA LA FUERZA POR LA BOCA
1-Cuando Villarroel llegó al LUD eramos un simple equipucho de tercera.Ahora somos de segunda habiendo sido de primera el pasado año.2 puntos
2-Cuando Villarroel llegó al LUD el LUD no tenia un duro, el puso mucha pasta.2 puntos
3-Ahora tenemos un pedazo de ciudad deportiva, antes teniamos la playa para estirar y hacer partidillos.2 puntos
4-Cuando Villarroel llegó había menos masa social. Por que será? Por el avance que ha experimentado el club ( los llamados nuevos granotas )1 puntitoTOTAL = 7
Y aun quedan muchas cosas que se me escapan.
-
O sea, Rolf, todo perfecto no?.
Y la parte negativa para tí no existe?
-
2,5
-
4
INSUFICIENT!, ha fet més cosses roines que bones…
-
2,1
-
O sea, Rolf, todo perfecto no?.
Y la parte negativa para tí no existe?
Ha hecho muchas mas cosas buenas que malas.
-
yo le pongo un 6,5.
creo q ha hecho muxas cosas por el levante, pero esq ves q podia haber hecho mejor ciertas cosas que ha hecho mal y da rabia.
lo mejor de el como gestor economico.
lo peor el trato que ha dado a al aficion.
-
Yo le pondria un 5. Ha hecho mucho por el club, pero esa boca que tiene y el trato que a veces recibimos la afición hace que muchas veces predomine lo negativo sobre lo positivo…
Aadeeuuusss
-
3,5
-
Yo lo mando a septiembre!!!
-
Un 0 patatero es el autentico cancer de nuestro club
-
Li donaré 2'5 punts en cada aspecte menys l'esportiu, amb 5 -crec que hauria de ser l'aspecte més important-.
-Econòmic: 2'5
-Social: 0 (dóna la sensació de ser un impresentable, les qüestions de projecció social del club (samarretes, web, captació de socis, etcètera) són patètiques.
-Esportiu: Estem en segona. Impossible donar-li els 5 punts. Li'n posaré 0'5 per tindre l'equip B en segona B i 1 pel femení. Sobre la resta (3 punts) punt i mig per estar en segona i encara em sembla ser generós.TOTAL: 3 + 2'5: 5'5
PD: Tot i això, a mi no em sembla una persona apta… Crec que hauria d'aprovar totes les asignatures i en matèria social queda un pèl lluny...
-
Nosotras le damos un 7.
-
@terragranota:
Li donaré 2'5 punts en cada aspecte menys l'esportiu, amb 5 -crec que hauria de ser l'aspecte més important-.
-Social: 0 (dóna la sensació de ser un impresentable, les qüestions de projecció social del club (samarretes, web, captació de socis, etcètera) són patètiques.
-Esportiu: Estem en segona. Impossible donar-li els 5 punts. Li'n posaré 0'5 per tindre l'equip B en segona B i 1 pel femení. Sobre la resta (3 punts) punt i mig per estar en segona i encara em sembla ser generós.TOTAL: 3 + 2'5: 5'5
PD: Tot i això, a mi no em sembla una persona apta… Crec que hauria d'aprovar totes les asignatures i en matèria social queda un pèl lluny...
QUE NO LI PODEM DONAR CINC PUNTS PERQUE ESTEM EN SEGONA?
TU TODOS ESTOS AÑOS EN QUE EL LUD HA ESTADO EN SEGUNDA Y SEGUNDA B DONDE ESTABAS. SEGURO QUE EN MESTALLA O VIENDO LOS PARTIDOS DEL BARÇA POR LA TELE.
HACE 40 QUE NO PISABAMOS LA PRIMERA Y AHORA POR ESTAR EN SEGUNDA ( DONDE HEMOS ESTADO LA MITAD DE NUESTRA EXISTENCIA, LA OTRA MITAS ENTRE 2B Y TERCERA) DICES QUE NO SE MERECE UN 5 ????
COMO SE NOTA QUE CUANDO EL LUD ESTABA EN 2B EL SEÑORITO TERRAGRANOTA ESTABA MAS PENDIENTE DE OTRAS COSAS ( EL VCF, POR EJEMPLO ).
MADRE MIA, LO QUE HAY QUE OIR
-
ROLF:1-Cuando Villarroel llegó al LUD eramos un simple equipucho de tercera.Ahora somos de segunda habiendo sido de primera el pasado año.2 puntos
2-Cuando Villarroel llegó al LUD el LUD no tenia un duro, el puso mucha pasta.2 puntos
3-Ahora tenemos un pedazo de ciudad deportiva, antes teniamos la playa para estirar y hacer partidillos.2 puntos
4-Cuando Villarroel llegó había menos masa social. Por que será? Por el avance que ha experimentado el club ( los llamados nuevos granotas )1 puntitoTOTAL = 7
Y aun quedan muchas cosas que se me escapan.
ROLF ME PARECE QE LE DAS MUCHOS PUNTOS.
CUANDO NO A PUESTO NI UN DURO PA QE NO DESCENDIERAMOS Y TO EL DINERO QE A PUESTO YA TENDRA EL TRIPLE O MAS
-
@terragranota:
TU TODOS ESTOS AÑOS EN QUE EL LUD HA ESTADO EN SEGUNDA Y SEGUNDA B DONDE ESTABAS. SEGURO QUE EN MESTALLA O VIENDO LOS PARTIDOS DEL BARÇA POR LA TELE.
HACE 40 QUE NO PISABAMOS LA PRIMERA Y AHORA POR ESTAR EN SEGUNDA ( DONDE HEMOS ESTADO LA MITAD DE NUESTRA EXISTENCIA, LA OTRA MITAS ENTRE 2B Y TERCERA) DICES QUE NO SE MERECE UN 5 ????
COMO SE NOTA QUE CUANDO EL LUD ESTABA EN 2B EL SEÑORITO TERRAGRANOTA ESTABA MAS PENDIENTE DE OTRAS COSAS ( EL VCF, POR EJEMPLO ).
Aplicat el "cuento", senyoret Rolf! on estaves tu aleshores? per la meteixa regla de 3 a tu també se te pot tildar de xoto! Este foro té uns 3 anys d'antiguetat i tu fins a mitad de la pasada temporada no has vingut per aci. Jo no sóc qui per a dir-te res però ni molt menys tu pots anar per ahí jutjant a la gent.
Crec que hauries de pensar un poc perquè em crec que t'estas guanyat tu soletes la "simpatia" d'aquest fòrum.
-
El problema no és la nota, el que ha fet pel Llevant o ha deixat de fer. La qüestió és el que ha fet AMB i DEL Llevant. Si és un president o és l'amo. Si és el gestor d'un club de futbol (SAD o no SAD), o d'un ultramarins ramader. I totes les maneres en que (segur que molt millor que jo) pugau plantejar-ho
-
El levante también ha hecho mucho por Villaroel…
Negro por aquí, blanco por allá...
-
En primer lloc, Adolf, felicitar-te per les 11 primeres paraules que escrius en valencià.
Després dir-te que sóc jovenet, i quan prenc consciència futbolística el Llevant estava en segona. Com quan em vaig "canviar de camisa" si es pot dir així, que va ser l'any que va pujar perquè el Burgos va descendre administrativament.
Així que sí, d'acord, no fa més de cinc anys que sóc granota… I espere ser-ho per molt de temps perquè gràcies al València la gent com tu està en eixe club. Al qual jo seguia abans... I t'explicaré el perquè.
Quan ets d'un poble de comarques, a un centenar de quilòmetres de València, i amb l'únic que es bombardegen és amb VCF, VCF i més VCF és miraculós fer-se d'un altre club que no siga el Barça o el Madrid. I mira que ho hagués tingut fàcil amb pujar-me'n al carro després de guanyar la lliga i arribar a la final de la Champions... Però no, dis-li si vols "tocar els ous" però preferisc i em sent més del Llevant en una terra de xotos. I l'afició al Llevant no crec que s'haja de mesurar amb els anys sinó amb la passió amb que ho vius a cada partit i el seguiment que fas del club.
El que espere, dintre de cinc anys, és que hi haja molta més gent com jo aficionada al Llevant i puguem fer una penya a la Vall d'Albaida. I ja de pas, que la gent com tu -per sort en extinció- reba millor els nouvinguts. Però clar, ADOLF, supose que pensaràs de mi el mateix que dels que arriben amb pastera... Per gent com tu és per la que m'alegre que el Llevant fitxe tant de negret... És qüestió de colors, ni més ni menys.
I crec que Villarroel, amb el 5,5 ho té ben rebé. O podem donar-li més que això a un president de segona d'un club de primera?