Ens cal un davanter!
-
D'eixos que marquen cada partit… Crec que són els que pel costum de marcar, més confiats esten. Em fa el mateix que siga el màxim golejador de segona B com de la lliga d'Israel, però un ja!
-
D'eixos que marquen cada partit….mmm
N'hi ha un de molt bo que es diu Van Nistelrooy. Podem proposar-lo a la directiva.
-
SI, UNO DEL ESTILO FORLAN, POR EJEMPLO.
-
Uno , o , Dos casi mejor.
-
Teniu estadístiques…? Trobe jo que el millor golejador de la segona B l'any passat ens seria ben útil i assequible -Cullerot, tant de bo pogués ser Van Nistelroy però em sembla que no-. Sóc dels que pensa que eixos marquen gols per castig -excepte quan van al València... he he he-.
-
Kepa (Sevilla B) 23; Soldado (R. Madrid B) 21; Alejandro (Lanzarote) 18; Sendoa (Alacant) 18; Carlos (Burgos) 17; Quini (Alarcón) 17; Guede (Melilla) 17.
-
@terragranota:
Kepa (Sevilla B) 23; Soldado (R. Madrid B) 21; Alejandro (Lanzarote) 18; Sendoa (Alacant) 18; Carlos (Burgos) 17; Quini (Alarcón) 17; Guede (Melilla) 17.
Soldado y Sendoa buenos fichajes serian.
-
@terragranota:
Soldado y Sendoa buenos fichajes serian.
Soldado lo dejaran este añito que se salga en el Castilla.
A no ser que te vayas al mercado extranjero no queda muco donde elegir..Se podría fichar a Aranda,pero es bastante arriesgado,y lo de Llorente no les dio la gana
Yo confío en Reggi,pero está claro que se podría fichar a alguien más,porque Manchev tiene toda la pinta de ser Congo Segunda parte.
Al final acabará jugando Saizar,y sino,al tiempo..
-
YO CREO QUE ADEMAS DE UN DELANTERO HACE FALTA OTRO MEDIOCENTRO YA QUE VLADIMIR Y SANDRO NO ME CONVENCEN.
-
Jo crec que si ve un davanter serà sudamericà. El mercat nacional és molt car(en 2a també).
-
Fa falta però ja!!
-
@terragranota:
Da los nombres completos para que pueda bajar sus fotos.Gracias.