EL MADRID TIENE UN EQUIPAZO
-
@rafius:
R.CARLOS,CASILLAS,BECKS,GUTI,ZIDANE,RAÚL,RONALDO,ROBINHO,BAPTISTA…x
Eixos són, poc més o menys, els mateixos que porten dos anys fent honor al color de la camiseta, és a dir, EN BLANC.
-
@rafius:
aki hay gente k no tiene ni pajotera idea d futbol.está klarisimo k el año pasado el mejor cn diferencia fué el villareal,
Una frase entranyable. Perquè si no m'equivoco, l'any passat el FC Barcelona i el R.Madrid van ser millors que el Vila-Real. El Barça 19 punts millor, i el Madrid 15. Així que alguns no tindran ni idea de futbol, però tu no tens ni idea de matemàtiques.
Per cert, ja comença a cansar tant d' elogi al Vila-Real. Jo el trobe una merda d'equip prefabricat.
(Au, ja ho he dit.)
-
@Cullerot:
Per cert, ja comença a cansar tant d' elogi al Vila-Real. Jo el trobe una merda d'equip prefabricat.
(Au, ja ho he dit.)
El Celta també jugava bé i va arribar a la Champions. El final de la història tots el coneguem. Afortunadament el Celta té una afició, la primera de Galícia, que mai el deixarà assoles. Esperem que al Vila-real no li passe res semblant, ja que, per història, és probable que l'afició els deixe en bragues.
FORÇA CASTELLÓ!!!
-
Joer con los cules.
Parece que hayan ganado las ultimas 5 Ligas y 3 Copas de Europa, y hacia cinco años que no ganaban nada…
-
@rafius:
aki hay gente k no tiene ni pajotera idea d futbol.está klarisimo k el año pasado el mejor cn diferencia fué el villareal,y este año puede k tbn sea muy bueno para ellos,pero negar la evidencia…el madrid es superior a todos sobre el papel,luego hay k jugar,pero R.CARLOS,CASILLAS,BECKS,GUTI,ZIDANE,RAÚL,RONALDO,ROBINHO,BAPTISTA...x el amor d dios,nunka hubo un ekipo así.y eso k se ha ido figo.aora no se valora,pero el juego dl madrid d ace 3,4 y 5 años se valorará dentro d un tiempo y se verá k a sido un ekipo de leyenda.nunka a habido nadie k maneje el balón como zidane:dicho x maradona y pelé.
sempre amunt!!Totalmente de acuerdo -->
-
@Dark City:
El Celta també jugava bé i va arribar a la Champions.
El Celta jugaba bien con Lotina?
Era un equipo resultadista, fuerte atras y con mucha inspiracion (que no calidad) arriba.
Asi les fue al año siguiente.
Como el Espanyol este año, vamos...
-
PARECE MENTIRA ALGUNOS… EL MADRID ES EL ORGULLO DE ESPAÑA ... Y EL QUE MAS COPAS DE EUROPA TIENE... Y POR SI FUERA POCO ES EL EQUIPO QUE MAS HA AYUDADO AL LEVANTE
-
@Dark City:
@Cullerot:
(Au, ja ho he dit.)
El Celta també jugava bé i va arribar a la Champions. El final de la història tots el coneguem. Afortunadament el Celta té una afició, la primera de Galícia, que mai el deixarà assoles. Esperem que al Vila-real no li passe res semblant, ja que, per història, és probable que l'afició els deixe en bragues.
FORÇA CASTELLÓ!!!
Totalmente de acuerdo.Tan solo puntualizar que llamarle a eso "aficion" es un desagravio para las demas.La mayoria de gente que se saca el pase del villa se lo saca de igual manera que podria sacarse el pase familiar de aquasol
-
Gracies a la meua implacable bona memòria i seguint la la meua tradició de recuperar posts visionaris (recordem l'any passat el de kahn i Forlan), crec que ja va sent moment de tornar a primera plana esta peça d'orfebreria del gran geni de l'humor Docobo.
-
I el merengón del Rafius? Fa molt de temps que està en BLANC!
-
dejar aqui algun mensaje seria ensuciar el contenido jaja muy bueno cullerot,,,,,una tradicion un poco borde,pero salta a la luz la prepotencia de algunos sectores
-
@Noirot:
Festival del humor cule…
Colecciones perles com esta?
-
@Lineker:
@Noirot:
Festival del humor cule…
Colecciones perles com esta?
Seguis siendo unos humortistas de cuidado.
Parafraseando a Placebo: Cule the Clown.
-
Jo seguisc pensant que el Real Madrid té un equipet bé, però que no podrà lluitar pel títol si els demés ho fan mínimament bé.
Em recorda al Barça de fa uns anys. I es que Cicinho, Baptista, Pablo Garcia, Diogo, no és que siguen mals jugadors, però em recorden molt als Geovanni, Simao, Rochemback, etc. No són lo millor de lo millor. I Robinho, el super-crack i sucessor de Pelé, com a suplent contra el Arsenal… Eixe xaval que vaja buscant-se equip com va fer Riquelme en el seu dia o acabaran enviant-lo de tornada cap a Brasil.
I tindre 'elements' com Raul Bravo o Pavón i veterans tipo Zidane, Roberto Carlos, Helguera, etc. és una autèntica ruina.
A mi és que em sap mal i tot, que em vinguen els merengues dient tonteries de l'equip i de lo altre, quan veus clarament el potencial que ténen. Jo d'ahi sols salvaria a Casillas, Sergio Ramos, Beckham, Raul i Cassano.
-
para q vamos a contestar, solo ahce falta ver la clasificacion y los cuadros de la champions