::::::::::::POST YOUTUBE:::::::::::
-
Comencem una secció amb grans gols de la història dels mundials.
1. Els dos primers, d'un dels meus herois futbolístics: Dragan Stojkovic.
-
dedicado a cullerot con cariño
-
-
No entenc la passió pel mal folklore. Aquí va una cosa espanyola autèntica y brutal. No passar per alt la lletra!!
-
Manolo Escobar, en una entrevista recent, va dir que va tardar molt en acceptar gravar la cançó eixa de "Viva España", ja que ell opinava que era denigrant per a ell com a cantant. Després de mesos de lluita amb els seus representants, va haver d'acceptar-la per culpa de les cada vegada més fortes pressions. El cas és que després l'home no podia entendre com allò es convertia en un dels discos més venuts.
Curiosa anècdota. Ni el referent de l'espanyolisme musical més ranci podia cantar sense el nas tapat.
-
-
Va, Sergio, no siguis envejós. Esta te la dedique a tu:
-
@Cullerot:
Va, Sergio, no siguis envejós. Esta te la dedique a tu:
JEJEJEJE ESA DUELE...
-
-
Deporte Nacional….Los sustos, joder que me meo!!
Grande!
Curradisimo!!
Y para acabar!! esto es de ser muuuuy cabrones!!
-
-
Las nuevas generaciones de niñas de hoy en dia.
¿donde iremos a parar?
-
Yo sigo buscando un central de campanillas para el año que viene. Me consta que Manolo Salvador nos lee, aqui va otro candidato:
-
Aunque se merece un post para el solo dejo aqui un pequeño video.En el gol de Mestalla doy fe que consiguio sacar los pañuelos blancos del respetable.
-
¡Qué grande Mágico joder! Eso era jogo bonito, bien aderezado con juergas gaditanas. Y es que hay una diferencia con los maniquíes de Nike: este tío era auténtico.
Qué injusto es el fútbol coño, Mágico era el más grande.
-
-
-
Este es un clasico
-
Un nou exit dels guanyadors d'Eurovisión 2006
-
-
-
-
-
-