FC BARCELONA BALONCESTO ¡¡¡LA MAKINA YA ES PERFECTA!!!
-
5. Basile, Gianluca
Pos: Escolta. Altura: 1,90
Proced.: Climamio Bolonia'05
8. Trias, Jordi
Pos: Ala-Pívot. Altura: 2,06
Casademont Girona'05
9. Marconato, Denis
Pos: Pívot. Altura: 2,11
Proced.: Benetton Treviso'05
10. Lakovic, Jaka
Pos: Base. Altura: 1,98
Proced.: -
11 Navarro, Juan Carlos
Pos: Escolta. Altura: 1,91
Proced.: Cantera
14 De la Fuente, R.
Pos: Alero. Altura: 2,00
Proced.: Washington State'98
17. Vázquez, Fran
Pos: Pívot. Altura: 2,09
Proced.: Akasvayu'06
20. Kakiouzis, Michalis
Pos: Ala-Pívot. Altura: 2,07
Proced.: Montepaschi'05
21. Ukic, Roko Leni
Pos: Base. Altura: 1,95
Proced.: Tau'06
41. Kasun, Mario
Pos: Pívot. Altura: 2,13
Proced.: -
44. Grimau, Roger
Pos: Escolta. Altura: 1,96
Proced.: Caprabo Lleida'03EQUIPASSO!!!!!!
-
bueno,a mi sols en dona por ukic
-
menuda castaña de ekipo,de risa,encima no ganan ni la copa de la cataluña moderna….pa flipar....de 3 tri tri tri triple........
-
1er partit, 1a derrota 58-51
-
-
@Konsul:
(mep)
No m'havia enterat del resultat. Sabia que l'amic Konsul m'informaria, tant pel seu silenci si guanyàvem com pel merengo-spam (en terminologia konsuliana) en cas de derrota.
PD: El percentatge va augmentant. Ja quasi només queda l'avatar.
-
Vergonzoso. Otra vez se quedan en 51 puntos.
IVANOVIK A LA PVTA CALLE!!!!!
-
@Lineker:
@Konsul:
(mep)
No m'havia enterat del resultat. Sabia que l'amic Konsul m'informaria, tant pel seu silenci si guanyàvem com pel merengo-spam (en terminologia konsuliana) en cas de derrota.
PD: El percentatge va augmentant. Ja quasi només queda l'avatar.
mucho me temo que este año tendre mucho trabajo en este post
-
@Konsul:
mucho me temo que este año tendre mucho trabajo en este post
Qui no té feina Déu li'n dóna.
-
BUENO BUENO EL ETOSA FUE GRANDE….
-
el barça de basket tiene cierto paralelismo hoy en dia al madrit de futbol, q parece q va para muxo pero al final los dos lo mismo una castaña como una casa.
-
@Kayser:
el barça de basket tiene cierto paralelismo hoy en dia al madrit de futbol, q parece q va para muxo pero al final los dos lo mismo una castaña como una casa.
porque siempre tienes que nonbrar al madriles….estas obsesionado,ya estais llorando?esto akaba de empezar pisha.....
-
el k nunca nombra al barça… perdon... farsa
no te lo tomes a mal eh
-
@xotoensapao:
no te lo tomes a mal eh
El "Gavilán o Merengue" és tot un personajillo.
-
tu no eres un personajillo eh lineker tu... NOOOO XDDD
-
@xotoensapao:
Buenoooo, vaaaa, però el Gavilán o Merengue més!!!
-
@xotoensapao:
no te lo tomes a mal eh
no lo has pillao,pero lo que yo he dicho es lo que personajillos-cules me dicen siempre…en fin lo de siempre
-
@xotoensapao:
queva el es un tio listo,integro,en continua progresion….un crack,perdon un catacrack
-
para que no digan…victoria del barça contra los 76's
-
@Konsul:
para que no digan…victoria del barça contra los 76's
Les bengales no són per la victòria del Barça, després de molt de temps al fòrum veig un post de Konsul parlant del Barça sense que li isca bromera de la boca.
-
I no ha sigut de més perque els Sixers no jugaven contra els grans de la lliga com l'Etosa o, ejem ejem, la Penya.
-
@Ziggy Stardust:
I no ha sigut de més perque els Sixers no jugaven contra els grans de la lliga com l'Etosa o, ejem ejem, la Penya.
T'equivoques company. El tema és un poc al contrari. El Barça només es motiva contra equips que estan a la seua altura. Jugar contra uns paquets com els del Ron Negrita és humiliant per a un professional del bàsquet.
He dicho.
-
Ca u es consola com vol. Alguns es maten a palles i altres diuen que el Barça és millor que la Penya.
-
@Ziggy Stardust:
Ca u es consola com vol. Alguns es maten a palles i altres diuen que el Barça és millor que la Penya.
Jo m'hauré de matar a palles, per què no cal dir que el Barça és millor que el Ron Negrita.
-
Tens raó, el Barça de hui és millor que els components d'aquell Ron Negrita, que a hores d'ara deuen d'estar jugant al dòmino o a la petanca (al club de petanca Països Catalans, ben prop del Palau Olímpic i on no et deixen jugar si no ets panotxo).
-
@Ziggy Stardust:
Tens raó, el Barça de hui és millor que els components d'aquell Ron Negrita, que a hores d'ara deuen d'estar jugant al dòmino o a la petanca (al club de petanca Països Catalans, ben prop del Palau Olímpic i on no et deixen jugar si no ets panotxo).
Efectivament, i el Ron Negrita li pegava cent bacs als trapecistes que van ara de verd i negre.
-
Saps l'anècdota del Había una vez un circo?
-
una pregunta gary, estas ultimas contestaciones a ziggy son con espuma o sin espuma? gracias por preocuparte por mi salud, hombre. Si lo que quieres es que no hable nada del barça me lo dices y punto. Sabes que soy muy obediente. Otra opcion es insultarme como hizo tu amigo
-
@Konsul:
una pregunta gary, estas ultimas contestaciones a ziggy son con espuma o sin espuma? gracias por preocuparte por mi salud, hombre. Si lo que quieres es que no hable nada del barça me lo dices y punto. Sabes que soy muy obediente. Otra opcion es insultarme como hizo tu amigo
Mi amigo??? No sé de qui em parles.
De tota manera, pots parlar de tot, el que resulta trist és que plores. O Bush s'ha d'estranyar de que li tiren les torres bessones?
I Ziggy és un catxondo mental, igual que tu.
-
@Lineker:
@Konsul:
Mi amigo??? No sé de qui em parles.
De tota manera, pots parlar de tot, el que resulta trist és que plores. O Bush s'ha d'estranyar de que li tiren les torres bessones?
I Ziggy és un catxondo mental, igual que tu.
tu si que eres un cachondo