SELECCIÓ VALENCIANA - COLOMBIA (comentaris)
-
@maulet78:
bla, bla, bla
Llenaso en Mestalla ( un camp de 55.000 persones )per vore una seleccio autonomica xugar contra seleccions super-mediocres com Colombia?
Quin partit te resulta mes interesant, un Beniopa-Barrio Del Cristo o un Chelsea-Arsenal?
En aixo esta tot dit.
Ah, y yo no vax de listo, a lo millor eres tu el que va de listo.

-
Dur una senyera valenciana es una provocació per a tu? Explicam-ho, perque no ho entenc.