Muerte a Xavi Mercader
-
Viendo en la caca de Passa-la de canal9, como el señorito Mercader se ponia la maleida gorra dels ous, me he acordado de un episodio algo surreal que tuvo lugar en Merdalla. Corría el mes de agosto, y yo estaba de vacaciones en Cullera, con dos amigos, uno madridista y otro xoto. Si, vale, lo sé, pero la amistad no entiende de equipos.
Y nada, estabamos allí aburridos cuando el amigo xoto propuso ir a ver el Valencia-Roda, dado que en principio nos saldría gratis porque tenía pases. No me hacía mucha gracia, pero joer, no teníamos otra cosa q hacer y así después nos ibamos de fiesta por la ciudad. Llegamos a mitad de la segunda parte, y nos dijeron que los pases del año pasado que tenía mi amigo no servían. Así que intentamos colarnos por todas las puertas, y finalmente, a 10 minutos del final lo conseguimos. Lo peor fue que entramos justo cuando el italiano ese marcaba el 4-0.
LO mejor vino al acabar el partido, el campo se vació y nos quedamos allí haciendo el tonto, como no. Recuerdo como Marchena, que entró el último al tunel de vestuaerios porque fue a recoger algo de la portería, nos dedicó una extraña mirada cuando le empezamos a gritar riendonos: "charlie, charlie, soy alberto, fui contigo al colegio, charlie, tirame la camiseta!". Cuando se metió en el túnel vimos saltar una camiseta interior sudada a la cara de un pobre xavalín de 10 años que gritaba junto a nosotros.
Luego vimos a Xavi Mercader junto al túnel de vestuarios, y no pude sino gritarle: "mercader, porque ya no hablais del levante en canal9???". Me dedicó una asquerosa sonrisa que tardaré tiempo en olvidar.
Pero lo mejor vino a la salida del campo. Mi amigo valencianiste quería aprovechar para ver a los flamantes jugadores xotos, pero el madridista y yo preferimos apoyar a los heroes del roda. Los pocos aficionados holandeses que también los esperaban, nos empezaron a mirar con cara extraña al oirnos reir y hablar en castellano y proferir cánticos como "ale ale, roda ale". Ibamos aplaudiendo a todos los jugadores, más incluso que los propios aficionados allí presentes, con lo cual su cara de estupefacción fue en aumento. La guinda la puso una foto con Ruud Hesp, el preparador de porteros. Una foto que lamento no tener porque el movil con el que fue realizada se estropeó hará un mes.En fin, esta fue una de las experiencias más frikis de mi vida, y quería compartirla con vosotros mientras espero a que las patatas se acaben de dorar.
1 saludo chavales!
PD; para que luego se diga que no escribo si no está Rinti! xDDD
-
Per a experiència al·lucinant la que visqueren molts aficionats de l'Espanya, en un partit España-Hungria, jugat a Mestalla farà una 23 o 24 anys.
S'en anarem uns 12 joves del barri on vivia (l'Olivereta) amb una pancarta que posava "L'Olivereta amb Hongria", i ens passarem tot el partit animant, clar està, a Hongria. Estàvem en un dels gols (part alta) enmig de molta afició española (tampoc estava el camp ple, eh?) i duiem una carraca enorme (de més d'un metre de diàmetre) i allà estiguerem tot el partit emprenyant amb la carraca i animant a Hongria. La cara dels aficionats al nostre voltant era al·lucinant, allà uns joves, la majoria parlant en valencià, animant a tope a Hongria (pancarta i carraca inclosa). Per cert la majoria de la grada acabà animant a Hongria amb nosaltres. Resultat del partit, crec que fou 1-1, eixa nit acabàrem, a les tantes, expulsats d'un pafeto del Carme, amb la carraca sense parar, identificats 5 o 6 vegades per la policia (qual Belmonte qualsevol), i no recorde si vaig dormir a ma casa. En fi, QUE TORNE HONGRIA ¡¡¡¡ ( o almenys Camerún)
-
la majoria de la grada acabà animant a Hongria
Si, fueron 200.000 personas las que se pusieron a animar a Hungria, y luego dijeron "visca terra lliure
", luego perdio Espanya 0-40, la gente comenzo a sacar banderas catalanas independentistas y empezaron a pedir la independencia.Finalmente, el señor Vinatea se despertó.
-
@Marco Paquetti:
Si, fueron 200.000 personas las que se pusieron a animar a Hungria, y luego dijeron "visca terra lliure
", luego perdio Espanya 0-40, la gente comenzo a sacar banderas catalanas independentistas y empezaron a pedir la independencia.Finalmente, el señor Vinatea se despertó.
Si has llegit el post, t'he posat que el camp no estava ple (si la capacitat en aquell moment de Mestalla no era més de 40.000 persones, dificilment puc haver dit mñes de 200.000 persones), he dit animant a Hongria, malauradament no he dit "tots diguent visca la terra lliure", crec que has llegit malament. He posat el resultat de 1-1, pot ser no l'has vist bé, i finalment he posat animar a Hongria, no he dit res de crits independentistes.
Per últim, no sé si sabràs diferenciar "grada" de "fons" i aquest últim de "camp". Doncs et repetisc, malgrat no t'agrade, la majoria de la grada on estàvem (el gol alt) acabaren animant a Hongria.Una de dos o ets un manipulador, o ets bobo. Supose que pel que dius que penses, t'aproximes més a allò segon.
-
@Marco Paquetti:
Si has llegit el post, t'he posat que el camp no estava ple (si la capacitat en aquell moment de Mestalla no era més de 40.000 persones, dificilment puc haver dit mñes de 200.000 persones), he dit animant a Hongria, malauradament no he dit "tots diguent visca la terra lliure", crec que has llegit malament. He posat el resultat de 1-1, pot ser no l'has vist bé, i finalment he posat animar a Hongria, no he dit res de crits independentistes.
Per últim, no sé si sabràs diferenciar "grada" de "fons" i aquest últim de "camp". Doncs et repetisc, malgrat no t'agrade, la majoria de la grada on estàvem (el gol alt) acabaren animant a Hongria.Una de dos o ets un manipulador, o ets bobo. Supose que pel que dius que penses, t'aproximes més a allò segon.
Tranquilo hombre, solo era una broma.