BARÇA o MADRID
-
-
-
Oye Ramon,aclara bien la pregunta no vayamos a tener un disgusto.
-
@Lineker:
|-)
La veritat és que si, el Barça i el Madrid copen el 50% de posts d'este subfòrum.
Per cert qui és l'infiltrat xoto que encara no ha donat la cara? -
Jo si és Madrid del Zaragoza 6 - 1 Madrid, llavors si, Madrid… Però si no res eh...
Força Llevant!!
-
Por si alguien lo dudaba voté la opcion 3
-
Depende del que pueda joder al valencia.
-
@Independent:
Per cert qui és l'infiltrat xoto que encara no ha donat la cara?
-
Evidentment 100%
-
És estrany. La meua xicota és va fer culé perquè jo estigués content i per fotre als merengons de la universitat i de la feina. Ara que han passat els anys i jo m'he anat distanciant del barcelonisme, sóc jo qui va amb el Barça perquè ella està contenta quan guanya (i seguix fotent als merengons de la feina) i m'entendreix que siga culé.
It must be love, o-ooh, turutun! -
@Cullerot:
És estrany. La meua xicota és va fer culé perquè jo estigués content i per fotre als merengons de la universitat i de la feina. Ara que han passat els anys i jo m'he anat distanciant del barcelonisme, sóc jo qui va amb el Barça perquè ella està contenta quan guanya (i seguix fotent als merengons de la feina) i m'entendreix que siga culé.
It must be love, o-ooh, turutun!san valentin era ayer eh
-
@Independent:
Per cert qui és l'infiltrat xoto que encara no ha donat la cara?
-
-
ni un ni altre,100%llevant
-
Como indica mi avatar 100% granota
-
veo mas jodido los votos chotos que los otros
y hay mas…..
-
jo, 100%, pero el meu cor té un raconet per a l´athletic club
força clemente
-
La encuesta esta mal planteada.
Dice Barcelona o Real Madrid y luego hay mas de 2 opciones.
Si me dan a elegir entre el Barça y el Madrid me quedo logicamente con el Madrid.
Si me dan a elegir entre el Barcelona, el Madrid y el Levante eligo el Levante UD.
-
Que parcialidad y sectarismo….se han olvidado del tercer club del pais...el Atletico de Madrid...lo que hay que ver!.
-
Que parcialidad y sectarismo….se han olvidado del tercer club del pais...el Atletico de Madrid...lo que hay que ver!.