Samarretes.
-
sale la del wigan
-
-
-
@lluç:
@Xota:
Gràcies.
La de Ganha del 80 impresiona.això t'anava a dir jo!!! mola un montó, si te demanes la S me la podries deixar algun dia
Crec que no em vindria….
-
Xota, si n'has de demanar dues jo buscaria la de Fonseca amb el Napols i la de Guardiola, Bakero, Koeman o Stoitxkov de Wembley (o de Kaiserslautern, dóna igual).
-
La de Castellanos con el Xotencia y la de Cañizares en la Final de la Champions contra el Bayern. (o en su defecto la de Pellegrino en ese mismo partido)
-
Hablando un poco más en serio, es muy difícil elegir dos camisetas y dos jugadores. Yo quizá elegiría la de Kubala con el Barça y la de Michael Laudrup, en el mismo equipo, evidentemente.
-
@Lineker:
Xota, si n'has de demanar dues jo buscaria la de Fonseca amb el Napols i la de Guardiola, Bakero, Koeman o Stoitxkov de Wembley (o de Kaiserslautern, dóna igual).
La del idol Guardiola ja la tinc.
Crec que vaig a decantar-me per la de Xavi, i la de Yeste.
-
La de Yeste pillala en junio, que estarán de saldo las camisetas del Athletic.
-
Dona igual, no pague jo….
-
@Xota:
Tu amigo es un crack en lo de las apuestas, me parece que yo puedo dar fe.
-
@Xota:
Tu amigo es un crack en lo de las apuestas, me parece que yo puedo dar fe.
Estic segur…Es l'única persona en el mon que encara apostaria pel madrid en la xampions.
-
ja ja ja AUPA ATHLETIC
-
Per cert això es veritat?
es que vull la de ratlles, però la negra del lleó me mola molt també.Encara que si tinc que triarne una em quede amb la roig i negra, pel que significa.
-
@Xota:
Per cert això es veritat?
es que vull la de ratlles, però la negra del lleó me mola molt també.Encara que si tinc que triarne una em quede amb la roig i negra, pel que significa.
Crec que salden la de la última UEFA de fa un parell d'anys. Fan un 10x1, així que no has d'escollir quin nom vols.