SIEMPRE RAUL
-
@ludmiguel:
@Lineker:
@vainilla:
No voy a decir que es un paquete, pero para ponerle nota está mas cerca de jugador del montón que de bota de oro
A mi no me gusta nadaPer fi una persona que sap de futbol.
Bueno, bota de oro ha sido Hugo Sánchez, que aparte de rematar no sabía hacer otra cosa.
Si a lo que os referís es a Balón de Oro, claro que no está para que se lo den. Es evidente. El año que deberían habérselo dado lo ganó Owen.
Eso sí, si le preguntamos a entrenadores de élite o a compañeros de profesión, no creo que digan que Raúl es un futbolista del montón.Estem parlant del present, no del passat. Si parlem del present Raúl és un paquet que viu de renda. Si parlem del passat, m'agrada més Cruijff o Maradona.
-
Jo he parlat de present i de passat. Ja et dic, mirant la seua carrera per a mi és, segur, dels 3 millors espanyols de la història. Per supost que està per baix de Cruyff o Maradona.
I analiçant l'actualitat, està clar que no donarà el que donava amb 24 anys, però per a res està acabat.
-
@ludmiguel:
Jo he parlat de present i de passat. Ja et dic, mirant la seua carrera per a mi és, segur, dels 3 millors espanyols de la història. Per supost que està per baix de Cruyff o Maradona.
I analiçant l'actualitat, està clar que no donarà el que donava amb 24 anys, però per a res està acabat.Què és estar acabat? Jugar en el Arenas de Getxo??? Per què, tu, jo i la resta del món sabem que si no li digueren Raúl, un jugador del seu nivell esportiu en els darrers anys i de la seua fitxa, fa temps que no jugaria al Madrid, o no?
-
@Lineker:
@ludmiguel:
I analiçant l'actualitat, està clar que no donarà el que donava amb 24 anys, però per a res està acabat.Què és estar acabat? Jugar en el Arenas de Getxo??? Per què, tu, jo i la resta del món sabem que si no li digueren Raúl, un jugador del seu nivell esportiu en els darrers anys i de la seua fitxa, fa temps que no jugaria al Madrid, o no?
Sense ser indiscutible, estar capacitat per a jugar al Real Madrid donant un bon rendiment, i per a ser titular en la gran majoria d'equips de la Primera Divisió.
-
@ludmiguel:
Sense ser indiscutible, estar capacitat per a jugar al Real Madrid donant un bon rendiment, i per a ser titular en la gran majoria d'equips de la Primera Divisió.
Això que dius ho hauria de demostrar. Fins ara, està demostrant que ja fa dos anys que va arrastrant-se pels camps de futbol. I no crec que m'ho negues, no?
-
Marcel esos goles son todos de la epoca de el buen Raul.Yo no niego que haya sido de lo mejorcito que haya tenido España estos ultimos años,pero desde hace 2 años que se va arrastrando,hay que reconocerlo.
-
@Lineker:
@ludmiguel:
Això que dius ho hauria de demostrar. Fins ara, està demostrant que ja fa dos anys que va arrastrant-se pels camps de futbol. I no crec que m'ho negues, no?
La temporada pasada no la conte perque va estar quasi tota lesionat, i l'anterior sí que és veritat que no va rendir massa bé, encara que va fer 9 gols a la Lliga i 4 a Europa.
Només acabar el Mundial jo també pensava que continuava el seu declive, però últimament sembla que encvara pot fer coses, i no ho dic pels gols que haja pogut marcar.
Però bé, aixó ja sabem que és qüestió de opininos.
-
@3sl5wj98:
Marcel esos goles son todos de la epoca de el buen Raul.Yo no niego que haya sido de lo mejorcito que haya tenido España estos ultimos años,pero desde hace 2 años que se va arrastrando,hay que reconocerlo.
Julen, estoy de acuerdo contigo en que Raul en estos dos ultimos años no ha estado como antes, pero de ahi a que sea un pakete, pues no… Que pakete marca 2 o 3 goles no me acuerdo, en un partido de Champions?
-
Villar vete ya, Luis vete ya, RAUL VETE YA!!!!!!
-
El funeral por el 7, ese que nunca hace nada, queda pospuesto hasta nuevo aviso…
-
SIEMPRE RAÚL…aunk algunos les pese.
mirar el partido y ademas del gol y el balon al palo,los balones que recupera....k pokito entienden algunos de fútbol.
gracias raúl.
-
El que nunca hace nada
Este señor volvera a ganar la liga con el futbol de toda la vida … por cojones. Lastima que sea con el Mandril.
-
Raul a la selecció espanyola ja ¡¡¡¡
per favor ¡¡¡¡¡
-
Que casualidad, desde que Luis lo dejo de lado, ha marcado en todos los partidos.
en todo caso me alegro mucho de la derrota cule.
-
por los siglos de los siglos RAUL…..