SCHUSTER FOT ALS XOTOS!!
-
¡¡¡¡¡Ostia la que ha montat el funcionari abans de plegar !!!!!!
Primer que res gracies Dani. Sent molt el "lio" que tan montat en un moment per defendrem.
Jo tb pense com Dani. Una cosa es entrar açi com Gummo, Xotet de Poble…..que es com el que passa pel mitj quan jugabem a Xinxes i caparres i un altra cosa es que un xoto malparit ( Vaig a utilitzar el mateix terme que Dani com a mostra de solidaritat) vinga açi a pendrens el pel, cambianse de nick per a soltar les mateixes bobaes que ja habia soltat uns mesos abans e insultant la nostra inteligencia diguent que quan ens cremen la palmera, ens apedretgen la tenda, quan intenten burlarse dels nostres jugadors fent el oranguta (encara que jo tinc dubtes d´aço ja que pense que es la seua forma natural de actuar i comunicarse) quen ens escupixen a la esquena i te diuen que al nostre camp fem el mateix......jo ho prenc com un insult. I com ja estic una mica fart de personatjes com el xoto malparit aquest......esclate com ha esclatat Dani.
Si no volem que els teletubis aquestos pululen pel nostre foro deguem fer vore que no els traguem i au. A vore si se la piren i ens deixen tranquils.
PD No crec que el funcionari estiga ofes ja que deu estar fent la siesta, fins demá que tornará a les 8 a donar pel cul.
-
@GRANOTAEXILIAO:
He de dir que parle 8 llengues diferents
Deixa'm pensar: cabanyaler, torrentí, massalfassarenc, andorrà, olotenc, xirivellès, calaceità i…xiverto-peniscolès. Hòstia, jo també en parle huit!!!
-
@Cullerot:
@GRANOTAEXILIAO:
He de dir que parle 8 llengues diferents
Deixa'm pensar: cabanyaler, torrentí, massalfassarenc, andorrà, olotenc, xirivellès, calaceità i…xiverto-peniscolès. Hòstia, jo també en parle huit!!!
Deixa'm comptar (que crec que encara se comptar): Espanyol, Argenti, Colombia, Bolivia, Uruguaia, Xile, Mexica i Boricua (Pto. Rico). Si, son vuit!!
i si damunt d'aquestes vuit sume les vuit d'avans…...... parlo 16, nano!!
PD: i parle les 16 llengues amb pel i sense pel (de vegades es queden eixos pel.lets entre les dents)
-
Ara resulta que dir en el primer post que els granotes som uns acomplexats és una mostra de bona voluntat.
Mare meua…
-
@SEMPRECHE:
mira exiliao,a ti si que te tienen que banear por falton,malparit lo seras TU,yo no he insultado a nadie,tomate la molestia de leer,aunque dudo que sepas,le mandare al moderador tu mensaje violento,vejatorio y falto de todo respeto a ver que opina y que medidas toma,si no hace nada al respecto,te contestare yo como te mereces.
Els moderadors em preguntaven on m'havia amenacat el xoto aquest en questio (promet no dir-li mes malparit). "Ya te contestare yo como te mereces" per a MI es una amenaca.
Es clar, aci poden vindre a fotre-nos i anar-se'n mes amples que llargs. No veig be que tinguen que fotre-nos. Com continuem aixi, al final CULLEROT ens furtara la paella, l'arroc a banda, l'arroc amb polp, l'arroc negre i si molt em dius…. L'ARROC AMB CARABASSA.
Fonseca, no has d'agrair res per un amic i un granota es fa el que faca faRla. Si no ens defensem entre nosaltres mateixos.... qui ho va a fer??? Villaroel???
A mi, em la trau ben fluixeta que vinguen xotos a intentar fotre, el que passa es que em dona molt pel cul que intenten a riure de nosaltres. Encara em queda una mica de dignitat (nomes el 6% de dignitat, ja que l'altre 94% ho vaig perdre a Bangkok)
Seria molt bo que tots els Xotos que vingueren a aquest forum fossen com Xoto D'Albalat, Gummo, Xotet de Poble, etc ja que aquestos no es cabrejen quan li dius qualsevol cosa, sino que s'ho prenen a catxondeo i rises. Ja tinc jo prous problemes amb el preu del cru (tremoleu que puja de nou) com per a que damunt de tot, m'haja de possar de mala llet al vindre al forum del Meu LLevant i que veja que es tracta millor a Xotos Toca Pilotes que a granotes de tota la vida (Gummo, Xotet de Poble, Xoto d'albalat, per favor no ens cabrejeu, gent com vosaltres mai estarieu en un llistat de "Xotos toca pilotes")
SALUT I FORCA.
-
A mi el preu del cru me la bufa. He fet un celler a sota de casa i tinc un aljub amb gasoil pels propers 10 anys.
-
@Cullerot:
A mi el preu del cru me la bufa. He fet un celler a sota de casa i tinc un aljub amb gasoil pels propers 10 anys.
Que utilitzes gas-oil???
A mi el preu del cru no me la bufa gens, es mes, quan mes alt estiga, millor per a mi!!!
Ara parlant seriosament.... Quan et decideixes a fer-me un all-i-pebre d'anguila o de LLobarro?
-
@GRANOTAEXILIAO:
Ara parlant seriosament…. Quan et decideixes a fer-me un all-i-pebre d'anguila o de LLobarro?
Te'l mereixes. Com vinga cap a les illetes, a la maleta passaré unes anguiles de contraban (el de llobarro no l'he cuinat mai). I si passes per Madrid ja queda aparaulat l'arrosset.
-
@Cullerot:
@GRANOTAEXILIAO:
Ara parlant seriosament…. Quan et decideixes a fer-me un all-i-pebre d'anguila o de LLobarro?
Te'l mereixes. Com vinga cap a les illetes, a la maleta passaré unes anguiles de contraban (el de llobarro no l'he cuinat mai). I si passes per Madrid ja queda aparaulat l'arrosset.
Home, com be tu saps estic ben prop de tornar-me'n cap a la Peninsula Iberica a viure de nou, amb molta possibilitat d'acabar a Tarragona.
Una bona activitat forera (a banda d'innovadora) podria ser un All-i-pebre Forensia!! - Estaria gracios veure a tots ahi sucant el caldet, eh???
Una altra cosa: Mai has cuinat un all-i-pebre de llobarro? l'has tastat??? - Quina pregunta!! amb el "saque" que tu tens segur que has tastat fins la parrusa de la Pilona!!
-
Ya son las 9:15, a ver lo que tarda en aparecer que ya estara en su puesto de "trabajo"
-
Adiooooooooooos
-
@SEMPREXOTO:
Buenos dias,vamos a poner las cosas en su sitio.
en primer lugar: dar las gracias al moderador por no permitir que se me insulte en este foro.
en segundo lugar: decirle al señor granota exiliao,que no intente manipular a la gente en su propio beneficio,la frase "si no te lama la atencion el moderador te contestare como te mereces"me refiero a contestarte como se debe hacer,escribiendo en este foro con los mismos insultos que me dedicas tu,en el caso de ser una amenaza,estoy seguro que ya no estaria en este foro,pero sigo aqui,señal inequivoca de que no te he amenazado,pero puedes seguir intentando manipular las frases.entiendo perfectamente que estes con ardor de estomago despues del toque de atencion que te han dado,debe ser duro que tu propio moderador te diga que no insultes a otro forero ya que este se expresa con respeto hacia los demas,pero no solo no pides perdon sino que le dices que no tiene ni idea.estate seguro que si yo hubiese faltado el respeto a alguien ya estaria baneado,¿cuantos granotas han visto este post y no han contestado para insultarme? simplemente por que no tenian motivos.por otro lado me "recomiendan" que entre en este foro como un usuario llamado "xotoensapao",el cual entra pidiendo perdon por ser "xoto",y alguno que otro con su benevolencia le da el visto bueno.si entra en foroche un forero pidiendo perdon por ser granota,no quiero ni pensar las barbaridades que le diriais,pero como es al reves,el xotillo es bueno.
Aunque no tego que dar explicaciones dejare bien claro que NO SOY FUNCIONARIO (ojala)en la escuela de informatica el acceso es libre.tambien recordarle al señor fonseca5 la obligacion de guardar respeto hacia los demas,lo dejo bien claro,si alguien me insulta,hare lo propio,(uyyy perdon,puede parecer que estoy amenazando)lo peor de todo es ver como el odio y la mala sangre invade a alguno,simplemente no pueden soportar que un forero de otro equipo les rebata con coerencia y educacion,pero me queda el buen sabor de boca al menos del reconocimiento por parte de los moderadores de mi saber estar en este foro.me retiro de este foro dando las gracias a todos los que me han comprendido, y a los que me han insultado, tambien,porque han mostrado todas sus verguenzas en publico y esto,señores,pone a cada uno en su sitio.adios y gracias por nada.lama –> LLepa
llepa --> LLepa furons.
LLepa Furons --> t'ho deixe per a la teva imaginacio.Que bo que se'n va el tipus aquest. Sera per por?? Sera per vergonya?? (no, la majoria de xotos no tenen vergonya ni saben el que es) Sera per "coErencia y educacion"????? (no crec que en tinga massa d'educacio quan escriu tan "be"). Incult!
-
cojones!!!! este es el funcionario q decia q era feliz con su caravana!!!!!!
mas conocido como:NED FLANDERS
-
Ned Flanders no tenia una tenda per a "zurdos"???
-
@Lineker:
Ned Flanders no tenia una tenda per a "zurdos"???
Crec que t'equivoques; Ned Flanders tenia el Trinquet "El Zurdo"
Es broma!! Es Broma!!! - No em pegueu, eh?