Espanya-Serbia&Montenegro
-
-
-
Marco, ja has recuperat el sant i senya anterior, no?, veig que hi ha un vot més per a la victòria d'espanya en els últims minuts.
De tota manera el resultat ja no el canvia ningú (ni les sensacions tingudes per tots nosaltres). En fi no t'enfades que jo tampoc no encertí l'enquesta.
-
@Vinatea:
En fi no t'enfades que jo tampoc no encertí l'enquesta.
Ya somos dos.

