L'Hèrcules, nou filial del València?
-
Tant com filial no ho sé, però un poc fort si que és que fitxen un porten de 27 anys del Terrassa i li'l cedisquen a l'Hèrcules…
-
Se veía venir por lo del xoto Subirats, y parecía mas evidente que sucedería con el ascenso a 2ªA.
-
Pues yo siempre he pensado que la afición del HCF no aguantaba al VCF, e incluso recuerdo incidentes en algún partido.
No tanto en Elche, por aquello de q los enemigos de mis enemigos son mis amigos…..
-
Creo recordar que hace dos o tres temporadas firmaron una especie de "pacto de colaboración" el Hércules y el Valencia.
-
Pues com li vaja tan bé com li va anar al Vila-Real en el seu dia, d'ací uns anys igual estan passejant-se per Europa…
Em sap mal que tinguen que ser filial del València per a pujar, però ací tot el món aprofita les seues ocasions, menys nosaltres que som més burros que alts!
Si s'ha de passar per l'aro, pues s'ha de passar... Que un advocat quan acaba Dret que fa? Pues portar-li cafés a uno amb més experiència i fer de passant, i després comences a fer tràmits i poc a poc vas pujant. A qui no li fot fer de passant o fer les pràctiques sense cobrar un duro? Pues això va fer el Vila-Real i ara pareix que ho farà l'Hèrcules.
Em fot però crec que fan bé i em cague en la nostra directiva d'incompetents i inútils que ens duran a la ruina.
-
Miquelet, respon!
-
@maulet78:
Pues com li vaja tan bé com li va anar al Vila-Real en el seu dia, d'ací uns anys igual estan passejant-se per Europa…
Em sap mal que tinguen que ser filial del València per a pujar, però ací tot el món aprofita les seues ocasions, menys nosaltres que som més burros que alts!
Si s'ha de passar per l'aro, pues s'ha de passar... Que un advocat quan acaba Dret que fa? Pues portar-li cafés a uno amb més experiència i fer de passant, i després comences a fer tràmits i poc a poc vas pujant. A qui no li fot fer de passant o fer les pràctiques sense cobrar un duro? Pues això va fer el Vila-Real i ara pareix que ho farà l'Hèrcules.
Em fot però crec que fan bé i em cague en la nostra directiva d'incompetents i inútils que ens duran a la ruina.
al vila real precisament ha anat a anarli be,desde ke pasa dels xotos,i si per a mi tb es un filial dels xotos.
-
La verdad es que lo del portero ese,suplente del Terrassa es muy sospechoso y extraño.Algun chanchullo habrán hecho.
Y sí,el año pasado tenian un montón de cedidos de los xotos.Y luego les cedieron a Boutelle.
Y lo del Villarreal.Gracias a los xotos,el Villarreal pasó a ser un equipo potente de segunda cuando siempre habia sido un equipo entre segunda B y tercera.Pero el Villarreal es lo que es gracias a Fernando Roig,no gracias a los xotos.
-
@Cullerot:
Miquelet, respon!
Si, hi ha col·laboració. Filialitat ho diuen els de l'Elx (que no esmenten que ells han tingut, o tenen, un rotllo similar amb el Dépor) o els de l'Alacant, que tenen una enveja que els menja.
L'any passat ens van deixar Sisi (internacional sub-20, una meravella, que enguany continua) i Marrama, que es va lesionar, i ens van deixar Butelle (un jugador de primera), que va jugar 4 partits de l'ascens i va encaixar només un gol. O siga, que les cesions van amb garantia, i si es trenca la nevera, te'n deixen una altra.
És bon negoci. Enguany, de moment, ens deixen Sisi, i potser caiga algú més, i nosaltres tenim tres juvenils cedits al València B.
Quant al cabreig anti-VCF, torne a repetir: és contra València, no contra el VCF: el típic "Alacant contra València, gairebé tan lògic i justificat com la vostra dèria anti-Barcelona). No vos enganyeu. Si cau bé el Llevant és per fotre al VCF.
-
Hola amigos granotas,
Sólo os daré mi opinión y no entraré a juzgar las demás opiniones de este post.
Filial ? Seguro que no. Convenio o pacto de colaboración ? Quizás sí a través de las relaciones y/o conexiones con Subirats tras su paso por el HCF y beneficiado por la estancia del filial xoto en 3ª.
Buen rollo entre las directivas ? también sí.Dejando la antipatia xota hay que reconocer que si nos podemos beneficiar deportivamente de esa colaboración pues bienvenida sea creo yo vamos ya que han venido jugadores que ha aportado mucho al equipo : sisi (cedido), carlos perez y merino (fichados),…..
A nivel de aficionado la rivalidad deportiva es máxima y sólo esperamos el dia que nos tengamos que enfrentar a ellos en un partido oficial e incluso amistoso y si no tiempo al tiempo..... será una bombonera eso si debe imperar la cordura y civismo.
Una cosa es la relación institucional y otra la rivalidad deportiva.
http://machohercules.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13503
Espero haber aportado algo.