EL BARÇA COMENÇA A DONAR AGONIA
-
6 gols en 4 partits és una bona marca per a una defensa que presumía molt…
Ayala té 32 anyets i cada dia ixen més davanters joves més ràpids, en agressivitat i violència no perdrà perquè el tio és un brutón, però ja no bota ni té la velocitat que tenia antes i tampoc és un Frank de Boer que era un petardo en defensa però el podien aprofitar per a traure el baló desde darrere.
Després gent com Marchena o Caneira no són 'cracks', destaquen en un equip que es volca en defensar, un equip on comença a defensar el davanter i es dediquen a presionar, però si els poses en el Barça o en el Madrid és convertixen en qualsevol Samuel o Christanval o altre d'eixe estil, es a dir, centrals del montó.
Més que tindre jo el cervell cremat, els valencianets s'heu crescut massa i per un parell de bones temporades heu pensat que Albelda és Pelé i Mista Maradona.
Res més lluny de la terra... Ara esteu en fase de aterrizaje...
-
-
Bueno Xotet, que te esperas de alguien que dice que Oleguer es muy bueno, despues del recital dado en el Calederon
-
@Noirot:
Bueno Xotet, que te esperas de alguien que dice que Oleguer es muy bueno, despues del recital dado en el Calederon
O de gent que dia que Manchev era un crack i tenien que pujar-li la irrisòria clàusula de 6 milions d'euros perquè portava 5 gols en 4 partits…
jijijijijijijijijijijijijij
-
@Noirot:
no es q oleguer sea un crack pero creo q poco podia hacer con petrov con lo rapido q es y la defensa del barça tan adelantada, igual q digo q walter Samuel es mejor central de lo q parecia en el madrid, lo q pasa es q hay valorar muxas cosas para juzgar a los jugadores.
-
¿Y el penalty que le pitan a Villa què? IMPUGNACIÓN DEL PARTIDO, YA!!!!!
y el gol de valdes jua jua
-
@maulet78:
@Noirot:
O de gent que dia que Manchev era un crack i tenien que pujar-li la irrisòria clàusula de 6 milions d'euros perquè portava 5 gols en 4 partits…
jijijijijijijijijijijijijijte atreviste a decir que era malo en los 5 primeros partidos
-
Miau
-
@Kayser:
@Noirot:
no es q oleguer sea un crack pero creo q poco podia hacer con petrov con lo rapido q es y la defensa del barça tan adelantada, igual q digo q walter Samuel es mejor central de lo q parecia en el madrid, lo q pasa es q hay valorar muxas cosas para juzgar a los jugadores.
Exacto.
Como en este caso, que el jugador sea un independentista declarado, pesa mucho mas que su calidad (poquita) futbolistica.
-
q tienes algo contra los independentistas, a ver si eres un poco faxa.
-
@Kayser:
q tienes algo contra los independentistas, a ver si eres un poco faxa.
A ver si va a ser eso…
Que tipico...
-
@maulet78:
@Noirot:
jijijijijijijijijijijijijijTambien los hay que pronosticaron que el Valencia bajaria a segunda,que el villarreal optaria a la liga y a la champions y que al barça habria que hacerle una liga especial. 0/3 necesita mejorar
-
@misterpaco:
te atreviste a decir que era malo en los 5 primeros partidos
Que era malo no ho vaig dir, que era el paquete que es ara tampoc, no soc adivino, però que era un jugador simple i normal sí. Igual que Riga per molts gols que marque o Ettien per moltes assistències que done.
@Noirot:
que el jugador sea un independentista declarado, pesa mucho mas que su calidad (poquita) futbolistica
Jo no he dit que tinga calitat, he dit que és un bon jugador, i ell és defensa central o a ratos lateral dret com el posen ara. Tu fas un equipo barraquero estil Cuper i Benitez amb el València i poses de parella de centrals a Puyol i Oleguer i li peguen 200 bacs als Ayala, Marchena and company.
I Xotet calla i no digues parides home! Ves i gitat i tapat cap i tot!
-
Por una vez y que no sirva de precedente que queria saludar una victoria del Barcelona,y no puedo porque el Valencia empata en el Nou Camp.
-
Ya sabemos porqué no ganó el Barça!!! La "cagada" de Valdés es por culpa de Lancastrian! IMPUGNACIÓN YA!!!!
-
@Maulet:
Jo no he dit que tinga calitat, he dit que és un bon jugador, i ell és defensa central o a ratos lateral dret com el posen ara. Tu fas un equipo barraquero estil Cuper i Benitez amb el València i poses de parella de centrals a Puyol i Oleguer i li peguen 200 bacs als Ayala, Marchena and company.
Per alusions:
Puyol i Oleguer, han guanyat 2 lligues i 1 UEFA i dos finals consecutives de Champions…......I en el cas de Oleguer, subcampió de la Copa Amèrica amb Catalunya, i Campió Olímpic.....
No, si es veritat, Ayala es una patata, i Marchena 2 patates. Amb Ayala i Marchena, l'any pasat el Llevant no abaixa.
-
@maulet78:
@Noirot:
que el jugador sea un independentista declarado, pesa mucho mas que su calidad (poquita) futbolistica
Quitate la viga blaugrana de los ojos, anda.
-
@XOTET DE POBLE:
@Maulet:
Per alusions:
Puyol i Oleguer, han guanyat 2 lligues i 1 UEFA i dos finals consecutives de Champions…......I en el cas de Oleguer, subcampió de la Copa Amèrica amb Catalunya, i Campió Olímpic.....
No, si es veritat, Ayala es una patata, i Marchena 2 patates. Amb Ayala i Marchena, l'any pasat el Llevant no abaixa.
Molt fiable això del palmarés… Aleshores Angulo és millor que Ronaldinho, Robinho o Van Nistelroy i segons la IFFHS Dida també és millor que Iker Casillas, clar...
Clar com el València ha guanyat dos lligues pues Mista és el davanter més golejador, més ràpid i amb més calitat del món, Ayala i Marchena els centrals més esportius, més bons i amb més calitat del món, Albelda ha marcat una etapa en el món del futbol junt a Pelé, Cruyff, Maradona i Romario...
Aci les vendes merengues son mes a favor del València i en contra del Barça que és el vell rival, Noi.
-
@Maulet:
Molt fiable això del palmarés… Aleshores Angulo és millor que Ronaldinho, Robinho o Van Nistelroy i segons la IFFHS Dida també és millor que Iker Casillas, clar...
Clar com el València ha guanyat dos lligues pues Mista és el davanter més golejador, més ràpid i amb més calitat del món, Ayala i Marchena els centrals més esportius, més bons i amb més calitat del món, Albelda ha marcat una etapa en el món del futbol junt a Pelé, Cruyff, Maradona i Romario...
Aci les vendes merengues son mes a favor del València i en contra del Barça que és el vell rival, Noi
Tot això ho estàs diguent tu. Jo només t'he dit que no em digues que Ayala es un paquet, perque demostra la teua incultura futbolística. Ayala serà prou coxinet, no t'ho negaré, però és un dels millors centrals del món (si no el millor, clar). Una cosa es que no pugues vore als xotos (comprensible, ets granota), i un altra molt diferent es negar l'evidència. Es com si em negares que el català i el valencià es la mateixa llengua…
-
@maulet78:
Aci les vendes merengues son mes a favor del València i en contra del Barça que és el vell rival, Noi.
No me hace mucha gracia el merengue, me empalaga enseguida.
Pero xotet tiene parte de razon, menos en lo que Ayala es uno de los mejores centrales del mundo. Eso seria hace un par de años, ahora ha bajado mucho el nivel, no hasta los niveles de Lulu, pero casi...
-
Ya sabemos porqué no ganó el Barça!!! La "cagada" de Valdés es por culpa de Lancastrian! IMPUGNACIÓN YA!!!!
Hice vudu y le maldije con un encantamiento!!.Lo siento.
-
Hice vudu y le maldije con un encantamiento!!.Lo siento.
No crec, en eixe cas segur que havera guanyat el Barça, el problema és que realment volies que guanyara el Barça.
-
@XOTET DE POBLE:
Tot això ho estàs diguent tu. Jo només t'he dit que no em digues que Ayala es un paquet, perque demostra la teua incultura futbolística. Ayala serà prou coxinet, no t'ho negaré, però és un dels millors centrals del món (si no el millor, clar).
Tot això ho he dit jo en resposta a aquesta cita:
@XOTET DE POBLE:
Dient lo de les 2 lligues, la UEFA, els ridículs a la final de la Xampions, i ja el cas en concret del campionat olímpic i el subcampionat de la copa america et referixes a Ayala i la resta de jugadors del València com un palmarés impresionant.
Ayala ha estat en el grup dels millors centrals del món els últims anys, en el Milan va ser un desastre però en el València si que ha donat bon rendiment, i això crec que és un punt a favor del que t'he posat abans (Tu fas un equipo barraquero estil Cuper i Benitez amb el València i poses de parella de centrals a Puyol i Oleguer i li peguen 200 bacs als Ayala, Marchena and company). Dir qui és el millor central del món ja seria questió de gustos, i dir que es uno del teu equip per molt bò que siga demostra també incultura i fanatisme. Jo crec que Nesta (que no es del Barça, l'equip que estic defensant en este post) és millor que Ayala, però bé… Ja es questio de gustos, crec que estaven en el mateix paquet de millors centrals del món.
I dic estaven, perquè considerar ara a Ayala com el millor central del món és viure del passat, i no dic incultura però sí que és d'estar un poc flipat...
-
@Maulet:
Dient lo de les 2 lligues, la UEFA, els ridículs a la final de la Xampions, i ja el cas en concret del campionat olímpic i el subcampionat de la copa america et referixes a Ayala i la resta de jugadors del València com un palmarés impresionant.
No, figura, em referisc a Ayala unica i exclusivament.
@Maulet:
Ayala ha estat en el grup dels millors centrals del món els últims anys, en el Milan va ser un desastre però en el València si que ha donat bon rendiment, i això crec que és un punt a favor del que t'he posat abans (Tu fas un equipo barraquero estil Cuper i Benitez amb el València i poses de parella de centrals a Puyol i Oleguer i li peguen 200 bacs als Ayala, Marchena and company).
Tu t'has llegit? Aleshores Ayala juga en la selecció argentina perque Samuel es un crack, i si li posen al costat a qualsevol penco, el fa bo…..
@Maulet:
Dir qui és el millor central del món ja seria questió de gustos, i dir que es uno del teu equip per molt bò que siga demostra també incultura i fanatisme. Jo crec que Nesta (que no es del Barça, l'equip que estic defensant en este post) és millor que Ayala, però bé… Ja es questio de gustos, crec que estaven en el mateix paquet de millors centrals del món.
Estic d'acord en qüestió de gustos, però no en lo de la incultura i fanatisme. No perque siga del València es per a mi el millor del mon, també està Angulo que es un paquet, i ho dic on faça falta. Només tens que vore jugar a Ayala per a vore el que dic, te tots els fonaments del que deu ser un defensa central: Bot, agresivitat, bon toc de baló, concentració, seguretat, intimidació, capacitat de manament… I això es aixina desde els partits que jugava al Nàpols.
@Maulet:
dic estaven, perquè considerar ara a Ayala com el millor central del món és viure del passat, i no dic incultura però sí que és d'estar un poc flipat…
La temporada s'acaba de començar…....
A més, ja que parlem de gustos, que te Nesta que no tinga Ayala? Que es més jove?