Jornada 31-Levante-Almeria (2-4)
-
@Lineker:
@ampa:
NO A LA BARRACA
Catalanista!!!
NO MOS FAREU CATALANS!!!

Y me mantengo NO A LA BARRACA

-
Si els equips valencians no posem la Barraca, qui vols que la pose?
El problema no és la Barraca, és Peret.
-
@Lineker:
Si els equips valencians no posem la Barraca, qui vols que la pose?
El problema no és la Barraca, és Peret.
No es Peret, es Mané
