ETOSA 61-85 BARÇA
-
Ahir uns apallissats i hui altres apallissant
Per cert Dark, dels nous fitxatxes del Barça en conec molts pocs, sols dels italians Marconato i Basile tinc alguna referència. Que tal són els Williams, Thornton i Kakiouzis? Sobre tot els dos últims que en estos 4 partits estan anotant prou.
-
Jo l'únic que sé és que enguany segurament el Barça no entrarà en els play-offs.
-
cada partido que gane el barça abrireis un post nuevo? cansinos
-
@Konsul:
cada partido que gane el barça abrireis un post nuevo? cansinos
Tens raó, enguany no és bon any per posar un post per victòria del Barça. Ni tampoc serà bo per posar un post per derrota merengona.
Massa feina…
-
Que tal són els Williams, Thornton i Kakiouzis? Sobre tot els dos últims que en estos 4 partits estan anotant prou.
El mejor fichaje del Barça de este año, es Kakiouzis. Si no, tiempo al tiempo…
-
@Noirot:
En quedava cap dubte?
-
@Noirot:
Que tal són els Williams, Thornton i Kakiouzis? Sobre tot els dos últims que en estos 4 partits estan anotant prou.
Si? a mi també m'ho pareix. El tio fa molts punts encara que ahir es quedà amb 10 punts. De quin equip ve? de la Lega també?
-
Del Siena, como Thornton.
-
A mi el que no me acaba de convencer es Williams, lo veo muy chupón y un poco alocado como director de juego. De hecho el Dusko se pilla cada mosqueo con él que flipas!. Bueno, en realidad el Dusko se enfada siempre con todos, nunca tiene bastante. Bootsy es un tirador y Kakiuzis es un jugador bastante completo. El Barça tiene un señor equipo y si se conjuntan son serios aspirantes a la ACB. En la Euroliga no lo tengo tan claro.
-
De hecho Dusko a poco mas de una semana del inicio de Liga, se penso muy seriamente cortar a Shammond.