DEMANE UNA TARJETA ROJA PER A LANCASTRIAN
-
Apuesto a que más de 1 que suele escribir en los subforos no es del Levante y no ha ido en la vida al estadio!
-
I algun haurà estat un habitual de l'estadi del València…
-
Cierto, yo conozco a alguno. Un poco patetico pero de todo hay en la viña del señor!
-
No crec que ser o haver sigut habitual en l'estadi xoto siga patètic. Hi ha altres coses molt més patètiques.
-
Parle, sobre tot, del wiganita.
-
@Cullerot:
Parle, sobre tot, del wiganita.
Te equivocas.Nunca he sido un espectador regular en Mestalla.
-
Ni del Ciutat de València. Però tot això és superflu. El que no ho és són els teus convits a fer el troll en este fòrum.
Seguim esperant explicacions i seria bo conèixer el criteri dels ecarregats de moderar el fòrum per saber com actuar d'ara en endavant.
-
Lancastrian, hauries de reflexionar.
Va haver un moment que se't va crear un subfòrum específic per a tu, encara que per respecte van evitar anomenar-lo "Lancastrian World".
No és una qüestió de divergències, és més bé de sentit comú.
Jo no vull ni que t'expulsen ni que demanes disculpes ni molt menys que et convertisques en normal, simplement vull que reflexiones i comences a comportar-te amb més respecte cap al fòrum que et dóna vida.
-
@Cullerot:
Ni del Ciutat de València. Però tot això és superflu. El que no ho és són els teus convits a fer el troll en este fòrum.
Seguim esperant explicacions i seria bo conèixer el criteri dels ecarregats de moderar el fòrum per saber com actuar d'ara en endavant.
El millor es no fer-li ni cas al Blancas. Jo crec que aquest individu li agrada molt provocar i que els demes li entren "a matar".
La millor opcio es ignorar el que diu i ja esta. Pense que de vegada en quan es passa una mica amb les Boddingtons i les Guiness i agafa unes castanyes "d'aqui t'espero"…....... Com faig jo, tambe!!
PD: Les Boddingtons..... UMMMMMMMM
-
Sería interesante que los moderadores dieran su opinión sobre el asunto, para finiquitarlo de una vez. Gracias.
-
Sres Moderadores: Siguen sin pronunciarse sobre este asunto ¿se debe entender que el que calla otorga?
¿A que se debe este silencio? ¿Cobardía? ¿Tanto les cuesta decir si el hecho de debate es lícito o no?
Las consecuencias que pueda conllevar este acto pasan a ser exclusivamente responsabilidad de ustedes y espero que no pase lo que pienso que puede llegar a pasar.
-
Sería interesante que los moderadores dieran su opinión sobre el asunto, para finiquitarlo de una vez. Gracias.
DESDE QUE HAN QUERIDO PROTAGONISMO SE LES FUE DE LAS MANOS EL FORO
MODERADORES DESCONTROLADOS SIN SABER QUE HACER Y PAGANDO SU RABIA CON EL SEÑOR RINTI
-
No se va a hacer nada.
Es un subforo donde no se habla del Levante, cualquier usuario es bienvenido en ese subforo siempre que lo haga con respeto y educación.
Además… tampoco le han hecho caso.
-
@Moderadores PG:
No se va a hacer nada.
OK. Quedem entesos. Podem convidar a activitats lurkers i trolls a tothom que considerem oportú.
-
@Cullerot:
@Moderadores PG:
No se va a hacer nada.
OK. Quedem entesos. Podem convidar a activitats lurkers i trolls a tothom que considerem oportú.
Mira que ets, Cullerot!!
Com t'agrada la mandanga!!!
Cullerot for President.
-
El que porta fent Lancastrian des que habita per ací em sembla una anècdota comparat amb l'actitud dels moderadors que ha provocat que cada vegada en siguem menys.
Sense pensar massa, en compte 5 dels forers històrics que ja no els veig el pel per culpa d'una moderació poc moderada.
-
@Moderadores PG:
No se va a hacer nada.
Es un subforo donde no se habla del Levante, cualquier usuario es bienvenido en ese subforo siempre que lo haga con respeto y educación.
Se hace justicia y los moderadores dicen lo que yo ya dije "no infringi las normas del foro".Les doy las gracias a los moderadores.
-
@Moderadores PG:
No se va a hacer nada.
Se hace justicia y los moderadores dicen lo que yo ya dije "no infringi las normas del foro".Les doy las gracias a los moderadores.
No has infringido las reglas del foro, cierto, y por ello no se te podia sancionar, pero ahora ya sabes que eso no se puede hacer y a la proxima si que tomaremos medidas.
-
@Moderadores PG:
No se va a hacer nada.
Aiiii Amigatxo Blancas…. DEIXA'T LES BODDINGTONS, que et deixen les neurones fets un asquet, fill meu.
-
@Moderadores PG:
@Moderadores PG:
No se va a hacer nada.
No has infringido las reglas del foro, cierto, y por ello no se te podia sancionar, pero ahora ya sabes que eso no se puede hacer y a la proxima si que tomaremos medidas.
Interpreto que esa es una nueva norma del foro Moderadores.
-
No compartisc la opinió de que no ha infringit les normes.
Lancastrian ha aprofitat un buit legal per a provocar una situació que vulnera un principi fonamental de tota bona vida democràtica d'un fòrum: l'harmonia i el bon rollo entre la comunitat.
Per a mi és un bon moment de sentar jurisprudència sobre el tema.
-
Té raó maulet. Que no hi haja cap norma no vol dir que el que ha fet Lancastrian està molt malament i tampoc vol dir que siga innocent amb el que ha fet. De tota manera crec que amb una targeta groga i unes disculpes hi hauria prou.
Com molt bé diu maulet, els buits legals s'han d'omplir amb coherència i sentit comú.
-
Blancas al manicomi please…
Força Llevant!
-
¿estais de guasa? o lo del baneo lo decis en serio.
-
@maulet78:
No compartisc la opinió de que no ha infringit les normes.
Lancastrian ha aprofitat un buit legal per a provocar una situació que vulnera un principi fonamental de tota bona vida democràtica d'un fòrum: l'harmonia i el bon rollo entre la comunitat.
Per a mi és un bon moment de sentar jurisprudència sobre el tema.
Joer…qué bien te expresas! Y estoy de acuerdo, lo mismo que dije que no hay que banearle ni expulsarle sí es cierto que las normas no contemplan este caso y estaria bien que los moderadores dictaran norma al respecto.
-
Algo asi como: queda prohibido traer, pastorear y/o alimentar a manadas de trolls.
-
No creo yo que Lancastrian se merezcauna terjeta , pero en fin…
-
Aqui ir el contra del pensamiento único estelado se paga caro!
-
La verdad no entiendo porque se ha armado tanto revuelo con el tema.
Para mi atraer trolls al foro seria atraer gente en contra del levante,cosa que no he visto por ningun lado. Parece que para algunos sean mas importantes otros temas en el foro,cuando el tema principal es el levante.
Lancastrian solo hizo mencion a los catalanistas, con lo que yo y un buen grupo de usuarios del foro no nos afecta para nada y nos la bufa todo esto.
Si alguien se ha sentido molesto sera porque es catalanista,pero en un foro que va del levante esto no deberia importar a nadie.
-
Aqui ir el contra del pensamiento único estelado se paga caro!
Està demostrant-se tot el contrari: al menys ara puc anar a un fòrum independentista del Barça i dir que açò està ple de blavers i fatxes espanyolistes que em coarten i que vinguen a ajudar-me a defensar les tesis catalanistes i independentistes. D'un bàndol o altre, el tema sempre acaba amb discussions fortes i que no beneficien en res, ni anem a arribar a un terme mig ni a cap acord ni punt en comú.
Així que si açò s'ompli de morralla que ni són del Llevant, ni tan si vols els agrada el futbol… Molt mal!
Si ja he acabat a òsties parlant del tema amb amics de tota la vida, imagina't en un fòrum que no coneixes a ningú...
Ací ningú vol que siga un fòrum de pensament únic, però sí que els que raonem i discutim sobre el tema, que són nicks que ja coneixes, expressen la seua opinió, bé siga Cullerot o bé siga Ilusión Granota o qualsevol altre 'crack'. Però ara que comence a entrar gent de per ahi única i exclusivament a parlar d'eixe tema induits per un element com Lancastrian... Menys mal que el tio es dona a conèixer allà on va i la humanitat passa olímpicament d'ell, si no anavem averiguats!