UNA PROPOSTA PER AL LLEVANT. VOS PAREIX INTERESSANT?
-
Amb tot el tema de la recalificació de terrenys del cantó del Ciutat de València per a hotels, centres comercials, cinema, etc.
Ningú s'ha plantejat la possibilitat de que es podria construir un xicotet pabelló cobert i al igual que fa uns anys es va donar entrada al futbol femení, poder fer un Llevant de bàsquet?
S'ha d'optimitzar recursos, però sense fer una gran inversió i començant per la base (es a dir categories inferiors) i poc a poc ja anar fent un equip senior que vaja pujant i en uns anys poder estar dalt.
Jo crec que seria una excelent iniciativa i una gran aposta de futur, ja que tindre un equip per exemple en l'ACB suposa tindre més prestigi, més fonts d'ingressos, més possibilitat d'explotar la image i el merchandising del club…
Per a que el Llevant arribe a ser un gran s'ha de fer certes coses...
Respecte al tema del pavelló tampoc cal fer un super-pavelló, ací a Tavernes han fet fa poc un amb 2 pistes, una amb grades i l'altra sense grades més destinada a entrenaments i això. La despesa no és tan alta com vos pugau imaginar, o siga que per diners es pot fer, i per tamany tampoc molestaria, ja que hui en dia els arquitectes saben aprofitar molt bé els espais i aprofitar i fer pàrkins subterranis per baix i per dalt algun tipus d'edificació que puguera albergar oficines.
Jo si que ho faria, i vosaltres?
-
No estaria mal ya que a mi magrada el basket(no igual k el futbol) y no vull anar al pamesa
1Per que no ma agrada
2Per el seu color
3Per que els relacciona amb els xotos
-
IEEEEE Maulet, la has pillado gorda estas Navidades y aún te dura?????????
Un pabellón cubierto, un equipo de básquet!!!!! Joer, si tenemos el estadio hecho una **** pena, con goteras en los vomitorios, las sillas hechas polvo, marcador prehistórico....etc, y se te ocurre proponer a los "jerifaltes" que se gasten los € que van a sacar de la VENTA de la parcelita en esas cosas. Que bonita es la inocencia, no cambies Maulet, yo te quiero así.
-
Paso el 28 maulet. Donde haya posibilidades de meter cemento que se quiten los pabellones…
-
pues me encantaria, un Llevant de Basket seria espectacular, a mi me encanta el basket, seri la ostia!!
-
si y acer amistosos contra los menphis y los detroit
-
A mi tambien me gustaria , pero antes que arreglen nuestro estadio , que buena falta le hace.
-
bueno como idea no esta mal,pero yo seguiria siendo del baskonia,aunke un xotesa-llevant tendria morbo
-
el basket el van fer els "marginats" que no sabien jugar a futbol
ejejejejjeje
pamesa-llevant!
nou derbi o q...
jum jum
negu cabró,ma que te poses fino a cap d'any...
-
Mautet tio passa'm eixa merda que fumes
-
@david_9friki:
No estaria mal ya que a mi magrada el basket(no igual k el futbol) y no vull anar al pamesa
1Per que no ma agrada
2Per el seu color
3Per que els relacciona amb els xotos
En todo caso con el Villarreal. No hay en esa directiva nadie del Valencia, excepto la amistad de Llorente con los hermanos.
-
el basket el van fer els "marginats" que no sabien jugar a futbol
ejejejejjeje
pamesa-llevant!
nou derbi o q...
jum jum
negu cabró,ma que te poses fino a cap d'any...ki jo??? si soc un
-
cemento=dinero. Pabellones=cero pesetas +gastos. Esta es la ecuación mas consonante con nuestro futuro. Para ser pragmáticos, interesan mas otras urgencias que la inversion en esa línea. Una vez establecidas las bases de esa inversión, siempre que no se dilapide pues el amago de fracaso puede advertirse a poco que las cosas se hagan sin tino, se podrían iniciar otros proyectos en distintas dimensiones. Pero mucho antes de esa tesitura,la prioridad del ascenso prima por sobre otras.
-
@Ramon 1909:
Mautet tio passa'm eixa merda que fumes
k kony, k si la passe k jo vull flipar kom ell