ES BUSCA NOVIA
-
Busque novia. Vaig a fer una descripció de mi, primer, i després ficaré lo que m'agrada d'una xica.
JO: tinc 23 anys, soc castany, ulls verds, medix 1,74, pese 74 kg. Soc un xic simpàtic, agradable, molt bon tio, amb el que es pot parlar de tot. M'agrada la política, el futbòl, viatjar…
BUSQUE EN UNA XICA: que tinga mes o menys, la meua edad, no m'importa el físic. Que siga una xica simpàtica i bona tia. Que tinga una família prou gran amb molt de germà i molt de nano xicotet.
El que a mi m'agrada realment d'una xica és que vaja un poc contra natura, que es questione coses, que siga "rebelde". Que li agrade la política.No és necessari que es cumplisquen tots els requisits al peu de la lletra, si tenim alguna diferència no passa raes.
Bé, açó, és tot, si hi ha alguna xicona interessada que deixe un post i quedariem per a fer-se un café i coneixer-se perconalment.
-
-
-
A FRIKI WORLD ya
-
I la foto?
-
-
Ya que el es muy timido y no se atreve, yo cuelgo aqui su foto. Chicas no dejeis pasar la oportunidad que este chico es una joya
-
Ixa és la de la comunió, posa´n una de més recent home.
-
Estos son Rabelpe i la ultima novia que va tindre, ahi era abans d'anar al Caribe i posar-se moreno com en la foto de antes i operar-se les pales per a pareixer-se a Ronaldinho…
Ale xikes, les que vos paregueu a ella escriviu-li a l'home que està esperant-vos...
-
S´havia deixat Rabelpe (Lester per als amics) a la seua descripció que el seu hobby preferit es fer pasatemps al water, en le seu viatge al caribe no va perdre la oportunitat de "dar rienda suelta" al tema.
El llibre de pasatmeps no ix a la foto, ja que no queda bé estèticament.
-
Aqui tengo otra candidata
-
TANGAZO KONSUL!! JUASJUASJUAS!!
-
Però este tio és molt friki!!! i està moooooooolt desesperat!!
Ha ficat l'anunci fins en el foro de la Universitat de València!!!!
-
@lluç:
Si si, però segur que ja t´has presentat al càsting
-
@rabelpe:
Busque novia. Vaig a fer una descripció de mi, primer, i després ficaré lo que m'agrada d'una xica.
JO: tinc 23 anys, soc castany, ulls verds, medix 1,74, pese 74 kg. Soc un xic simpàtic, agradable, molt bon tio, amb el que es pot parlar de tot. M'agrada la política, el futbòl, viatjar…
BUSQUE EN UNA XICA: que tinga mes o menys, la meua edad, no m'importa el físic. Que siga una xica simpàtica i bona tia. Que tinga una família prou gran amb molt de germà i molt de nano xicotet.
El que a mi m'agrada realment d'una xica és que vaja un poc contra natura, que es questione coses, que siga "rebelde". Que li agrade la política.No és necessari que es cumplisquen tots els requisits al peu de la lletra, si tenim alguna diferència no passa raes.
Bé, açó, és tot, si hi ha alguna xicona interessada que deixe un post i quedariem per a fer-se un café i coneixer-se perconalment.
ENHORABUENA!!!!!
Ya han salido dos pretendientes muy interesados en futbol y politica como buscas tu,han pedido informacion de ti:
xotet de poble y fonseca5 para mas informacion pregunta en el foro por ellos
-
@lluç:
Si si, però segur que ja t´has presentat al càsting
El q no saps tu és q tinc totes les paparetes per ser jo l'elegida
-
ah pues el rabelpe este es de muro, de prop del meu poble. Tinc curiositat de qui sera. jeje
-
Ja l'has trobat?
-
El Poble vol saber!
-
estara ocupado… con alguien...
-
Per cert hui son festes de Muro, del poble de rabelpe. jaja. yo hui m'en vaig cap alla! bueno rabelpe si no has trobat novia yo et presentare a unes amiguetes k tinc per allí jajajajaja.
-
rabelpeee mira mas arribaaa