EL TAL ROLF ESTE VA CREANT CERT 'AMBIENTILLO'
-
Vaja asco de xaval! Un poc més de respecte pels demés, déspota!
Que foto mas bonita Rolf
Verdad que si?
Et creus graciós amb eixa riseta?
I després els posts de 'Manifestación multitudinaria en Murcia por el agua' (demostra la teua ignorancia) i 'Grupos musicales pro-etarras' són lo pitjor que he pogut llegir en este foro.
Eres més fatxa que Fraga i Sentandreu junts tio!
-
Discrepo de la opinion de Maulet que es de extrema izquierda y ha mostrado mil veces su intolerancia a los que tienen ideas de derechas.A mi Rolf me parece que se comporta de forma correcta.
-
Discrepo de la opinion de Maulet que es de extrema izquierda y ha mostrado mil veces su intolerancia a los que tienen ideas de derechas.A mi Rolf me parece que se comporta de forma correcta.
juasjajajajajajjajajajajajaja
jajajajajajajajajajajajajajjajajajajajajajjajajaj
-
No creo que Rolf sea lo suficientemente importante ( aún )como para dedicarle un post entero, pero bueno, ya veo que aquí todo lo que no sea ser un catalanista,rojo o separatista esta mal visto.
Pues yo expongo mi opinion como cualquier otra persona sin faltarle el respeto a nadie.Punto.Gracias Lancastrian por tu apoyo, creo que tenga las ideas que tenga una persona (descabelladas/separatistas o acertadas/nacionales) siempre que no falte el respeto no hay ningun problema.Ahora querrá el sector catalufo del foro mi baneo, no te fot¡¡¡
-
@negu_gorriak:
juasjajajajajajjajajajajajaja
jajajajajajajajajajajajajajjajajajajajajajjajajajde extrema izquierda
-
dejemoslo en izquierdas
o demuestralo
ahora si a el le da igual
-
misterpaco te acuerdas del grupo terrorista Maulets que ponia bombas en nuestra Comunidad para convencernos a los valencianos a formar parte de los paises catalanes?.Era un grupo de extrema izquierda.Es curioso que nuestro amigo Maulet tenga ese nick.Para mi no es pura coincidencia!.El no se da cuenta que en un pais democratico la mayoria gobierna pero respeta los derechos de las minorias que estan en la oposicion,entre los que se incluye la libertad de expresion porque si no la mayoria ejerceria un gobierno en contra de las libertades de los electores que no la votaron.Intento expulsarme del foro solo porque no le gustaban mis ideas.
-
No creo que Rolf sea lo suficientemente importante ( aún )como para dedicarle un post entero, pero bueno, ya veo que aquí todo lo que no sea ser un catalanista,rojo o separatista esta mal visto.
Pues yo expongo mi opinion como cualquier otra persona sin faltarle el respeto a nadie.Punto.Gracias Lancastrian por tu apoyo, creo que tenga las ideas que tenga una persona (descabelladas/separatistas o acertadas/nacionales) siempre que no falte el respeto no hay ningun problema.Ahora querrá el sector catalufo del foro mi baneo, no te fot¡¡¡
Si es cierto ese sector piden y promueve la expulsion de aquellos como nosotros que no pensamos como ellos.Apoyare siempre tu libertad de expresion que es la mia.
-
Maulet78 ja li hem donat un toc a Rolf, per la constant politització en subfòrums que no son er parlar de politica, però a tu et demanem que no l'insultes (en un missatge l'anomenares imbècil).
Si teniu algun problema amb algú només heu de possar un missatge a este fòrum.
-
@Moderadores PG:
a tu et demanem que no l'insultes
Correcte!
Però vull que conste en acta que és l'únic impertinent que es dedica a petar missatges amb:
-agua para todos
-arriba españa
-una foto d'un bou españolator
-demana traduir una entrevista del català al valencià
-altres xorradesAbans de conèixer Rolf Espanya m'era indiferent, ara coneguent-lo i llegint-lo cada vegada més Espanya en fa ois. Crec Rolf que si realment vols "espanya" estàs aconseguint l'efecte contrari. Enhorabona.
Crec que esta frase demostra l'ànim que ha creat este xaval entre els foreros i jo la compartisc 100% (segur que algú més també). Si realment penses això Rolf, lo millor que pots fer es eixir al carrer i dir-ho i no fer-ho com ho fas ací amagat darrere d'un nick, perquè la gent com tu sou molt valenta quan aneu en grup però molt cagueres si aneu sols…
Respecte al que diu Lancastrian, jo no em dedique a escriure als teus missatges de 'San Lorenzo' o 'Fichemos a Johnson'... Ni tampoc vaig intentar expulsar-te, però sí vaig dir que em tocaven els ous les teues 'mamonaes', però si la gran majoria dels foreros les accepten i els agrada llegir-les no seré jo qui t'expulse de ningun lloc, tranquil.
Si em dedicara a escriure als teus posts posant: Gora eta, independencia paisos catalans, puta espanya, mort al pp o coses així, si que em consideraria un terrorista. Pero com encara no se si estàs implicat en els atentats de Londes... Ssshhhhhh!!
-
Si es cierto ese sector piden y promueve la expulsion de aquellos como nosotros que no pensamos como ellos.
Parlaria en el teu favor i seria molt honorable que també recordessis que diversos integrants d'este "sector", entre els que jo mateix em compte, vam defensar la teua permanència en el fòrum i el teu dret a expressar respectuosament la teua opinió.
-
Eso que dice vinatea de que "gracias" a rolf odia mas a españa no se lo cree ni mi hijo de un año
Os quejais del dibujito del burro degollao y no decis nada del que dice "arriba españa con goma2" o del que tiene como avatar un burro dando por el culo al toro??? Yo pienso que si toleras una cosa tendras que tragarte otra mal que te pese. Pero claro, igual es que soy un facha y no lo se.
-
@Konsul:
Pero claro, igual es que soy un facha y no lo se.
Facha i del Madrid…...Konsul, eres un crack!!!!
-
@Cullerot:
Si es cierto ese sector piden y promueve la expulsion de aquellos como nosotros que no pensamos como ellos.
Parlaria en el teu favor i seria molt honorable que també recordessis que diversos integrants d'este "sector", entre els que jo mateix em compte, vam defensar la teua permanència en el fòrum i el teu dret a expressar respectuosament la teua opinió.
Si eso es cierto Cullerot y te honra pero otros no defendieron la libertad de expresion para todos mientras no insulten a los demas.
-
@Konsul:
Eso que dice vinatea de que "gracias" a rolf odia mas a españa no se lo cree ni mi hijo de un año
Os quejais del dibujito del burro degollao y no decis nada del que dice "arriba españa con goma2" o del que tiene como avatar un burro dando por el culo al toro??? Yo pienso que si toleras una cosa tendras que tragarte otra mal que te pese. Pero claro, igual es que soy un facha y no lo se.
Eso mismo digo yo.
-
@XOTET DE POBLE:
@Konsul:
Pero claro, igual es que soy un facha y no lo se.
Facha i del Madrid…...Konsul, eres un crack!!!!
Pos anda que tu
-
A vore, Rolf, que et veig molt verd en el tema històric… No és per defendre Maulet78, que ho fa molt bé, però mira, em cau prou millor que tu -amb qui en comú tinc ser del Llevant i res més-, així que li tire una maneta i et t'aporte un poc de "mundologia".
Els Maulets no ha posat mai bombes. Els Maulets foren els qui lluitaren contra Felip V en la Guerra de Successió. També hi havia valencians partidaris del Borbó, com eren els botiflers. Supose que si et dic a tu botifler no et cabrejaràs. Per a mi és pejoratiu per a tu deu ser la glòria beneïda.
Segon. Eixos de les bombes i del convenciment sobre els Països Catalans als que et refereixes deuen ser Terra Lliure, que per cert, va fer molts menys atemptats que els de l'extrema dreta blavera-espanyolista (Contra Fuster, Sanchis Guarner, 3i4, agressions a regidors de la Unitat del Poble Valencià, al president Albinyana, als cinemes on estrenaren la magnífica "La portentosa vida del Pare Vicent").
Dit açò, quede clar que si hi ha algú violent al País Valencià és precisament la dreta espanyolista-blavera (fique el guionet perquè és el mateix). I que si ara us fa por que cada cop en sou menys els botiflers i més els maulets, no patiu, no som com vosaltres. Precisament per ser gent d'esquerra ens considerem i practiquem la tolerància, el respecte i la pluralitat. Entre d'altres coses perquè pensem que amb els arguments i les paraules ens sobra per deixar-vos en evidència.
-
Ignorante yo se perfectamente la historia del reino de valencia ( se lo de los maulets y botiflers ), yo ni soy maulet ni botifler, me la suda lo que digas.
respecto a que tu y yo solo tenemos una cosa en comun que es ser del levante te equivocas porque tu eres un choto de mucho cuidado ( y lo sabes ), tu te hiciste del levante por el tema de la politica en el estadio, que se muy bien de que pie cojeas.
y haz el favor de informarte un poco mas chato ( choto ).
tendré que pulsar el boton ignorar para el choto este.
-
Ignorante yo se perfectamente la historia del reino de valencia ( se lo de los maulets y botiflers ), yo ni soy maulet ni botifler, me la suda lo que digas.
respecto a que tu y yo solo tenemos una cosa en comun que es ser del levante te equivocas porque tu eres un choto de mucho cuidado ( y lo sabes ), tu te hiciste del levante por el tema de la politica en el estadio, que se muy bien de que pie cojeas.
y haz el favor de informarte un poco mas chato ( choto ).
tendré que pulsar el boton ignorar para el choto este.
Em pense que ací hi ha molts ignorants, però tu eres molt més ignorant i molt més bobo del que et penses… Chato...
-
Te equivocas Terragranota.La tolerancia no es el patrimonio y monopolio de la izquierda.Me temo que sigues anclado en una ideologia anterior a la caida del muro de Berlin.Es una pena.
-
Conclusió: el tardofranquista Lancastrian i el neofeixista Rolf estan ofesos perquè els demés som tots uns feixistes. Collons, si aquest és el vostre ideal amics, que tots siguem uns feixistes és al que aspirteu!!! Mireu el que us dic, esteu fent una faena de primera en aquest fòrum!
Força Llevant!!!
PD:
-
Yo lo que digo es que mas levantinismo y menos apologia del terrorismo.
Asunto zanjado.
-
Asunto zanjado.
Podies també posar a Aznar quan es reuní a Zurcih fa uns anys, no?, si eixe Aznar, el que anomenava a ETA com "el entorno cercano del movimiento de liberación vasco", aiii quina poca memòria tenim.
-
@granota_del_nord:
Conclusió: el tardofranquista Lancastrian i el neofeixista Rolf estan ofesos perquè els demés som tots uns feixistes. Collons, si aquest és el vostre ideal amics, que tots siguem uns feixistes és al que aspirteu!!! Mireu el que us dic, esteu fent una faena de primera en aquest fòrum!
Força Llevant!!!
PD:
Lo que dices es falso.No soy tardofranquista.Deja de ser tan demagogo.
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!!
PD:
Lo que dices es falso.No soy tardofranquista.Deja de ser tan demagogo.
"La mitad de los españoles colaboramos con el regimen anterior…"
Com et vaig en el seu dia, gràcies Lancastrian, ara ja sabem a que atenir-nos.
I a més et diré que t'agraix que fores tan sincer. Ara, ara no em falles i vullgas retractar-te del que vas dir llavors, que tots sabem que tu estas totalment en contra de la demagògia…
Força Llevant i mort als fatxes!!
-
Asunto zanjado.
Podies també posar a Aznar quan es reuní a Zurcih fa uns anys, no?, si eixe Aznar, el que anomenava a ETA com "el entorno cercano del movimiento de liberación vasco", aiii quina poca memòria tenim.
Totalmente de acuerdo.
-
Asunto zanjado.
Totalmente de acuerdo.
Si és que per un nasionasocialitta l'Ansar és un tou dels collons… Camps d'extermini ja no Rolf? Ara, comença per tu, descendent directe del profeta...
Força Llevant!!!!
-
]({SMILIES_PATH}/eusa_wall.gif "Brick wall")