U.l en malaga
-
Diu el mort al degollat!
-
-
Paso de tu cara y de joder el post!
Repito un 10 para los ULTRAS!
-
AH! Guapísimo el Tatoo LUD!
-
rolf deja ya de intentar marear…porque no entran en tu juego asi q dejalo.Bien por los ultras y los força que ya van dejando sus diferencias a un lado.
-
A mi no me gustan los ultras en general, ni el Frente Atletico en particular.
-
@Antinacionalista:
A mi ni me gustan los ultras, ni el fente atletico pero menos me gustas tu!
Lo que si me gusta es la violencia, ME ENCANTA!
-
@violence in my mind:
@Antinacionalista:
Lo que si me gusta es la violencia, ME ENCANTA!Menos mal que no te gusto, me has alegrado el día. Gracias y un saludo.
-
@violence in my mind:
Lo que si me gusta es la violencia, ME ENCANTA!violence in my mind , te informamos que no se van a seguir consintiendo apologias a la violencia, sirva como intención para que corrijas el sentido de tus escritos.
Atentamente.
-
otro 10 para ul
-
@david_9friki:
otro 10 para ul
Ets s'agüela?
-
@david_9friki:
otro 10 para ul
Ets s'agüela?
Y tu, Vinatea, eres la abuela de David9_Friki? Quien eres para decirle lo que tiene o no tiene que decir?
-
Te ho explicaré, ja sé que és difícil d'entendre si no repasses un post en el qual s'ha reiterat varies vegades, que està mort, i que s'acava de desvirtuar per a que arribe david-friki tornant a intentar donar-li vida. És molt lliure, com jo de suggerir irónicament si té a vore alguna cosa amb ells. Jo no sóc qui per a dir-li que té o no que dir, allà ell, però si no m'agrada o ho trobe desencertat ne contingut o ocassió, sóc lliure per dir-li-ho, tot i que hi haja gent que no li agrade que alguns pensen diferent. El pensament únic era típic d'aquest estat fins als anys 70, tot i que alguns encara no heu evolucionat. Jo diré si m'agrada o no, però no li diré el que ha de dir o no, com tampoc no trobe encertat que em critiques per no pensar igual que David-friki o no dir el que a tú et convenga, diferència subtil de forma, però gran de fons.
-
@Moderadores PG:
@violence in my mind:
Lo que si me gusta es la violencia, ME ENCANTA!violence in my mind , te informamos que no se van a seguir consintiendo apologias a la violencia, sirva como intención para que corrijas el sentido de tus escritos.
Atentamente.
eres un aguafiestas
-
Te ho explicaré, ja sé que és difícil d'entendre si no repasses un post en el qual s'ha reiterat varies vegades, que està mort, i que s'acava de desvirtuar per a que arribe david-friki tornant a intentar donar-li vida. És molt lliure, com jo de suggerir irónicament si té a vore alguna cosa amb ells. Jo no sóc qui per a dir-li que té o no que dir, allà ell, però si no m'agrada o ho trobe desencertat ne contingut o ocassió, sóc lliure per dir-li-ho, tot i que hi haja gent que no li agrade que alguns pensen diferent. El pensament únic era típic d'aquest estat fins als anys 70, tot i que alguns encara no heu evolucionat. Jo diré si m'agrada o no, però no li diré el que ha de dir o no, com tampoc no trobe encertat que em critiques per no pensar igual que David-friki o no dir el que a tú et convenga, diferència subtil de forma, però gran de fons.
Molt be Vinatea.
Aprofite per a tonrnar a dir, ya que estem, que un 10 PER A ULTRAS LEVANTE !!!