Medidas ya!
-
Primero y unico que se haga de una vez una directiva seria!! Todos los del palco son unos mafiosos y unos payasos que solo buscan la foto. Mientras siga el capo ahi no nos comemos una mierda.
![-o<
-
Qué creeís que debería hacer Oltra para solucionar esto? Hoy lo he visto muy crudo.
dimitir
-
@misterpaco:
Qué creeís que debería hacer Oltra para solucionar esto? Hoy lo he visto muy crudo.
dimitir
I a qui proposes com a sustitut i que tinga garanties d'ascens?
-
Quique Hernandez
-
Quique Hernandez
El mateix que havia de pujar al Recre l'any passat i res de res? Repasat el començament lliguer d'este entranador amb el Recre l'any passat i dis-me la diferència amb la del Llevant.
-
-
L'any passat tots deien: "si en lloc de 4 partits, haguera tingut més, estaríem en primera".
Enguany que ha tingut 4 partits en primera més una pretemporada, quina excusa li queda per no assumir la responsabilitat que li pertoca?
-
Per cert, tindre centre del camp ajudaria en algo.
-
Tens tota la rao Dark,pero si el mix del camp,el te que reforsar amb el INUTIL de Sandro, apaga i arreem.
¿A que a eixit el tararot eixe esta vesprada?
De ser competençia meua,al "xavalin" li faria rascarse la buxaca,i de segur, si tornava a eixir al camp, no tornaria afer el capullo com hui la fet.Ya esta be de xent sense dos dits de front.
-
@LLEVANTI:
Tens tota la rao Dark,pero si el mix del camp,el te que reforsar amb el INUTIL de Sandro, apaga i arreem.
¿A que a eixit el tararot eixe esta vesprada?
De ser competençia meua,al "xavalin" li faria rascarse la buxaca,i de segur, si tornava a eixir al camp, no tornaria afer el capullo com hui la fet.Ya esta be de xent sense dos dits de front.No dic que no, però vulgues o no, Sandro és l'únic que tenim, gràcies a la planificació de Oltra i Villarroel. Te l'hauràs de tragar, encara que jo pense que Sandro és un gran recanvi però mai una primera peça, almenys si volem estar més en primera que en segona B.
-
cambiar el sistema de juego en casa, hay q practicar un juego ams ofensivo y alegre en vez de un juego tan conservador. hay q introducir a jugadores creadores en el centro del campo, (como sandro, carmelo y tello) en vez de tantos jugadores destructores ( como camacho, nagore y n'iaye).
-
yo si por mi fuera traía a clemente, hoy en el rondo dijo que el levante es uno de los grandes de españa, por mi q lo fichen
-
yo si por mi fuera traía a clemente, hoy en el rondo dijo que el levante es uno de los grandes de españa, por mi q lo fichen
Igual es porque ya hay contactos, aunque yo creo que la ironía de Clemente es famosa
-
Si fichan a Clemente, me ofrezco para ir a por el a Barakaldo…
Aunque claro, igual Clemente le suelta dos ostias a Il Capo como le de darle "consejos en las alineaciones".
-
Clemente cobra el doble que lo que cobra toda la plantilla del Levante.
-
Que fichen a Antonio Blasco de lo que sea: presidente, entrenador, recogepelotas,…
-
21 centimetros en reposo
-
@huit:
21 centimetros en reposo
joder, a las 4 y media de la tarde y ya borracho.