SORT AL MADRID EN ELS PROPERS DOS PARTITS
-
es verdad, en el 96 fue "lo" de vrankovic
-
Un gol de potra-cuerna lo cuela casi cualquiera, hasta Mr. P'atrás en el 92. Excepto Raúl con la pierna derecha. ¡Qué vergüenza de profesionales milmillonarios!
-
Un gol de potra-cuerna lo cuela casi cualquiera, hasta Mr. P'atrás en el 92. Excepto Raúl con la pierna derecha. ¡Qué vergüenza de profesionales milmillonarios!
Sé que la primera reacció és dir-los de tot, però no, no ens hem de deixar dur per les emocions primàries.
Crec que la plantilla actual es mereix tots els nostres respectes i hauríem d'agrair-los el que han significat per al futbol mundial amb una renovació per a tots.
PD: Per cert, el cobard i especulador Florentino va eixir per pates, ara s'ha vist clar. De senyorio i xorrades d'eixes, res de res.
-
Excepto Raúl con la pierna derecha. ¡Qué vergüenza de profesionales milmillonarios!
El seu partit d'ahir va ser de vergonya total.
-
@Cullerot:
Excepto Raúl con la pierna derecha. ¡Qué vergüenza de profesionales milmillonarios!
El seu partit d'ahir va ser de vergonya total.
Uno más
-
Raul continúa donantlos la raó als que pensem que es la mentira més gran del fútbol espanyol dels últims anys: dos temporades bones i a viure d'imatge…
-
@Xota:
Raul continúa donantlos la raó als que pensem que es la mentira més gran del fútbol espanyol dels últims anys: dos temporades bones i a viure d'imatge…
Maximo goleador de la historia de la champions
Maximo goleador de la seleccion española
3 Champions 1997/98, 1999/00 y 2001/02(el solo dos mas que todo el Barça)
3 veces Campeón de Liga con el Madrid, 94/95, 96/97 y 00/01
2 veces Campeón de la Intercontinental con el Madrid, 1998 y 2002
2 veces Campeón de la Supercopa de España con el Madrid, 1997 y 2001
Campeón de la Supercopa de Europa, 2002
Máximo goleador de la Champions League 1999/2000 (10 goles).
Máximo goleador de la Champions League 2000/2001 (7 goles).
Pichichi de la liga española con el Madrid, 1998/1999 (25 goles).
Pichichi de la liga española con el Madrid, 2000/2001 (24 goles).
2 veces Bota de Bronce Europeo (1999 y 2001).
Mejor jugador Español (1997).
Mejor jugador de la Copa Intercontinental (1998).
Mejor delantero de la Champions League (1999/2000).
Mejor delantero de Europa según la UEFA (2000 y 2001).
Balón de Plata 2001.
Tercero en Fifa World Player (2001).
Máximo Goleador Mundial en 1999 (IFFHS)Es cierto que hace unos años en los que no esta, pero de ahi a llamarlo mentira, si esto es mentira que es para ti una realidad??
-
crec que es evident.
Una realitat per a mi es un jugador que per a rendir bé no te que estar rodejat de 10 jugadors que ho facen.
Una realitat es un jugador que estiguen com estiguen els companys ell sempre estiga al màxim nivell.
Una realitat per a mi es Makelele, Larsson, Figo, Etxeberria, Puyol, Maldini, Casillas, Shevchenko, Marquez…Palmarés també en té molt i millor encara que ell Karembeu i tots sabem que es un lamentable.
Per a guanyar titols hi ha que tindre la sort d'estar en el lloc adequat en el moment adequat.Si a mi em posares de titular pasara el que pasara al Madrid quan anava bé també tindria titols i també marcaria gols, però si em posares ara crec que marcaria els mateixos que ell, 0.
El principal problema que teniu en el madrid es el que hem tingut molts anys al Barça, que qui juga es el nom, no el jugador. I es negueu a admitir que jugadors com Raul, RCarlos, Zidane, Woodgate, Salgado, Bravo..... no estan per a competir al màxim nivell. En un Racing o una lliga menor encara farien el seu paper però ací i en el Madrid, no crec.
I una cosa, per mi, que duren molts més anys estos en el Madrid, i que continue Raul llevant-li el lloc a un posible davanter de garanties....
-
Queda ben representat el jugador. Entre 1998 i 2001, uns anys de gran eficàcia i de treure molt rendiment a les seues facultats més aviat limitades. Després de 2001 UNA MENTIDA, que es manté titular en el Madrid i la selecció pel prestigi adquirit i el seu caràcter intocable en la premsa madridista.
-
Prescindiendo de detalles circunstanciales, decir que Etxebarría es bueno y que Zidane es malo debería de tener consecuencias penales.
-
Prescindiendo de detalles circunstanciales, decir que Etxebarría es bueno y que Zidane es malo debería de tener consecuencias penales.
Etxeberria es trenca el pit en tots els partits amb tots els defenses rivals…
i lo de Zidane, buffff, clama al cel, que està en millor forma física Di estefano que ell!!!!!!
-
@Xota:
Si a mi em posares de titular pasara el que pasara al Madrid quan anava bé també tindria titols i també marcaria gols, però si em posares ara crec que marcaria els mateixos que ell, 0.
Esto realmente lo dices en serio?? quiero pensar que no.
Y lo de Zidane es oportunismo por tu parte, esta claro que no esta en su mejor momento fisico, tampoco le acompaña el resto de equipo, pero la clase y la elegancia esta a años luz de cualquier jugador que haya salido en la ultima decada.
-
@Xota:
Si a mi em posares de titular pasara el que pasara al Madrid quan anava bé també tindria titols i també marcaria gols, però si em posares ara crec que marcaria els mateixos que ell, 0.
Esto realmente lo dices en serio?? quiero pensar que no.
Y lo de Zidane es oportunismo por tu parte, esta claro que no esta en su mejor momento fisico, tampoco le acompaña el resto de equipo, pero la clase y la elegancia esta a años luz de cualquier jugador que haya salido en la ultima decada.
Crec que no hi ha que ser ningun fenòmen per a fer el que fa Raul.
I respecte a lo de Zidane, d'això que parles ja han passat 4 anys. De totes formes espere que el president o el secretari tècnic o qui siga l'encaregat de fitxar en el Madrid pense el mateix que tu, per mooooolts anys més.
-
Zidane posiblemente este acabado, pero no es peor que Etxebarría. Por esa regla de tres Pelé ahora es peor que Gabri. Hay que tener un respeto a los grandes.
-
Zidane posiblemente este acabado, pero no es peor que Etxebarría. Por esa regla de tres Pelé ahora es peor que Gabri. Hay que tener un respeto a los grandes.
No dic que siga pitjor que etxeberria, simplement he nomenat a Etxebe com ha exemple de jugador que no i li fa falta que els companys rendisquen per a fer-ho ell. Estiga com estiga el Athetic Joseba sempre va igual (amb els normals baixons físics, que en ningún cas duren 5 anys com es el cas de Raul).
Però que Zidane no està per a jugar en el Madrid, crec que es una obietat.
I per lo del respecte, pense que el primer que no es respeta es ell per no saber retirarse (encara que fora a jugar a una lliga menor) a temps.
Quan tots podriem recordar-lo per lo magnífic jugador que ha sigut, no feia ninguna falta arrastrarse com ho està fent pels camps de fútbol.
Jo pense que Raul està en el mateix cas que Julen Guerrero (o qui no pensava fa uns anys que era un fora de serie??) que està acavat, amb la diferència que en el Athetic a Julen el mantenen com a capità però no està acupant una plaça sobre el terreny de joc (que no es guanya amb rendiment) i al Madrid Raul si que la ocupa (que tampoc es guanya amb rendiment) es una mateixa realitat per a un mateix problema.
I que conste que tot açò ho dic desde la tranquilitat i a mode de comentari del que jo pense, MAI per a OFENDRE a ningú no per a que ningú s'ho agafe a mal, ni es pique pels meus comentaris (cosa que dita de pas no espere amb estes paraules, però per si algú es molesta de que un culé parle del seu equip, que últimament no m'estranya res).