Quin és el poble que més olora a merda?
-
tic tac tic tac
-
No en conec massa, però en la carretera de Manuel a la Pobla Llarga fa mooooolta olor…...
-
@XOTET DE POBLE:
No en conec massa, però en la carretera de Manuel a la Pobla Llarga fa mooooolta olor…...
Això será perque la Pobla es terra xota
-
Pinedo(por la depuradora)canta a mierda
-
@Ampa:
Això será perque la Pobla es terra xota
Fede Marín es de alli al costat…
-
pues yo sin acritud,valencia capital da asco,OLORES DE VALENCIA LO LLAMAN…
-
Castelló de Saplana?
-
freds freds
-
Merdalla ?
-
aldaya entre bonaire(q ironia) y la fabrica de aguila
-
Guarromán, en la provincia de Jaén, por allí pasa la N-IV y pararon algunos de los autobuses de aficionados granotas que fueron a Xerez.
-
Guarromán, en la provincia de Jaén, por allí pasa la N-IV y pararon algunos de los autobuses de aficionados granotas que fueron a Xerez.
Gran pueblo Guarroman
-
Al meu poble, quan estrenaren la depuradora i tot el poble començà a olorar a merda per les nits (durant uns bons mesos) a les festes de moros i cristians es populartizà un càntic i unes enganxines que deien
"Que ploga Senyor, que la Vila fa pudor!".
Axí que un més per a la llista.
PD: Ara ja no fa olor, ara estem de PM llevat de l'alcalde Pepero.
-
borbotó por el matadero de pollos
-
"Que ploga Senyor, que la Vila fa pudor!"
De quina Vila eres xe????
Doncs jo coincidisc amb Negu, València capital, i en estiu flipes jo he viscut diversos anys a la capi i en estiu dona agonia anar per qualsevol carrer, que ascooooooo de pudooooor!!
De totes maneres quan t'acostes a València en cotxe bé siga per la pista de Silla o per la A-3 notes certs aromes que t'indiquen que vas cap a la capital.
-
Per Tavernes de la Valldigna no es pot passar. Jo cada vegada que passe he de pujar els cristals. No sé si algú coneix eixe poblet, però està en la Safor i fa una pudor de mort.
-
Ya dentro de Valencia capital la zona que cada vez que voy noto un olor raro es Nazaret, pero creo que es por unas fabricas que ahi cerca, que no se ni de que son. Pero a mi el olor ese no me gusta nada
-
Por cierto contestanto a la pregunta de lliure.
¿Puede ser Galvez (Toledo)?http://www.mispueblos.com/?c=/poblacion.aspx?ID=6506
"Más que una noticia es una pregunta, que más que respuesta, la verdad espero una reflexión.
Cada vez que voy a Gálvez… sé que he llegado, y no es por el paisaje ni por nada que se diferencie de los pueblos de la zona... bueno, algo sí, auqnue los comparte con algunos... el olor... es insoportable a veces el olor a "mierda" con perdón. En el mismo pueblo, no en las afueras, ¿cómo e sposible que existan animales en el pueblo? ¿Cómo es posible que la gente eche estiércol en zonas urbanizadas? Es horrible ese olor nauseabundo que inunda el pueblo. ¿Alguien sabe cuál es la solución? Una vez más, luchemos por un pueblo acogedor, limpio y libre de malos olores que nos hace difícil vivir allí. Y luchemos de nuevo por un pueblo próspero y lleno de vida, luchemos para que el pueblo despegue como están haciendo los de alrededor.
Un saludo - drcap"
-
aldaya entre bonaire(q ironia) y la fabrica de aguila
Absolutamente de acuerdo, muchas veces he pensado lo mismo y he hecho la misma broma entre mis amigos. Bonaire… si si
-
@Dark City:
Per Tavernes de la Valldigna no es pot passar. Jo cada vegada que passe he de pujar els cristals. No sé si algú coneix eixe poblet, però està en la Safor i fa una pudor de mort.
Precisament a la Valldigna pot passar-te al contrari, encara fem olor a taronger per ací, excepte quan entres desde Alzira i passes per Asfaltos Chova pot agafar-te agonía i tot, jo he vingut d'entrenar en la bici per ahi i de l'esforç i tot de vegades he estat a punt de vomitar de veres. Es horripilant!!
Però la Valldigna per ara està més que bé, espera que facen els camps de golf (tindran que fer depuraores per a l'aigua, i no les faran precisament al costat de les urbanitzacions, les faran en el poble), la linia d'alta tensió, autovia, etc etc etc
-
En Porxinos no tardará en oler a mierda
-
Por cierto contestanto a la pregunta de lliure.
¿Puede ser Galvez (Toledo)?http://www.mispueblos.com/?c=/poblacion.aspx?ID=6506
"Más que una noticia es una pregunta, que más que respuesta, la verdad espero una reflexión.
Cada vez que voy a Gálvez… sé que he llegado, y no es por el paisaje ni por nada que se diferencie de los pueblos de la zona... bueno, algo sí, auqnue los comparte con algunos... el olor... es insoportable a veces el olor a "mierda" con perdón. En el mismo pueblo, no en las afueras, ¿cómo e sposible que existan animales en el pueblo? ¿Cómo es posible que la gente eche estiércol en zonas urbanizadas? Es horrible ese olor nauseabundo que inunda el pueblo. ¿Alguien sabe cuál es la solución? Una vez más, luchemos por un pueblo acogedor, limpio y libre de malos olores que nos hace difícil vivir allí. Y luchemos de nuevo por un pueblo próspero y lleno de vida, luchemos para que el pueblo despegue como están haciendo los de alrededor.
Un saludo - drcap"¡Galvez era un jugador xoto! ¿No? En ese caso es normal que huela mal.