Important reportatge del Llevant UE
-
Ja tenen un comprador
-
dos. Graciès Vinatea.
-
Tres gracies vinatea
ja ho puguem dir ja, q som l´equip del poble, els unics que es menetjen¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡VOLEM LA COPA OSTIA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
e la podeis escanear??….............
Es broma mne la comprare
-
la compraré
-
Jo tambè la compraré. Gràcies Vina
-
Hi haurà que comprar la revista…
Això si, quan passe un temps raonable es podría penjar ací per a que estiga el document a l'abast de tots.
-
Es suposa que ja està a la venta? Ho dic per no estar tots els dies anant i tornant de Velència.
-
Es suposa que ja està a la venta? Ho dic per no estar tots els dies anant i tornant de Velència.
em sembla que encara no està a la venda, segons m´han dit en Soriano i València Paris, està a punt d´eixir.
-
ME LA QUEDO,mañana a la saca.
Graçies Vina per la informaçió.
-
M'acaben d'informar que la revista (per problemes de distribució) estarà a les llibreries i quioscos mencionats el dilluns.
-
Ja tinc la revista. L'he comprada al París-València proper a l'estació del Nord.
La primera sensació que m'ha donat és que té alguna que altra errada ortogràfica… , però be, encara no he llegit el reportatge. Son dos pàgines (les ultimes de la revista). Quan m'ho haja llegit donaré la meua opinió al respecte.
-
Per a mi, hi han moltes errades ortogràfiques, fins i tot llegint molta part dela revista veus que hi han paraules que les escriuen de dues formes distintes, en fi és el valencià eixe de capital que reinventaren l'any 2004 després d'acceptar els accents gràfics que havien llevat 10 anys abans després que Xavier casp reinventara per tercera vegada unes normes d'ortografia, però bé, crec que només la foto de la copa (preciosa) val la pena els dos euros que val. (que conste que no tinc comissió, ni comtartisc la ideologia de la revista, que queda clar ,eh?) però tot i així… quina foto ¡¡¡¡
-
Be, anit vaig llegir el reportatge i dir que tampoc és res del altre món, diu el que tots ja sabem, que el tema està parat però que la intenció del club és que es reconega el títol. Parla de que es dificil trobar ixos documents tan antics (les actes) i que fins i tot estaría dispost el Llevant a anar a Madrid amb la copa. També es nomena a la penya tòtil i a Vinatea, com a part fonamental del treball per al reconeixement, i al grup d'Esquerra Unida del PV.
També nomenen el fòrum portalgranota i el post ja mític de Toni Granota.
El millor sens dubte del reportatge és la foto de la copa amb prou de detall.Per altra banda dir que la revista és prou roïna, té poc de contingut per al seu preu (2 euros), està escrit en un valencià "rraro rraro rraro" (Pense que no són les normes del Puig però les de Castelló per supost que no ho son). Com diu Vina, hi ha contradiccions a l'hora d'escriure certes paraules, en uns articles les escriuen d'una manera i a uns altres d'altra.
La revista és de tndència blavera, i si llegiu l'editorial us en adonareu.
Accí teniu la seua xeb per si voleu pegar-li una ullada: http://www.valenciaesnoticia.com/
Dit açò pense que tota pedra fa paret i que més val que parlen encara que siga així, a que ens ignoren els mitjans de comunicació.
-
Jo eixa revista no me la compre ni encara que siga monogràfica del Llevant!!
Mare meua!!
-
Jo he vist la web i passe de comprar-me la revista la veritat. A part de les burrades ortogràfiques, no compartisc la ideología de la revista (de les 20 noticies de política 16 son de los rat penat, unió valenciana o coalición valenciana)per a qui dubatava de si era o no blavera (no ho dic despectivament)
El millor es un llibre que anuncien de "Historia del idioma valencia" escrit en castellà per supossat.
-
Jo he vist la web i passe de comprar-me la revista la veritat. A part de les burrades ortogràfiques, no compartisc la ideología de la revista (de les 20 noticies de política 16 son de los rat penat, unió valenciana o coalición valenciana)per a qui dubatava de si era o no blavera (no ho dic despectivament)
El millor es un llibre que anuncien de "Historia del idioma valencia" escrit en castellà per supossat.
Espera a que no te miren y arranca las 2 últimas páginas
-
També fos diari de València qui per dues vegades va treure un reportatge del tema.(i m'ho vaig comprar)i els done les gràcies
Jo si que me la vaig a comprar, i m'importa una merda la ideologia de la revista,si altres revistes i diaris de més tiratge es fessen eco, si tots els periòdics de València parlassen tots els dies de la copa de la españa lliure ja la tindríem fa temps.
En altres coses ja discutirem de política i es farà boicot al mitjà d'informació si fa falta, però en això , o ens deixem de blaveros i catalanistes i de dretans i esquerrans o ens anem a quedar amb les ganes de gaudir-la
-
També fos diari de València qui per dues vegades va treure un reportatge del tema.(i m'ho vaig comprar)i els done les gràcies
Jo si que me la vaig a comprar, i m'importa una merda la ideologia de la revista,si altres revistes i diaris de més tiratge es fessen eco, si tots els periòdics de València parlassen tots els dies de la copa de la españa lliure ja la tindríem fa temps.
En altres coses ja discutirem de política i es farà boicot al mitjà d'informació si fa falta, però en això , o ens deixem de blaveros i catalanistes i de dretans i esquerrans o ens anem a quedar amb les ganes de gaudir-laTotalment d'acord, encara que està escrit amb un "yenguache" un poc extrany, s'entén perfectament i hi ha que agraïr que ens mencionen.
-
Jo tb opine lo mateix q Lliure, a banda d'ideologies parla de Llevant… podem estar d'acord o no... però no ser intolerants i "racistes".. a la historia del nostre club tb hi han coses q ens podem o no agradar.. però es part de la nostra historia i hi ha q aceptarla... encara q la nostra opinió no la recolze..
-
Jo tb opine lo mateix q Lliure, a banda d'ideologies parla de Llevant… podem estar d'acord o no... però no ser intolerants i "racistes".. a la historia del nostre club tb hi han coses q ens podem o no agradar.. però es part de la nostra historia i hi ha q aceptarla… encara q la nostra opinió no la recolze..
Ese escudo nunca fue oficial, he investigado y sale de un pin que se hizo fabricar alguno de los conocidos falangistas que hay en nuestro club, la historia de nuestro club tiene pocas manchas en ese aspecto.
-
pues seria un alivio para muchos… de ser cierto...
-
Jo tb opine lo mateix q Lliure, a banda d'ideologies parla de Llevant… podem estar d'acord o no... però no ser intolerants i "racistes".. a la historia del nostre club tb hi han coses q ens podem o no agradar.. però es part de la nostra historia i hi ha q aceptarla... encara q la nostra opinió no la recolze...
Jo crec que una revista escrita completament en valencià no normatiu i que propugna les normes seccessionistes està atentant contra la nostra dignitat com a poble, la nostra identitat i la nostra cultura. És una agressió cultural, per a mi, per tant no me la compraria mai.
Altra cosa, com diu Jezie, és la història. No podem oblidar la història, perquè "un poble que oblida la seua història està condemnat a repetir-la" i inclús devem estar orgullosos de la nostra història si cal. Mai oblidar-la.
Però a vore si m'explique, si España 2000 fa una campanya per la Copa del 37 mai m'uniré a ella, buscaré alternatives i si no lluitaré jo sols, però mai recolzaré un partit feixista per moltes coses que faça pel Llevant. Això és el que volia dir jo. Vosaltres financiarieu la campanya per la Copa d'Espanya 2000? Jo ni en broma!
Per tant comprar eixa revista és financiar un mitjà de Maria Consuelo Reina o de qui siga, em dona igual, per tant mai me la compraré perquè al mateix temps que en una pàgina posen una foto de la Copa del 37 a l'altra posen que el valencià és diferent al català i que Carod ens vol furtar el Micalet i l'Albufera. Jo ahi no puc entrar!
-
@maulet78:
Jo tb opine lo mateix q Lliure, a banda d'ideologies parla de Llevant… podem estar d'acord o no... però no ser intolerants i "racistes".. a la historia del nostre club tb hi han coses q ens podem o no agradar.. però es part de la nostra historia i hi ha q aceptarla... encara q la nostra opinió no la recolze...
Jo crec que una revista escrita completament en valencià no normatiu i que propugna les normes seccessionistes està atentant contra la nostra dignitat com a poble, la nostra identitat i la nostra cultura. És una agressió cultural, per a mi, per tant no me la compraria mai.
Espero que no todos piensen como tu, seria un alivio, la verdad.
No se que interes teneis algunos en politizarlo todo, hasta el punto de preferir que no nos la den , si la apoyan los de otro posicionamiento politico
YO ME CAGO EN ESPAÑA 2000 Y LA LEVANTINA
PERO EN ESTE MOMENTO ESTAMOS HABLANDO DEL LEVANTEAltra cosa, com diu Jezie, és la història. No podem oblidar la història, perquè "un poble que oblida la seua història està condemnat a repetir-la" i inclús devem estar orgullosos de la nostra història si cal. Mai oblidar-la.
Però a vore si m'explique, si España 2000 fa una campanya per la Copa del 37 mai m'uniré a ella, buscaré alternatives i si no lluitaré jo sols, però mai recolzaré un partit feixista per moltes coses que faça pel Llevant. Això és el que volia dir jo. Vosaltres financiarieu la campanya per la Copa d'Espanya 2000? Jo ni en broma!
Per tant comprar eixa revista és financiar un mitjà de Maria Consuelo Reina o de qui siga, em dona igual, per tant mai me la compraré perquè al mateix temps que en una pàgina posen una foto de la Copa del 37 a l'altra posen que el valencià és diferent al català i que Carod ens vol furtar el Micalet i l'Albufera. Jo ahi no puc entrar!
-
@maulet78:
Espero que no todos piensen como tu, seria un alivio, la verdad.
No se que interes teneis algunos en politizarlo todo, hasta el punto de preferir que no nos la den , si la apoyan los de otro posicionamiento politico
PERO EN ESTE MOMENTO ESTAMOS HABLANDO DEL LEVANTEEspero que no todos piensen como tu, seria un alivio, la verdad.
PERO EN ESTE MOMENTO ESTAMOS HABLANDO DEL LEVANTEAltra cosa, com diu Jezie, és la història. No podem oblidar la història, perquè "un poble que oblida la seua història està condemnat a repetir-la" i inclús devem estar orgullosos de la nostra història si cal. Mai oblidar-la.