UNITED 2-5 SPORTING: EL UNITED NO POT GUANYAR PESE AL DOMINI
-
@Cullerot:
la presència del mau en l'onze titular no em pareix argument suficient!
Jo era titular però desde que vaig discutir amb el màxim accionista-president-entrenador-capità-titular indiscutible tinc clar que no tornaré a ser titular en el que resta de temporada.
A més a més, el Sueca United és l'equip "forjado en el yunque de la adversidad" per excelència. Patint pels camps de 2ª Regional... Això és amor als colors!
-
@XOTET DE POBLE:
Jo soc del Sporting de Sueca de tota la vida..
Y yo, voy a ver todos sus partidos con Xotet, somos los socios 1 y 2
-
Ací teniu fotos del darrer derby:
Son molt calentets
-
-
@maulet78:
Aquest diumenge a les 15.30 en el Municipal del Perelló es viurà el partit més emocionant de l'any. Dos colistes, empatats a zero punts, el Sporting amb gol average lleugermanet a favor respecte del United i 90 minuts per davant i per a decidir el colista.
Qui vullga vore sang, un derbi en tota regla i en presència de Tele Sueca que emitirà el partit en directe (si! si! en directe!), ja sap on ha d'acudir a passar la vesprada del diumenge.
Tele-Sueca por donde emite el partido ?.
Por el canal local , por el digital o por el internacional ?
-
las fotos se salen Ramon. Yo estoy con el Sueca United, por lo menos son United.
-
Me'n vaig al derbi cavallers! Ja vos informaré quan torne!
Força United!
-
@Ramon 1909:
Ací teniu fotos del darrer derby:
Son molt calentets
-
LA CRÒNICA DEL PARTIT 2-5
Gran partit del United que va eixir molt motivat, dominant el partit i creant molt de perill. En el minut 5 Dani feia efectiu el domini unaitista mentre que el Sporting es limitava a contindre els arreons dels anglo-suecans. Tota la primera meitat va ser de domini dels 'reds' i van desperdiciar fabuloses ocasions de ampliar la diferència.
En el descans amb el marcador d'1-0 per al United el mister va canviar a Pep per Dani per a aprofitar millor la seua velocitat, però al començar la segona part es va perdre el domini al mig del camp i el Sporting va dominar més el partit. A partir d'aquest moment també van començar a fer entrades lletjes i els xandaleros i skinatxos del Sporting amb els seus monyets estil Sergio Garcia van lesionar a Jose que va poder ser canviat per Raul i a Voro que ja no tenia canvis per a substituir-se. En plena marrulleria van arribar dos gols més per a l'Sporting (amb el beneplàcit de l'arbitre que ja no sabia ni on estava la linia de fora de joc), i encara que el United va poder retallar i marcar el 2-4 finalment van establir el 2-5.
Ací vos adjunte fotos de l'alineació unaitista, de la celebració del primer gol dels 'reds' i de les lesions de Jose i Voro.
-
Mes fotos!
-
Puxa Sporting !!
No m´extranya q vos en clave 5 si per un roce vos tireu en terra y vos quedeu coixos, en el meu poble a ixos sel´s diu mariques!! El futbol pa los hombres!
A plorar a un altre lloc!!
Encara vos queda el partit de tornada per a compensar el gol average i no quedar farolillos rojos
-
¡Puxa Sporting!
-
PUXA SPORTING!!!
Llamarse United y vestir de rojo. El colmo del garrulismo. :mrrgeen:
-
Pedazo de bola de queso calva el arbrito, no?????
-
Tot el que conta Maulet es mentira, si hi ha un equip marrullero i coxino es el United. Només es van dedicar a intentar enganyar a l'arbitre, a fer faltes de tot tipus, i a provocar al Sporting. Granotaman pot corroborar les meues paraules, que estavem els dos vegent el partit en el palco VIP, ja que ens van convidar uns coneguts nostres (nosaltres tenim el pase en tribuna).
-
L´arbitre està en forma i manté la línia eh. En forma redona i mante la linia corva.
-
@XOTET DE POBLE:
Tot el que conta Maulet es mentira, si hi ha un equip marrullero i coxino es el United. Només es van dedicar a intentar enganyar a l'arbitre, a fer faltes de tot tipus, i a provocar al Sporting. Granotaman pot corroborar les meues paraules, que estavem els dos vegent el partit en el palco VIP, ja que ens van convidar uns coneguts nostres (nosaltres tenim el pase en tribuna).
Doy fe de que lo que dice el amigo Xotet es totalmente cierto . Que bien nos trataron en el palco VIP y que buenas estaban las azafatas ¿eh Xotet?
-
Com vas quedar en aquella que estava per a mullar pa? La que et va donar el telèfon i et va dir que per favor li cridares per a quedar? Aquella dels grans mel….
-
@XOTET DE POBLE:
Com vas quedar en aquella que estava per a mullar pa? La que et va donar el telèfon i et va dir que per favor li cridares per a quedar? Aquella dels grans mel….
Yo soy un caballero y no os voy a decir esa tia es una fiera en la cama
-
Hallowen ja ha passat.
-
Joderrrrr!!!! Animo Maulet que en la segunda vuelta seguro que les ganais.
-
Desde aqui doy el anuncio oficial que acabo de crear la penya de ultras de Mareny de Barraquetes del Sporting de Sueca.Acudiremos en masa al proximo partido del Sporting para que nunca mas camino solo por ningun campo de futbol de la regional preferente.Le daremos el calor humano que tanto necesita para ascender a la Tercera Division Nacional.Macho Sporting de Sueca por siempre!!.