Han d'aclarir els mods. qui s'amaga darrera Ilusión granota
-
Per cert, podrà continuar votant vàries vegades esta gent en les enquestes?
Volem informació. NO A LA CENSURA!!!
Quin sentit té que protegiu als infractors?
-
@Dark City:
Moderadors, jo crec que tenim dret a saber qui ens estava prenent el pèl. És a dir, quins són els usuaris amb la mateixa IP.
Jo no dic que digueu la IP ni el nom de la persona, però sí els nicks, ja que sinó ens trobem en clara inferioritat.
Evidentment això és el que tots els que votem si entenem que es pretén amb aquest post.
Força Llevant!!!!
PD: …La IP, o la identitat real de "Des-Ilusión granota" se la podeu enviar a uns sicaris albano-kosovars del meu barri que ja estan avisats i l'esperen...
-
No dudeis que habrá transparencia y si hay alguien que intenta engañar y se descubre será desenmascarado y diremos con que nicks actuan
-
@Moderadores PG:
No dudeis que habrá transparencia y si hay alguien que intenta engañar y se descubre será desenmascarado y diremos con que nicks actuan
Como debe ser.
De todas formas, creo que en el caso de ILUSION GRANOTA ha habido una confusion
yo creo que esta forera solo escribe con un nick
-
@Moderadores PG:
Doncs de moment com veieu el 90% dels forers apoien la moció. Estem esperant ansiosos doncs.
Força Llevant!!!
-
OSTIA!!! Que misterio y que intringulis
¿No seran la mujer e hijos de RINTI?
-
Jo era ILUSION GRANOTA.
Promet que no ho tornaré a fer mai més.
-
@Dark City:
Jo era ILUSION GRANOTA.
Promet que no ho tornaré a fer mai més.
Cague en tot!!
I jo pensant que era una dona la que estava darrere d'eixe nick.Dark, m'has fotut profundament… jo que m'estava fent moltes IL.LUSIONS.....
-
@GRANOTAEXILIAO:
jo que m'estava fent moltes IL.LUSIONS…..
Per Amèrica eixes coses se diuen IL.LUSIONS???
-
@Dark City:
@GRANOTAEXILIAO:
Jo ja no se com es diuen eixes coses…. Normalment jo les anomene " PALLES MENTALS"
Vas al sopar, DArk????
-
@GRANOTAEXILIAO:
@Dark City:
@GRANOTAEXILIAO:
Jo ja no se com es diuen eixes coses…. Normalment jo les anomene " PALLES MENTALS"
Vas al sopar, DArk????
No només vaig, sinó que espere vore't allí, company.
-
@Dark City:
@GRANOTAEXILIAO:
@Dark City:
@GRANOTAEXILIAO:
Vas al sopar, DArk????
No només vaig, sinó que espere vore't allí, company.
A mi tambe m'agradaria anar i veure-vos a tots. Fins avui nomes m'he perdut el Sopar Forensia III edition. Encara em recorde del primer alla a Casa Julio - Cucaratxetes en escabetxe!! I despres la copa, la recopa i la super copa d'europa al bar aquell de la platja.
El que passa es que nomes he trobat un vol que estiga be de preu (amb els preus del petroli no vetjes com estan els preus dels vols) i que no siga massa llarg. Doncs surtint d'aqui el dijous dia 17 a les 13:10 pm arribaria a Valencia el divendres a les 20:30 de la nit........ osiga que no arribaria a un temps decent per a sopar (ja que he d'esperar maleta i si damunt ve retrasat em cague damunt). Una altra opcio es volar fins MadriT, pero despres hauria de xuclar-me tres hores i mitja de volant tot solet, despres d'unes 13 hores de volA veure si trobe alguna opcio mes o menys adequada i aleshores, confirmaria assistencia al soparot forensia.
-
@Moderadores PG:
Como debe ser.
De todas formas, creo que en el caso de ILUSION GRANOTA ha habido una confusion
yo creo que esta forera solo escribe con un nick
Y tienes toda la razon. El problema esta en que utilizo ordenadores que utilizan otros foreros y eso me pone bajo sospecha. A los sres. moderadores les he enviado un privado que explica varias cosas. Espero que sirva para aclarar el malentendido porque por la unica coincidencia de algunos IP's no se puede pensar que hay varios nicks para un solo forero.
-
Senyors administradors, aclariu el tema ja.
-
Moderadors heu d'aclarir aquest tema!
Força Llevant!!
-
Granota, ja està clar qui s'amaga darrere de ILUSION GRANOTA. Tens un post on ho explique.
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!
No podem aclarir res perque encara no sabem al 100 % ni que es blanc ni que es negre…
El ben cert és que hi havia coincidència d'IP's i potser també d'opinions en alguns missatges (la qual cossa no vol dir res).
Que cadascú pense el que crega convenient...
-
@Moderadores PG:
@granota_del_nord:
Força Llevant!!
No podem aclarir res perque encara no sabem al 100 % ni que es blanc ni que es negre…
El ben cert és que hi havia coincidència d'IP's i potser també d'opinions en alguns missatges (la qual cossa no vol dir res).
Que cadascú pense el que crega convenient...-Pareix demostrat segons els moderadors que "Ilusión granota" escriu des d'ordinadors de suposats amics seus.
-Pareix demostrat segons els moderadors que "Ilusión granota" escriu al mateix temps que aquests suposats amics seus.
-Pareix demostrat segons els moderadors que "Ilusión granota" escriu en sintonia total amb aquests suposats amics seus.Doncs bé, ja que està demostrat tot l'anterior, demane que es diga qui són aquests grans, o suposats, o inventats, amics d'Ilusión granota, a fi que, ja que com bé sabem actuen com una sola veu, tot el món puga treure la conclusió que crega més oportuna al respecte.
Força Llevant!!!
-
@granota_del_nord:
@Moderadores PG:
@granota_del_nord:
Força Llevant!!
Que cadascú pense el que crega convenient...-Pareix demostrat segons els moderadors que "Ilusión granota" escriu des d'ordinadors de suposats amics seus.
-Pareix demostrat segons els moderadors que "Ilusión granota" escriu al mateix temps que aquests suposats amics seus.
-Pareix demostrat segons els moderadors que "Ilusión granota" escriu en sintonia total amb aquests suposats amics seus.Doncs bé, ja que està demostrat tot l'anterior, demane que es diga qui són aquests grans, o suposats, o inventats, amics d'Ilusión granota, a fi que, ja que com bé sabem actuen com una sola veu, tot el món puga treure la conclusió que crega més oportuna al respecte.
Força Llevant!!!
Demane als moderadors que obliguen a donar la cara a la persona (que la majoria ja sabem qui és) que utilitza diversos nicks en este fòrum i que ademés utilitza per a intentar desprestitgiar a un forero que fa molt per este forum i per el Llevant.
El clamor és evident!
-
Ja esta clar:
ILUSION GRANOTA es FELIPE-FELIPON.
Felipe's Return.
Felipe's Return..
-
@granota_del_nord:
@Moderadores PG:
@granota_del_nord:
Força Llevant!!
Força Llevant!!!
Demane als moderadors que obliguen a donar la cara a la persona (que la majoria ja sabem qui és) que utilitza diversos nicks en este fòrum i que ademés utilitza per a intentar desprestitgiar a un forero que fa molt per este forum i per el Llevant.
El clamor és evident!Volem un aclariment per la vostra part!!!!
Força Llevant!!!
-