Bigmouth strikes again!!!
-
T'haurien de donar un cop de clau anglesa quan donessis l'esquena als mecànics. Ets el personatge mes impresentable que ha donat mai l'esport d'este país:
-
tonto no es,aixo es incuestionable,kin tio mes patetic,a vore si s'estrella avui en tamburello
-
es gilipollas. soy de renault y no acaba ni una carrera mas
-
Que le den el R-12 ranchera, para que se queje con razón el comebrevas este.
-
Primero fueron los camiones de naranjas y ahora Alonso.Franchutes hijos de puta.¡Basta ya! ¡Gibralatar español!,¡cojones!
-
Hoy el equipo frances se vuelve a cubrir de gloria.
Atencion que el Aleman tiene coche!!!
-
Comença la diversió. Hauria d'haver pagat per veure la cara d'Alonso ahir.
-
Parece ser que al genio le pusieron unas ruedas recauchutadas de desguace. Espectacular.
-
Michelin se une a la fiesta con nocturnidad y alevosia.Conforme se esta poniendo la cosa no os extrañe ver a un avion de esos de la CIA sobrevolar Barcelona este domingo.Eso si…sera por encima de mi cadaver.
-
@Lobato Fan Club:
Michelin se une a la fiesta con nocturnidad y alevosia.Conforme se esta poniendo la cosa no os extrañe ver a un avion de esos de la CIA sobrevolar Barcelona este domingo.Eso si…sera por encima de mi cadaver.
ea ea ea el cerilla de cabrea
-
Negu i jo, units per un mateix objectiu.
-
El Gené ese es tonto de baba. ¡A Minarrrdi!
-
-
-
@Lineker:
Negu i jo, units per un mateix objectiu.
per una vegada en la vida gora schumy
-
@Lineker:
Ha Gené li crema la camiseta perque es perico
-
@Lineker:
Ha Gené li crema la camiseta perque es perico
No sé si és perico o no. El que si sé és que l'home és un visionari de la política: es va presentar en unes municipals pel PP a Catalunya… Gilipolla!!
Força Llevant!