XIQUET O XIQUETA?
-
Jo pense que està super-apanyat des d'un principi per a que siga Xiquet i no hi haja polèmica…
Que penseu vosaltres?
-
xiqueta segur
-
@Ramon 1909:
Jo pense que està super-apanyat des d'un principi per a que siga Xiquet i no hi haja polèmica…
Que penseu vosaltres?Un nou Borbo??
Alguna mes de la familia s'ha quedat prenyada??Perdoneu, pero es que a mi eixes noticies no m'arriben aci (tampoc es que m'interessen massa, pero….)
-
si exiliat, sera l'hereu de la corona.
-
Transexual
-
un borbon mes a mantenir
-
Hermafrodita, com els caragols.
-
Espero ke sea niño!!!! y ke a princess leti le salga todo bien
-
Con la mezcla de esas familias seguro ke La Leti caga un gremlin….
-
¿I si sale negro?…
-
Una xiqueta obligaria a canviar la constitució espanyola. Si ha de nàixer un Borbó més (com si n'hi hagueren pocs) millor que siga xiqueta.
-
@Dark City:
Una xiqueta obligaria a canviar la constitució espanyola. Si ha de nàixer un Borbó més (com si n'hi hagueren pocs) millor que siga xiqueta.
Canviar la constitució es anticonstitucional.
-
@Dark City:
Possats a discriminar a gent per a que no puga ser hereu al tro (posem uns 30 milions), ja de pas que tampoc puga ser una dona …
No pretengam modernitzar una institució que a dia de hui es totalment arcaica...
-
@Dark City:
Canviar la constitució es anticonstitucional.
jajajajajajaja
-
Me importa un comino lo que salga de la leti. Por mí, como si tiene diarrea.
-
Me no entender, este post es para opinar de si será niño o niña o para critiar o para inclinaciones políticas? o que?
-
Ya esta todo hablado y pactado sera un xiquet y de nom : CAROD
-
Ha sido niña y se llama LEONOR.
-
@massa2704:
Ha sido niña y se llama LEONOR.
Que nombre mas feo XD