All stars
-
Ja fa uns dies que es pot votar per la formació titular de l'All Star de la NBA. I la web del bàsquet americà ha tingut la cortesia d'incloure una pàgina en català-valencià-torrentí pels usuaris d'esta llengua.
(I mentrestant, la pàgina oficial del Levante UD continúa menysperant-la)La intenció, supose, és que votem per Gasol. Però el xiquet té la desgràcia d'enfrontar-se en la divisió més potent als millors jugadors en esta posició (aler).
-
És un bon detall que possen la web en Andorrà, jo ja he votat a Pow
-
Yo también he votado a pau.
PAU ALL STAR!
-
Jo he votat a Pau en Cabanyalenc-la meua llengua- i m´ha accepta el vot…
-
pau se merece k los votemos xk a pesar de estar en la mejor liga de baloncesto, nos demuestra en cada partido k es un gran jugador. arriba pau!!!
-
Yo NO lo he votado.
-
Yo si le he votado
-
Mi no votar. Gasol tener mucho dinero ya, no necesitar apoyos extra.
-
El Noi no ha votat perquè el termini ja s'ha acabat.
-
Al menos hay 7 jugadores que se merecen ir antes que el.
A saber: Carmelo Anthony, Elton Brand, Tim Duncan, Kevin Garnnet, Rashard Lewis, Tracy McGrady, Dirk Nowitzki.
Y tendria dudas si fuese escogido antes que: Carlos Boozer, Corey Maggete, Shaw Marion, Zanch Randolph…
Y eso que Amare Stoudimire esta lesionado...
-
yo ante rashard lewis escogeria a pau
-
Pau i la Bomba haurien d'estar fixes. Igual que Kurtinaitis en aquell concurs de triples mític.
-
I Jasi què? eh?
-
@Noirot:
Al menos hay 7 jugadores que se merecen ir antes que el.
A saber: Carmelo Anthony, Elton Brand, Tim Duncan, Kevin Garnnet, Rashard Lewis, Tracy McGrady, Dirk Nowitzki.
Y tendria dudas si fuese escogido antes que: Carlos Boozer, Corey Maggete, Shaw Marion, Zanch Randolph…
Y eso que Amare Stoudimire esta lesionado...
Parlant ja seriosament, Pau està en la conferencia amb millors jugadors en la seua posició. Com diu el Noi, hi ha alguns que jo pense que estan per davant seu en mèrits: Duncan, Nowitzki, Garnett i Brand. Però vista l'evolució d'este any, crec que ja està en la linia d'Anthony, Lewis, McGrady i Marion. I sincerament, i sense cap fanatisme ja que com sabeu no sóc un Gasolià, em pareix millor que Maggete i Boozer les voltes que jo he vist a estos dos.
-
Hombre, la progresion de Gasol y su importancia en el equipo es mayor que el año pasado, pero ojo, que el resto no son mancos.
Melo esta promediando casi 25 ptos - 6 reb con un 46% en tiros de campo, es el 8º maximo anotador de toda la NBA.
Lewis en los tristes Sonics, esta en 21,5 ptos - 6 reb.
Y McGrady es mucho McGrady para los yankees.
Los numeros de Gasol estan mas cercanos a los de Maggete, Marion o Randolph, que no son los jugadores determinantes de sus equipos, que de los que si lo son.
Total, que hasta presuponiendo que quedaria por delante de esos 3, aun hay 7 jugadores que lo merecen antes que el…
De todas formas, puede ir elegido por los entrenadores, para jugar de 4-5, todo es posible.