Europa parla català.
-
En quarts de final europeus; 3 parlen italià, 2 parlen català, un anglés, un francés.
L'alemany/bavarés i el castellà/espanyol/argentí a més del portugués/brasileiro/galleg en franca (perdó) en notable decadència.
-
Jo també m'alegre molt que entre el 25% dels millors equips d'Europa parlen català. Damunt el Barça en eixe aspecte defensa molt la llengua i al Vila-Real hi ha molts valencianoparlants com Hector Font, César Arzo, Roger, Quique Álvarez, Xisco…
Ànim i a vore si passen els dos a semis!! I una final amb la megafonía en català ja per a morir-se jejejejjej
-
En quarts de final europeus; 3 parlen italià, 2 parlen català, un anglés, un francés.
L'alemany/bavarés i el castellà/espanyol/argentí a més del portugués/brasileiro/galleg en franca (perdó) en notable decadència.
En l'Arsenal també està Cesc Fabregas que també parla català. I si no recorde malament, en l'Ajax està JuanFran. I en el Benfica també està Koeman que ha parlat un poquet de català (almenys en algun anunci).
-
Sincerament, jo hagués preferit que altres llengues minoritàries, com el gaèlic d'Escòcia, també estiguessin representades en esta fase.
-
@Cullerot:
Sincerament, jo hagués preferit que altres llengues minoritàries, com el gaèlic d'Escòcia, també estiguessin representades en esta fase.
No ho diràs pel Rangers? Jo pensava que tu eres en qualsevol cas del Cèltic???
Força Llevant!
-
WENO ESO D 3 ITALIANS ENCARA NO SE SAP JA Q EL INTER-AJAX VA ESTAR APLAÇAT. ENCARA POT HAVER-HI UN EKIP HOLANDES
-
-
por favor
la lengua valenciana no existe
y creo que villarreal es valencia
menos fanatismos linguisticos y centremonos en el deporte como tal
eso le pierde al barca
ya se comio la butifarra cuando sevilla
-
Si has dado en el clavo vinatea , escogemos por ejemplo el villarreal y uno a uno de sus jugadores les hacemos un examen de catalan (oral y escrito) el resultado pues , ya lo sabes…...... ¿O parece que no?
Pd. VILLARREAL equip 100% catala !!!!
-
Que manera de politizaro tot.
També pot ser que europa parle castellà, no?
-
Que manera de politizaro tot.
També pot ser que europa parle castellà, no?
No , No ,ese punto de vista aqui no es valido y muxo menos democratico segun algunos señores , tu marcel ,tu no eres progresista jajajaja
-
2 catalan? que yo sepa hay 1 que habla valenciano, el Villarreal.
-
Tu de moment pots parlar amb l'autoritat que et conferix no usar ni l'un ni l'altre…
Força Llevant!!
-
@granota_del_nord:
Tu de moment pots parlar amb l'autoritat que et conferix no usar ni l'un ni l'altre…
Força Llevant!!
No quería entrar en este entierro, pero normalmente la lengua y el paladar las solemos usar para otros menesteres que no sean tan asquerosos como la política barrio-bajera.
¿bandera? ¿lengua?…....QUIERO TRABAJO Y PAZ.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
FCB = Parla castellá i catalá
Villarreal = parla castellá i valenciá
MENOS BOBAES… SEMPRE EL CATALÁ PER ACÍ I CATALÁ PER ALLÁ