Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse

No me gusta el comando ese de ignorar.

Programado Fijo Cerrado Movido Ayuda
    22 Mensajes 4 Posters 1.1k Visitas
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • JujotrinJ Desconectado
      Jujotrin
      Última edición por

@Pepe Herrero:

@JUANJO TRIGUERO:

Lo que hace estar tanto tiempo rodeado de falleros.
      Eres ya muy cansino con el tema,y muy repetitivo.Ya sabemos lo que piensas.

Amigo Juanjo: tu intento de desprestigio con estas palabras no hace mas que resaltar tu ignorancia de lo que las fallas y el mundo fallero son para Valencia.

Si soy cansino y repetitivo es porque los temas que hablamos lo son. Por tanto aplicate el cuento porque la libertad de este foro está escudada por la famosa tolerancia a poder hablar o no hablar, contestar o no contestar.

Je, soy cansino por defender mi postura y los que no piensan como yo no lo son aunque también defiendan su postura. Se te ve el plumero majo.

Vale,tienes razón.Tu defiendes tu postura.
      Prometo no volver a contestarte,sobre este tema.

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
      • ? Este usuario es externo a este foro
        Invitado
        Última edición por

A mi, en canvi, m'encanta el botó d'"ignorar". Serveix per debatre de veritat i traure's de damunt els que només entren per insultar o dir bestieses.

L'altra alternativa seria el baneig; personalment, crec que aquest fòrum és massa tolerant amb gent que insulta, per exemple, quan ja des del primer missatge es dedica a fer soflames partidistes o a insultar.

En aquest fòrum només et banejen si insultes el Llevant des del valencianisme, i això no és bo, perquè sembla que la resta d'insults no importen. Però en fi, jo entenc que cadascú decideix com vol portar un fòrum, i que prou feina costa.

En altres fòrums al primer insult vas fora, igual que vas fora quan descobreixen que en altres fòrums insultes a la gent o a l'equip. Per exemple, el senyor Lancastrian bé ho sap, que va estar expulsat de amuntvalencia perquè, tot i que va entrar amb el seu habitual rottlo de "quiero a los dos equipos de la ciudad", algú va recuperar missatges seus al fòrum del Sevilla i d'altres insultant el València. No m'estranya que ens guarde una certa rancúnia a alguns.

Crec, sincerament, que haurieu d'ésser una miqueta més durs amb la gent i tallar les coses abans que pugen de to. I a mi m'és més o menys igual, perquè al cap i a la fi, el meu equip és l'Hèrcules, però és una pena que s'enmerde la cosa tant, entre d'altres coses perquè després vos trobareu al camp i no vull pensar qué hi pot passar.

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
        • First post
          Last post