Grado de aprecio a Pedro Villarroel: Lo bueno y lo malo
-
El levante también ha hecho mucho por Villaroel…
Negro por aquí, blanco por allá...
-
QUE NO LI PODEM DONAR CINC PUNTS PERQUE ESTEM EN SEGONA?
TU TODOS ESTOS AÑOS EN QUE EL LUD HA ESTADO EN SEGUNDA Y SEGUNDA B DONDE ESTABAS. SEGURO QUE EN MESTALLA O VIENDO LOS PARTIDOS DEL BARÇA POR LA TELE.
HACE 40 QUE NO PISABAMOS LA PRIMERA Y AHORA POR ESTAR EN SEGUNDA ( DONDE HEMOS ESTADO LA MITAD DE NUESTRA EXISTENCIA, LA OTRA MITAS ENTRE 2B Y TERCERA) DICES QUE NO SE MERECE UN 5 ????
COMO SE NOTA QUE CUANDO EL LUD ESTABA EN 2B EL SEÑORITO TERRAGRANOTA ESTABA MAS PENDIENTE DE OTRAS COSAS ( EL VCF, POR EJEMPLO ).
MADRE MIA, LO QUE HAY QUE OIR
En primer lloc, Adolf, felicitar-te per les 11 primeres paraules que escrius en valencià.
Després dir-te que sóc jovenet, i quan prenc consciència futbolística el Llevant estava en segona. Com quan em vaig "canviar de camisa" si es pot dir així, que va ser l'any que va pujar perquè el Burgos va descendre administrativament.
Així que sí, d'acord, no fa més de cinc anys que sóc granota… I espere ser-ho per molt de temps perquè gràcies al València la gent com tu està en eixe club. Al qual jo seguia abans... I t'explicaré el perquè.
Quan ets d'un poble de comarques, a un centenar de quilòmetres de València, i amb l'únic que es bombardegen és amb VCF, VCF i més VCF és miraculós fer-se d'un altre club que no siga el Barça o el Madrid. I mira que ho hagués tingut fàcil amb pujar-me'n al carro després de guanyar la lliga i arribar a la final de la Champions... Però no, dis-li si vols "tocar els ous" però preferisc i em sent més del Llevant en una terra de xotos. I l'afició al Llevant no crec que s'haja de mesurar amb els anys sinó amb la passió amb que ho vius a cada partit i el seguiment que fas del club.
El que espere, dintre de cinc anys, és que hi haja molta més gent com jo aficionada al Llevant i puguem fer una penya a la Vall d'Albaida. I ja de pas, que la gent com tu -per sort en extinció- reba millor els nouvinguts. Però clar, ADOLF, supose que pensaràs de mi el mateix que dels que arriben amb pastera... Per gent com tu és per la que m'alegre que el Llevant fitxe tant de negret... És qüestió de colors, ni més ni menys.
I crec que Villarroel, amb el 5,5 ho té ben rebé. O podem donar-li més que això a un president de segona d'un club de primera?
-
Aplicat el "cuento", senyoret Rolf! on estaves tu aleshores? per la meteixa regla de 3 a tu també se te pot tildar de xoto! Este foro té uns 3 anys d'antiguetat i tu fins a mitad de la pasada temporada no has vingut per aci. Jo no sóc qui per a dir-te res però ni molt menys tu pots anar per ahí jutjant a la gent.
Crec que hauries de pensar un poc perquè em crec que t'estas guanyat tu soletes la "simpatia" d'aquest fòrum.Señor Mandrake, mi primer partido que vi,sentí y disfruté del Levante fué con 7 años. Así que con esto esta todo dicho.Punto
Senyor Mandrake, el meu primer partit que vaig vore, sentir i disfrutar del Llevant va ser als 7 anys.Aixina que en això esta tot dit.PuntSenyor Mandrake, el meu primer encontre que en que hi vaig vore al Llevant, sentir-hi, y disfrutar-hi sigué als 7 anys.Aixi que amb aixo esta tot dit.Punt
-
yo le pongo un 8 con opcion a conseguir la matricula de honor siempre que pula algun que otro detalle que se le ha podido escapar,,, pero que estoy seguro que conseguira mejorar
-
@terragranota:
Després dir-te que sóc jovenet, i quan prenc consciència futbolística el Llevant estava en segona. Com quan em vaig "canviar de camisa" si es pot dir així, que va ser l'any que va pujar perquè el Burgos va descendre administrativament.
Així que sí, d'acord, no fa més de cinc anys que sóc granota… I espere ser-ho per molt de temps perquè gràcies al València la gent com tu està en eixe club. Al qual jo seguia abans... I t'explicaré el perquè.
Quan ets d'un poble de comarques, a un centenar de quilòmetres de València, i amb l'únic que es bombardegen és amb VCF, VCF i més VCF és miraculós fer-se d'un altre club que no siga el Barça o el Madrid. I mira que ho hagués tingut fàcil amb pujar-me'n al carro després de guanyar la lliga i arribar a la final de la Champions... Però no, dis-li si vols "tocar els ous" però preferisc i em sent més del Llevant en una terra de xotos. I l'afició al Llevant no crec que s'haja de mesurar amb els anys sinó amb la passió amb que ho vius a cada partit i el seguiment que fas del club.
El que espere, dintre de cinc anys, és que hi haja molta més gent com jo aficionada al Llevant i puguem fer una penya a la Vall d'Albaida. I ja de pas, que la gent com tu -per sort en extinció- reba millor els nouvinguts. Però clar, ADOLF, supose que pensaràs de mi el mateix que dels que arriben amb pastera... Per gent com tu és per la que m'alegre que el Llevant fitxe tant de negret... És qüestió de colors, ni més ni menys.
Collons lo teu té mèrit!
Jo també vaig viure a la Vall durant uns anys quan era nano, a Albaida, i alli quasi ni coneixien al Llevant (i això que estava a 2a).
És el que té el poder de manipulació de C9…
Ànim i a sentir-se orgullòs de ser del club degà del Pais Valencià!
-
Un 3
Un insuficiente, pero se salva del muy deficiente
-
yo le pongo un 8 con opcion a conseguir la matricula de honor siempre que pula algun que otro detalle que se le ha podido escapar,,, pero que estoy seguro que conseguira mejorar
Posiblemente vivas en un pais asiatico y hayas seguido al levante por parabolica sino no se explica lo de "algun que otro detalle" jajjajjaa , que cachondo el tio
-
Un 0 patatero es el autentico cancer de nuestro club
no creo que sea para decir que es el cancer del club ya que sin el no existiriamos…
-
@SeRGiO GaRCiA:
no creo que sea para decir que es el cancer del club ya que sin el no existiriamos…
Totalmente de acuerdo, sin el no existiriamos, por lo tanto, critiquemosle si queremos ( siempre critica constructiva ) pero sin dejar de ser humildes por que …
-
economicamente es innegable su aportación. pero también lo que saca, en varios medios se habló que el 80% del traspaso de Vicentin se lo llevó su empresa cofiser, igualmente pasó con Lauren y otros…por otro lado está la afirmación por algunos medios comentada de que parte del dinero de la recalificación de los terrenos anexos ya se ha comprometido en presupuestos vencidos, lo cual no indica una excesiva buena salud del patrimonio de la entidad. De todos modos todo son conjeturas ya que los presupuestos del levante solo pueden ser comparados a los papeles de CESID en lo que respecta su secretismo.
En lo deportivo la verdad es que comparando la situación actual con eld evenir histórico de la entidad claramente los años del villarroelismo han sido buenos.
Socialmente penoso, es un hombre que se mueve por favoritismos en los despachos y en el vestuario, cuyos cambios de humor y excesiva necesidad de darse importancia han provocado que unas veces kiera ser amado por la afición y baje precios, otras veces reglae chorradas, otras veces se rebote y los suba etc...compadree con presidentes de aficiones rivales para hace rel paripé, o descalifique a equipos rivales.
-
Aplicat el "cuento", senyoret Rolf! on estaves tu aleshores? per la meteixa regla de 3 a tu també se te pot tildar de xoto! Este foro té uns 3 anys d'antiguetat i tu fins a mitad de la pasada temporada no has vingut per aci. Jo no sóc qui per a dir-te res però ni molt menys tu pots anar per ahí jutjant a la gent.
Crec que hauries de pensar un poc perquè em crec que t'estas guanyat tu soletes la "simpatia" d'aquest fòrum.Señor Mandrake, mi primer partido que vi,sentí y disfruté del Levante fué con 7 años. Así que con esto esta todo dicho.Punto
Senyor Mandrake, el meu primer partit que vaig vore, sentir i disfrutar del Llevant va ser als 7 anys.Aixina que en això esta tot dit.PuntSenyor Mandrake, el meu primer encontre que en que hi vaig vore al Llevant, sentir-hi, y disfrutar-hi sigué als 7 anys.Aixi que amb aixo esta tot dit.Punt
Esta lección es muy buena. Pero tranquilo que no se reconocerá. Me ha gustado.
-
Hombre Rolf, q casualidad, también yo vi al Levante por primera vez a los 7 añitos, si mi memoria no me traiciona, y creo que no.
Fue en Vallejo en un Levante-R. Sociedad, perdiendo 0-1. Partido de Copa.Cual fue el tuyo?
-
@SeRGiO GaRCiA:
Eso es lo que tu te crees si no hubiera sido él , hubiera sido otro interesado el que estaria ahora , o acaso ¿El valencia cf no existiria si no estuviera la familia SOLER al frente? verdad que seguirian existiendo??????
A todos los incredulos que dicen que este tio el levante le ha costado mucho dinero , yo les responderia ¿tiene villarroel mas o menos dinero y patrimonio ahora que cuando llego al club? Evidentemente muchisimo mas ahora con lo que demuestra que se ha enriquecido gracias al club
-
@Pepe Herrero:
Esta lección es muy buena. Pero tranquilo que no se reconocerá. Me ha gustado.
Gracias Pepe, no dicen nada porque no interesa que se vean las diferencias entre una lengua y otra.
-
Hombre Rolf, q casualidad, también yo vi al Levante por primera vez a los 7 añitos, si mi memoria no me traiciona, y creo que no.
Fue en Vallejo en un Levante-R. Sociedad, perdiendo 0-1. Partido de Copa.Cual fue el tuyo?
Contra el Europa de Barcelona, un partido de liga y creo recordar ( si la memoria no me falla ) que el Levante ganó, lo que no me acuerdo es si fué 2-1 o 3-2.
-
Yo le pongo un 5 pelao pelao pelao. El ha sido el que ha llevado al Levante hasta donde estamos ahora. El ha puesto la pasta , sus ideas y su boca en muchas ocasiones , algunas para bien y otras para mal. Así que le doy un aprobado por los pelos pero sigo diciendo que tiene muchísimas cosas que mejorar en cuanto a las formas y maneras de llevar una presidencia y mas cuando la afición espera mucho de él. Y eso va también para la directiva. Así que un 5 y gracias.