@Vinatea:
@mandrake:
Yeee, a qui corresponga:
VIATGE A TARRAGONA JA! 
PD: Ramón, Anti, Mandrake...3 són multitud 
Diumenge nit o dilluns hauran notícies ¡¡¡. Vaig a proposar a la resta de Penyes de l'Associació organitzar autobusos per a Tarragon, però encara no s'ha parlat.
Quan sapigau alguna cossa aviseu! 