El madrid rompe la baraja
-
@Dark City:
PD: Huit, com és que en una república bananera n'hi ha rei?
A ver si cuela.El colmo de los colmos
-
@Dark City:
huit, que no estas en foroche
No està en foroche, està en el seu fòrum.
i el que es perd foroche que eh?
huit crack
-
@huit:
Capitulo 547
A Florentino habria que hacerle un monumento,una nefasta gestion y una epica que avergonzaria hasta el rey de cualquier republica bananera lo avala.Dudo mucho que en algun momento de su historia el madrid haya caido tan bajo como con este señor.
http://www.cadenaser.com/articulo.html?xref=20050919csrcsrdep_7&type=Tes
¡hasta la muerte,de don floren hasta la muerte!
estoy de acuerdo con el tocapelotas este
-
me parece que se van a comer los mocos.
-
Esta apelación revela una inmensa soberbia. Cada minuto hay un antimandrilista más en el mundo.
-
Esta apelación revela una inmensa soberbia. Cada minuto hay un antimandrilista más en el mundo.
Per favor, que ho facen més vegades. Ja em recorden al pitjor Gaspart.
-
se dice antimadridista, gracias
-
A mi me la repanpinfla el Madrid, xo creo que está en su derecho. Es una vergüenza que el árbrito salga ahora diciendo que no ha pitado y si ha pitado una de dos o es penalti o es lo que le salga del culo, xo el juego se tiene que parar siempre que suena el pito.
Creo que los árbritos deberían interpretar/conocer bien el reglamento xq es diferente ver que la bola entra o no… que no saber interpretar el reglamento.
PD Hace poco se repitió un partido xq el arbrito aplicó mal el reglamento tras un penalty.
-
@paperets:
PD Hace poco se repitió un partido xq el arbrito aplicó mal el reglamento tras un penalty.
Si no estic mal informat, el partit es repetirà perquè en un penalty va haver invasió d'àrea (igual que nosaltres contra l'Eibar) i en lloc de repetir-se el penalty, es va donar el baló al conjunt defensor.
Si veieu les imatges, i en supòsit que el pitit que se sent fora de l'àrbitre (que segons ell no és així), el gol es produeix alhora i no es pot dir que a ningú li ha donat temps per relaxar-se.
El problema no és que ara estiguen plorant de forma patètica, ja que tot el món sap que el que diuen és una estupidesa i el partit no s'hauria de repetir, sinó que és un capítol més de la campanya de Florentino per a evitar admetre que ha construit una castanya d'equip a partir dels millors jugadors del món. I Florentino sap com espolsar les puces…
-
Si algú vol riure:
http://www.realmadrid.com/articulo/rma26013.htm
Em recorden a l'Ansar: tothom conspira contra mi, jo ho faig molt bé, no em meresc això... Clar, que també me'l recorden per l'efectivitat que té fer aquestes coses en comptes de fer neteja a casa i millorar el que s'ha de millorar.
-
@Dark City:
@paperets:
Si no estic mal informat, el partit es repetirà perquè en un penalty va haver invasió d'àrea (igual que nosaltres contra l'Eibar) i en lloc de repetir-se el penalty, es va donar el baló al conjunt defensor.
Si veieu les imatges, i en supòsit que el pitit que se sent fora de l'àrbitre (que segons ell no és així), el gol es produeix alhora i no es pot dir que a ningú li ha donat temps per relaxar-se.El problema no és que ara estiguen plorant de forma patètica, ja que tot el món sap que el que diuen és una estupidesa i el partit no s'hauria de repetir, sinó que és un capítol més de la campanya de Florentino per a evitar admetre que ha construit una castanya d'equip a partir dels millors jugadors del món. I Florentino sap com espolsar les puces…
pues entonces, me das la razón porque se aplicó mal el reglamento al igual q el otro dia (penalty gol es gol) ya que si pita el árbrito SIEMPRE la jugada queda invalidada (aun ni habia marcado el Espanyol)
-
@paperets:
pues entonces, me das la razón porque se aplicó mal el reglamento al igual q el otro dia (penalty gol es gol) ya que si pita el árbrito SIEMPRE la jugada queda invalidada (aun ni habia marcado el Espanyol)
No, no et done la raó. En alemanya la violació és flagrant i ací no la veig per enlloc. Per tant, no et done la raó, és més, argumente perquè no la tens.
-
Aqui hay mucha peña que sufre de madriditis aguditis (sin acritud) y hay cosas que se caen de su peso. Ahora diris q soy madrilufo xo no lo soy (si le hicieran lo mismo a los paletos/xotos) pensaría igual.
PD El cierre del Camp Nou xa cuando??
-
@paperets:
Aqui hay mucha peña que sufre de madriditis aguditis (sin acritud) y hay cosas que se caen de su peso. Ahora diris q soy madrilufo xo no lo soy (si le hicieran lo mismo a los paletos/xotos) pensaría igual.
Ets un mdrilufo
Crec que el tema del tancament ja està "arreglat"...
-
@paperets:
Quan vulgues obris un post sobre el tema. Estaré molt gustós d'explicar-te perquè el camp nou no es pot tancar des d'un punt de vista legal.
-
@Dark City:
@paperets:
Quan vulgues obris un post sobre el tema. Estaré molt gustós d'explicar-te perquè el camp nou no es pot tancar des d'un punt de vista legal.
Han perdido las llaves.
-
@Dark City:
@paperets:
Han perdido las llaves.
No las han perdido. Las tiene Villar.
-
@Dark City:
@paperets:
Tranki que lo tengo claro… La ley Villar dice que esta permitido tirar botellas, mecheros, cabezas de cerdo... xo solo en el Camp Nou
Os imaginais si hubieramos tirado una cabeza de Xoto el dia del Valencia??? Nos cierran el campo de por vida
PD No se os ocurra tirar quesos el domingo, eh??
-
@paperets:
PD No se os ocurra tirar quesos el domingo, eh??
Ja m'has furtat la idea, joer
-
Si el arbitro dice que no pito, yo me lo creo porque son muy honrados y ademas se acaba el problema.
P.D. Ya abro yo el post del cierre del camp nou
-
Ahora parece que el madrid no impugna el partido
http://www.realmadrid.es/portada_esp.htm
y el que lo impugnara es el Pontevedra
http://www.marca.com/ultimahora/
cito : 16:56 Segunda B. El Pontevedra piensa impugnar su partido contra el Rayo
Esto es de locos
-
que pena lo del madrid…
al final todo este circo se monta para que no se hable del problema real que tiene esa plantilla y ese entrenador...en fin tampoco es que me preocupen demasiado...
Quizas lo que les jode es que les traten como al resto de equipos (aunque solo sea dos partidos)
-
@Cartman Granota:
que pena lo del madrid…
al final todo este circo se monta para que no se hable del problema real que tiene esa plantilla y ese entrenador...en fin tampoco es que me preocupen demasiado...
Quizas lo que les jode es que les traten como al resto de equipos (aunque solo sea dos partidos)Correcte.
Per a què van a impugnar-lo? Amb quina finalitat? Com pot ser que facen tot este teatre si ells saben que no tenen raó?
La resposta l'ha dit cartman: la idea és focalitzar tota la ira del madridisme en els àrbitres i la federació i aixina salvar el cul de Florentino, Butragueño, Sacchi i Luxe. Més clar aigua…
-
no lo van a impugnar porque como les revisen , les toca devolver la mitad de los títulos.
saludos
fritz
-
@fritz:
no lo van a impugnar porque como les revisen , les toca devolver la mitad de los títulos.
saludos
fritzEixa és bona. Tu t'imagines que tinguera caràcter retro-actiu i començaren a repetir-se partits de dubtós arbitratge? Segur que el madrid no podria jugar ni lliga ni Champions per a poder donar abasto a tots els partits pendents?
Alguna final contra el Arenas de Getxo o el Irun segur que cauria...
-
Extret de http://www.lfp.es
Si li restes les lligues guanyades durant la dictadura el palmarés quedaria aixina:
1 Barcelona 17
2 Real Madrid 14
3 Atlético 9
4 Athletic 8
5 Valencia 6
6 Real Sociedad 2
7 Betis 1
8 Sevilla 1
9 Deportivo 1
-
A alguno le convendría mas escribir en el foro del Barça q en este, no??
-
@paperets:
Si tots estiguérem on més ens convinguera, estàs segur que tu estaries per ací?
-
@Dark City:
@paperets:
Ten claro q si!!!
Lo que pasa es que aunque no me caiga bien el otro equipo, defiendo lo q creo correcto y no me preocupo d q si el Barça iría primero sin Franco, que si no le tienen q cerrar el campo,…
PD Si llovieran billetes de 500€ seriamos ricos
-
@paperets:
@Dark City:
@paperets:
Ten claro q si!!!
M'alegre, ja en som dos!!!
@paperets:
Lo que pasa es que aunque no me caiga bien el otro equipo, defiendo lo q creo correcto y no me preocupo d q si el Barça iría primero sin Franco, que si no le tienen q cerrar el campo,…
Ací cadascú es preocupa del que es vol preocupar, no creus? El que jo no entenc és perquè hi ha gent que es preocupa del que es preocupa la resta de gent.
@paperets:
PD Si llovieran billetes de 500€ seriamos ricos
T'equivoques, amic paperets. Si plogueren bitllets de 500 euros no només n'agafaries tu, sinó tot el món. I com que la riquesa és una mesura relativa i no absoluta, ens quedaríem poc més o menys igual.