Guardiola ficha por el club Los Dorados de Culiacan
-
@Konsul:
si no hay antidoping triunfara, el problema para el equipo se llama lillo
Por que Lillo es el problema?.
-
Su propio nombre te lo indica Juan MaLillo
-
Aun me acuerdo de las risotadas cuando Míchel y Butragueño se fueron a arrastrarse por México. Este, sin embargo, va a dar lecciones. La óptica culé es compleja.
-
Que es preparen els mexicans perquè vaja tostó de tio el Guardiola… Voleu dir que entendran alguna cosa del que diu, perquè jo no li he entès mai ni mitja paraula...
Força Llevant!!!
PD: Que va a jugar a una lliga de veterans...
-
con el rey del pase corto,son carne de segunda
-
@Konsul:
si no hay antidoping triunfara
Aun me acuerdo de las risotadas cuando Míchel y Butragueño se fueron a arrastrarse por México. Este, sin embargo, va a dar lecciones. La óptica culé es compleja.
con el rey del pase corto,son carne de segunda
Si callo,reviento.Hay que ver la elegancia de estos tres merengones conforme se ha planteado el post.
A Guantanamo lo mandaba yo,sin billete de vuelta.Menudo personaje
-
A mi me da cierta pena que Pep vaya "arrastrándose" por esos mundos. Parece que ficha por unos 4 meses, en un equipo de la parte baja de la Liga Mexicana. Está sacándose el carnet de entrenador. Yo creo que, por dignidad, debiera haber colgado las botas tras su paso por el Brescia.Tiene dinero de sobra, una fama de gran jugador y dentro de poco podrá entrenar a equipos profesionales; no creo que le haga falta acabar su carrera en un equipo de segunda fila (con todos mis respetos para los Dorados) por un puñado de billetes.
-
Pep és un jugador que ha marcat una època en Europa. Cadascú té la seua forma de ser. Hi ha qui portat pel seu ego, s'estima més retirar-se en un equip gran, i d'altres, com és el cas del gran capità de Santpedor, que no té necessitat de demostrar res a ningú i intenta gaudir d'allò que més li agrada: el futbol.
A Barcelona, a Qatar o a Mèxic, MAI NO CAMINARÀS SOL, CAPITÀ.
-
Si hubiera venido aqui,estoy seguro que nuestro centro del campo hubiera mejorado muchisimo.
-
La diferència ja la estàs marcant tu… "se fueron a arrastrarse" , cosa que mai farà Pep.
Per a qui no ho sàpia, el tio més coherent amb els seus actes que ha donat mai el mon ftbolístic, ell no fa les coses per el que diran o per el que serà millorper a d'ell, sinò que sempre fa allò que li pareix més just o adequat.Em reitere, Gran Pep gran.
-
@Xota:
La diferència ja la estàs marcant tu… "se fueron a arrastrarse" , cosa que mai farà Pep.
Per a qui no ho sàpia, el tio més coherent amb els seus actes que ha donat mai el mon ftbolístic, ell no fa les coses per el que diran o per el que serà millorper a d'ell, sinò que sempre fa allò que li pareix més just o adequat.Em reitere, Gran Pep gran.
pep porta per lo menys 8 anys arrastranse
-
Jo no crec que vaja a arrossegar-se. Va directament a furtar la bitlletera dels pobres mexicans. Si vol donar lliçons de joc, que ho faça des del banc o en la pissarra.
-
@Xota:
pep porta per lo menys 8 anys arrastranse
Si, sobretot per a gent que opina que ell sempre s'ha arrastrat, inclús amb el dream team….
-
@Cullerot:
Jo no crec que vaja a arrossegar-se. Va directament a furtar la bitlletera dels pobres mexicans. Si vol donar lliçons de joc, que ho faça des del banc o en la pissarra.
Tot arrivarà tranquils, i quan més tarde millor, perque ara el Barça amb Rijkaard va més que sobrat… que aguante jugant uns anyets més...
-
Ai Xota, mira que t'agrada perdre el temps. No saps que estos que lladren són els mateixos que els queia la baba i/o es morien d'enveja veient-lo jugar amb Johan a la banqueta?
Pep sempre serà el millor i com que no va de diva no necessita retirar-se ni on diguen els il·luminats ni quan diguen els il·luminats.
Per cert, per engrandir el mite, Pep va començar jugant al primer equip del Barça per guanyar lliga i Copa d'Europa i va retirar-se el partit de la xilena de Rivaldo. Sobren els comentaris.
-
El millor potser si, i a més tenia força calitat humana amb els companys, però un peeeeeesat de la hòoooooostia. De les seues paraules recorde especialment les que va pronunciar quan va anunciar que volia deixar el Barça:
"Potser m'ha arrivar el moment d'escoltar ofertes d'equips punters d'Itàlia, Anglaterra…". Tots sabeu on va anar oi?
Força Llevant!!
-
@granota_del_nord:
El millor potser si, i a més tenia força calitat humana amb els companys, però un peeeeeesat de la hòoooooostia. De les seues paraules recorde especialment les que va pronunciar quan va anunciar que volia deixar el Barça:
"Potser m'ha arrivar el moment d'escoltar ofertes d'equips punters d'Itàlia, Anglaterra…". Tots sabeu on va anar oi?
Força Llevant!!
Guardiola ha perdut molts diners per continuar al Barça fins al final. Jo això no ho oblide.
-
EN MEXCIO GUARDIOLA VIENE APRENDER EL VERDADERO FUTBOL
-
@JUFLOGRANOTA:
EN MEXCIO GUARDIOLA VIENE APRENDER EL VERDADERO FUTBOL