El Barça eliminado de la UCL
-
Tras el 0-0 en Stamford Bridge, el Barça esta virtualmente eliminado en Octavos de la Champions…
-
Rivaaaaaaaaaaaaaaaaldo!!
Rivaaaaaaaaaaaaaaaaldo!!
Jujujujujujujujujujujuj
Sempre parla qui te que callar
-
luego dicen q los cules tienen madriditis.
q mala es la envidia.
-
Claro que teneis madriditis.
Cual es la explicacion del porque todos los que no son forofos-cules son madridistas, segun vosotros?
M A D R I D I T I S
Por cierto, mauculet cuidado con el Lille hoy, no sea que TU equipo se vaya a la UEFA.
-
A principi de temporada ja ho deies, Noi-Pitonisso, que el Vila-Real anava a ser un altre Celta jugant la Champions i baixant, però jo vaig replicar que anava a ser el màxim rival del Barça (per davant i tot del Madrid) per a la Lliga. Per ara jo m'acoste més que tú.
El Vila-Real té la UEFA assegurada, si passa ronda de Champions serà un èxit i estarà entre els 16 millors equips d'europa i segur que arriba més lluny que el Madrid. Si té la desgràcia de caure de la Champions, la UEFA és seua!
Jo enveje molt al Vila-Real, és la mostra de com un equip modest i petit ha sentat unes bases de futur i li esperen dècades a l'èlit.
Villarroel quedate! Te queremos!
Tu gestión és genial, porque podria ser peor y bajar a Preferente
-
@maulet78:
A principi de temporada ja ho deies, Noi-Pitonisso, que el Vila-Real anava a ser un altre Celta jugant la Champions i baixant
Busca el mensaje donde yo decia eso…
No me seas Villarroel, es decir, mentiroso compulsivo.
-
Lo unico que yo recuerdo es a Maulet pronosticar que el Villarreal lucharia por la liga y por la champions…pobre criatura
Un consejo, mas vale callarse en tiempos de Mo
palabra del Señor
-
Jugando a pitoniso, creo que al Barça le tocará el Ajax o el Glasgow Rangers y al Madrid, el Inter o el Milán. Creo que al Vila-real le tocará el Chelsea. Si el "megaequipo" de Mou sobrevive al asalto del submarino amarillo, sería un placer eliminarlo en 1/4 o 1/2. Este Chelsea no da miedo.
-
Jugando a pitoniso, creo que al Barça le tocará el Ajax o el Glasgow Rangers y al Madrid, el Inter o el Milán. Creo que al Vila-real le tocará el Chelsea. Si el "megaequipo" de Mou sobrevive al asalto del submarino amarillo, sería un placer eliminarlo en 1/4 o 1/2. Este Chelsea no da miedo.
Al Barça li tocarà el Chelsea i se'l follarem sense contemplacions….
este Chelsea no asusta a ningú del Barça...
-
@Xota:
Al Barça li tocarà el Chelsea i se'l follarem sense contemplacions….
este Chelsea no asusta a ningú del Barça...Cualquier merengon recalcitrante firmaria vuestras palabras.A cules y merengones tan solo os separan 500 kilometros.Salid del armario ya y gritad a los cuatro vientos:¡HALA MADRID B!
P.D.Go Lions,go
-
@Gummo:
P.D.Go Lions,go
Hui justament t'has fet de l'Athletic???
Estos xotos, estan todos locos!!!
-
@Lineker:
@Gummo:
P.D.Go Lions,go
Hui justament t'has fet de l'Athletic???
Estos xotos, estan todos locos!!!
Pobrets, no saben que fer per a cridar l'atenció…
-
-
Amb Collina retirat, Mourinho ja està pensant com ocupar els dimarts i dimecres de març, abril i maig.
-
Como jode, ¿eh?
-
Como jode, ¿eh?
Jo estic realment fotut, ja que amb el Chelsea i el Madrid eliminats en huitens de final, no veig cap equip que em motive per a quarts.
-
-
CLO CLO CLO CLO CLO CLO CLO
-
@Lineker:
Como jode, ¿eh?
Jo estic realment fotut, ja que amb el Chelsea i el Madrid eliminats en huitens de final, no veig cap equip que em motive per a quarts.
bahhhh a quien pretendes engañar con esa pose. Esta giñao, reconocelo. Mama mammmmaaaa me he hecho caquita, he visto a mou
-
@Konsul:
@Lineker:
Como jode, ¿eh?
bahhhh a quien pretendes engañar con esa pose. Esta giñao, reconocelo. Mama mammmmaaaa me he hecho caquita, he visto a mou
Jo crec que hi ha algú que te més por que els del Barça… i tu crec que l'has nomenat....
-
Por favor,que alguien abra las ventanas.Este tufillo es insoportable
p.d.Noirot crack!
-
@Gummo:
Por favor,que alguien abra las ventanas.Este tufillo es insoportable
p.d.Noirot crack!
Molesta escoltar que eres dels pocs que està cagat????
Nosaltres no ho estem, bàsicament perque tenim arguments suficients per a no estar-ho.
-
@Xota:
Molesta escoltar que eres dels pocs que està cagat????
Nosaltres no ho estem, bàsicament perque tenim arguments suficients per a no estar-ho.Por un momento se me ocurrio pensar que cuando hablas del barca hablas en serio,¡que inocente soy!.
Me acabo de dar cuenta que tienes un sentido del humor cojonudo y el buen gusto de homenajear al gran Eugenio.p.d Saben aquel que diu que Valdes es el mejor portero del mundo
-
¿Quién ha sido el inútil que ha sacado las bolas? La bola caliente era la del Barça no la del Vila-real!!!!!!! gili…... Impugnación del Sorteo ya!!!!!!
La Venganza está servida!!!!
-
@Konsul:
@Lineker:
Como jode, ¿eh?
En la web de l'sport i del mundodeportivo pots vore el resultat de les enquestes de a qui preferia l'aficionat blaugrana.
En ambdues, el clar guanyador era el Chelsea.
Aixina què, tu mateix.
I per cert, ja m'agradaria a mi que el Madrid li guanyara a l'Arsenal i poderem repetir el passetget que vam fer pel Bernabeu.
-
El Traductor II
-
Las segundas partes nunca fueron buenas, y el traductor lo sabe. Enguany no tindrà prou amb 8 defenses al Camp Nou, li donaran permís per a alinear 14 o 15 defenses i intentar frenar l'huracà tropical més fort del moment?
I si el Madrid passa més d'un es lesionarà només ixir la bola del sorteig que els emparelle amb el Barça…
Ie que m'agarra! Partidàs a la vista!
P.D. En el post felicita al campeón podrieu posar quin rival li ha tocat al València? Crec que es UEFA, perquè en Champions va caure eliminat l'altre dia contra el Fil d'Aram o algo així.
-
Venga mau, que a ti el que te pone, es el partido del Glasgow.
-
@Noirot:
Venga mau, que a ti el que te pone, es el partido del Glasgow.
Estás hablando de Riquelme? Romaaaaaaaaaaaan! Romaaaaaaaaaaan!
Uf! Estic que em correc del gust, com passen Barça i Vila-Real seré realment feliç jajajajajajajaj
Països Catalans Power Championship!!
-
no quieres sopa? pues toma dos tazas
parece que al dream team le han entrado cagaleras de repente
FORÇA CHELSEA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!