SIEMPRE RAUL
-
Jo he parlat de present i de passat. Ja et dic, mirant la seua carrera per a mi és, segur, dels 3 millors espanyols de la història. Per supost que està per baix de Cruyff o Maradona.
I analiçant l'actualitat, està clar que no donarà el que donava amb 24 anys, però per a res està acabat. -
@ludmiguel:
Jo he parlat de present i de passat. Ja et dic, mirant la seua carrera per a mi és, segur, dels 3 millors espanyols de la història. Per supost que està per baix de Cruyff o Maradona.
I analiçant l'actualitat, està clar que no donarà el que donava amb 24 anys, però per a res està acabat.Què és estar acabat? Jugar en el Arenas de Getxo??? Per què, tu, jo i la resta del món sabem que si no li digueren Raúl, un jugador del seu nivell esportiu en els darrers anys i de la seua fitxa, fa temps que no jugaria al Madrid, o no?
-
@Lineker:
@ludmiguel:
I analiçant l'actualitat, està clar que no donarà el que donava amb 24 anys, però per a res està acabat.Què és estar acabat? Jugar en el Arenas de Getxo??? Per què, tu, jo i la resta del món sabem que si no li digueren Raúl, un jugador del seu nivell esportiu en els darrers anys i de la seua fitxa, fa temps que no jugaria al Madrid, o no?
Sense ser indiscutible, estar capacitat per a jugar al Real Madrid donant un bon rendiment, i per a ser titular en la gran majoria d'equips de la Primera Divisió.
-
@ludmiguel:
Sense ser indiscutible, estar capacitat per a jugar al Real Madrid donant un bon rendiment, i per a ser titular en la gran majoria d'equips de la Primera Divisió.
Això que dius ho hauria de demostrar. Fins ara, està demostrant que ja fa dos anys que va arrastrant-se pels camps de futbol. I no crec que m'ho negues, no?
-
Marcel esos goles son todos de la epoca de el buen Raul.Yo no niego que haya sido de lo mejorcito que haya tenido España estos ultimos años,pero desde hace 2 años que se va arrastrando,hay que reconocerlo.
-
@Lineker:
@ludmiguel:
Això que dius ho hauria de demostrar. Fins ara, està demostrant que ja fa dos anys que va arrastrant-se pels camps de futbol. I no crec que m'ho negues, no?
La temporada pasada no la conte perque va estar quasi tota lesionat, i l'anterior sí que és veritat que no va rendir massa bé, encara que va fer 9 gols a la Lliga i 4 a Europa.
Només acabar el Mundial jo també pensava que continuava el seu declive, però últimament sembla que encvara pot fer coses, i no ho dic pels gols que haja pogut marcar.
Però bé, aixó ja sabem que és qüestió de opininos. -
@3sl5wj98:
Marcel esos goles son todos de la epoca de el buen Raul.Yo no niego que haya sido de lo mejorcito que haya tenido España estos ultimos años,pero desde hace 2 años que se va arrastrando,hay que reconocerlo.
Julen, estoy de acuerdo contigo en que Raul en estos dos ultimos años no ha estado como antes, pero de ahi a que sea un pakete, pues no… Que pakete marca 2 o 3 goles no me acuerdo, en un partido de Champions?
-
Villar vete ya, Luis vete ya, RAUL VETE YA!!!!!!
-
El funeral por el 7, ese que nunca hace nada, queda pospuesto hasta nuevo aviso…
-
SIEMPRE RAÚL…aunk algunos les pese.
mirar el partido y ademas del gol y el balon al palo,los balones que recupera....k pokito entienden algunos de fútbol.
gracias raúl. -

El que nunca hace nada

Este señor volvera a ganar la liga con el futbol de toda la vida … por cojones.
Lastima que sea con el Mandril. -
Raul a la selecció espanyola ja ¡¡¡¡
per favor ¡¡¡¡¡
-
Que casualidad, desde que Luis lo dejo de lado, ha marcado en todos los partidos.
en todo caso me alegro mucho de la derrota cule. -
por los siglos de los siglos RAUL…..